Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fremragende, ja. Schavencko (kan sgu ikke lige stave hans navn og gider ikke tjekke det) og hr Fischer er to berigelser til Superligaen. Og under kampen tænkte jeg på hvor vigtigt det er for mig at nyde gode spillere. De findes pt hos modstanderne, men ikke blandt de modstandere vi skal spille mod resten af foråret. Det koster også publikum.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Fremragende, ja. Schavencko (kan sgu ikke lige stave hans navn og gider ikke tjekke det) og hr Fischer er to berigelser til Superligaen. Og under kampen tænkte jeg på hvor vigtigt det er for mig at nyde gode spillere. De findes pt hos modstanderne, men ikke blandt de modstandere vi skal spille mod resten af foråret. Det koster også publikum.
      Hvad snakker du om? Lyngby havde da de dér 2-3 ynglingespillere, der kom ind og kørte rundt med os de sidste 10 minutter...

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Det var virkelig imponerende. Mest af alt at fck er blevet så gode igen. De spillede jo fcm ud af banen indtil stephan droppede. Så viste de til gengæld også at de er nemme at ryste, fordi de har for dårlige spillere defensivt.
        Fcm har bare en stærk karakter. De sprudlede mere i efteråret med Sørloth på toppen, som de savner og thychosen er også 2-3 skridt fra at være Nissen, men de ved bare at de kan score hver eneste gang de har en dødbold, og derfor mister de aldrig troen på at de kan vinde. Det bliver fantastisk og forfærdeligt at følge mesterskabsspillet, hvis de holder det her niveau. Der kommer virkelig nogen flotte kampe med massere nerve, fight og smukt spil, som i dag, men gud hvor tænker man også vi har langt langt langt op!! Den klasse i forhold til det fodbold vi leverer f.eks. imod lyngby og Randers. Det er jo sindssygt så mange niveauer vi er fra!!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Det var virkelig imponerende. Mest af alt at fck er blevet så gode igen. De spillede jo fcm ud af banen indtil stephan droppede. Så viste de til gengæld også at de er nemme at ryste, fordi de har for dårlige spillere defensivt.
          Fcm har bare en stærk karakter. De sprudlede mere i efteråret med Sørloth på toppen, som de savner og thychosen er også 2-3 skridt fra at være Nissen, men de ved bare at de kan score hver eneste gang de har en dødbold, og derfor mister de aldrig troen på at de kan vinde. Det bliver fantastisk og forfærdeligt at følge mesterskabsspillet, hvis de holder det her niveau. Der kommer virkelig nogen flotte kampe med massere nerve, fight og smukt spil, som i dag, men gud hvor tænker man også vi har langt langt langt op!! Den klasse i forhold til det fodbold vi leverer f.eks. imod lyngby og Randers. Det er jo sindssygt så mange niveauer vi er fra!!
          Slutspillet er positivt for toppen af dansk fodbold, chancen for flere af sådanne kampe er større.

          Syntes med geografi og traditioner at vi bør være et top 5 hold, med det der er ødelagt tager det nok minimum 5 år før vi er der. Vi har ingen spillere som Absalon eller Borring, eller andre spiller der har dansk top nivaue, det skulle så lige være vores målmand. der også syntes på vej ned Nivaue har vi en eneste spiller tilbage der interessant for en dansk topklub.

          Vi formår ikke at finde dem, eller at skabe dem fra egne rækker, Falk var den sidste, men hans succes kan den nuværende ungdomsafdeling uden Uffe P. ikke tage æren for.

          Comment


            Hmmm .. syntes det er lidt langt ude :-)https://twitter.com/FrejElbaek/statu...59735952412672

            Men gratis øl er ikke så tosset
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Hmmm .. syntes det er lidt langt ude :-)https://twitter.com/FrejElbaek/statu...59735952412672

              Men gratis øl er ikke så tosset
              Ligeså stor en torsk at høre på som sin far. AGF må da i øvrigt også være favorit til den Europa kval, hvis vi skal måle på den aktuelle form.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Ligeså stor en torsk at høre på som sin far. AGF må da i øvrigt også være favorit til den Europa kval, hvis vi skal måle på den aktuelle form.
                Og det viser at det er en god ide at skifte træner i tide.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Jeppe Tverskov sætter lidt ord på de første par kampe i gruppespillet, og ambitionerne for resten af sæsonen.

                  http://obstruktion.dk/tverskov-lidt-...paa-midtbanen/

                  Comment


                    AaB i fuld gang med at sætte helt nye standarder for pinlig indsats i en fodboldkamp i moderne fodbold.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      AaB i fuld gang med at sætte helt nye standarder for pinlig indsats i en fodboldkamp i moderne fodbold.
                      https://www.bt.dk/superligaen/politi...p-til-traening

                      Heller ikke i AaB, er det velset at fans siger deres mening.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                        https://www.bt.dk/superligaen/politi...p-til-traening

                        Heller ikke i AaB, er det velset at fans siger deres mening.
                        Hvad får dig til at konkludere det?

                        Men meget sigende, at man ikke har set den slags aktioner i Odense i årevis, folk har resigneret.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Hvad får dig til at konkludere det?

                          Men meget sigende, at man ikke har set den slags aktioner i Odense i årevis, folk har resigneret.
                          Nu har de uofficielle flere gange været i Ådalen og givet den gas på den gode måde henover de sidste par sæsoner, den synes jeg sgu ikke man skal tage fra dem.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Nu har de uofficielle flere gange været i Ådalen og givet den gas på den gode måde henover de sidste par sæsoner, den synes jeg sgu ikke man skal tage fra dem.
                            Nu er jeg personligt ikke enig i, at dukke op for at protestere imod dårlige præstationer implicit skulle være den "dårlige måde", med mindre det kammer helt vildt over - hvilket det jo heller ikke gjorde i AaB's tilfælde.

                            Det er udtryk for passion at dukke utilfreds op; og det fortæller meget at Gaarde, anfører og viceanfører giver sig tid til at lytte til de frustrationer - i Odense havde de sikkert bare tilkaldt politiet og bagefter fordømme dem, der dukkede op. Og måske smide et par arrogante sætninger afsted om hvorfor de da ikke kan forstå, at der ER fremskridt.

                            Pointen er at positive støtteaktioner kan man altid lave - det er lige så "positivt" at dukke op for at protestere imod en så, kan jeg forstå, mildest talt elendig præstation i Fredericia, som det var tilfældet for AaB.

                            Begge dele er udtryk for passion - og passion i fodbold er en ubetinget positiv ting. Hvis den vel at mærke udtrykkes som i Aalborg i dag - og lyttes til, som i Aalborg i dag.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Nu er jeg personligt ikke enig i, at dukke op for at protestere imod dårlige præstationer implicit skulle være den "dårlige måde", med mindre det kammer helt vildt over - hvilket det jo heller ikke gjorde i AaB's tilfælde.

                              Det er udtryk for passion at dukke utilfreds op; og det fortæller meget at Gaarde, anfører og viceanfører giver sig tid til at lytte til de frustrationer - i Odense havde de sikkert bare tilkaldt politiet og bagefter fordømme dem, der dukkede op. Og måske smide et par arrogante sætninger afsted om hvorfor de da ikke kan forstå, at der ER fremskridt.

                              Pointen er at positive støtteaktioner kan man altid lave - det er lige så "positivt" at dukke op for at protestere imod en så, kan jeg forstå, mildest talt elendig præstation i Fredericia, som det var tilfældet for AaB.

                              Begge dele er udtryk for passion - og passion i fodbold er en ubetinget positiv ting. Hvis den vel at mærke udtrykkes som i Aalborg i dag - og lyttes til, som i Aalborg i dag.

                              MvH ChrisOB
                              *"Gode måde".
                              Ændrer stadig ikke på min pointe omkring at der skam har været aktioner til træning som jeg synes det ville være synd at underkende

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Nu har de uofficielle flere gange været i Ådalen og givet den gas på den gode måde henover de sidste par sæsoner, den synes jeg sgu ikke man skal tage fra dem.
                                Hvornår har der sidst været markante fanprotester?

                                Comment

                                Working...
                                X