Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2017/18
Collapse
X
-
"Jeg føler, at klubben har den rigtige trup. De offensive spillere, holdet har til rådighed, har før vist, at de kan score mål, siger træneren.".
Som udenforstående er det altså komisk læsning.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
http://www.worldfootball.net/table_c...den-superliga/
Her kan der leges med at beregne slutstillingen.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæghttp://www.worldfootball.net/table_c...den-superliga/
Her kan der leges med at beregne slutstillingen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægogså den her: http://www.superliga.dk/slutspils-simulator
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægNå vi bliver nr 9. I hørte det her først.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Venze Se indlægVar det samme jeg fik det til, med mine spådom over kampene der er tilbage, håber dog at der er flere kampe der viser sig fra en bedre side, og giver flere point så OB kan rykke højere op, selv om det kan se lidt svært ud pt. Kommer jo også an på hvor stærkt de andre hold kommer ud efter pausen. Og bunden er jo ved at samle sig lidt igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægVi kan hurtigt blive fedtet ind i nedryknings kampen. Vi har et svært program til foråret."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Ingen OB’er på ligalandsholdet. Det vidner om, at vi ikke har nogle stjerner, men en flok ordinær spillere som nok ikke rykker ud, men som heller ikke har kvaliteten til at være en fast del af top 6. Da sæsonen startede tippede jeg på vi vil blive nr. 10. Nu tror jeg på vi bliver 8-10, og hvis det holder, så må bestyrelsen indse at JH ikke har evnerne til at lede en top 6 klub
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægIngen OB’er på ligalandsholdet. Det vidner om, at vi ikke har nogle stjerner, men en flok ordinær spillere som nok ikke rykker ud, men som heller ikke har kvaliteten til at være en fast del af top 6. Da sæsonen startede tippede jeg på vi vil blive nr. 10. Nu tror jeg på vi bliver 8-10, og hvis det holder, så må bestyrelsen indse at JH ikke har evnerne til at lede en top 6 klubOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægIngen OB’er på ligalandsholdet. Det vidner om, at vi ikke har nogle stjerner, men en flok ordinær spillere som nok ikke rykker ud, men som heller ikke har kvaliteten til at være en fast del af top 6. Da sæsonen startede tippede jeg på vi vil blive nr. 10. Nu tror jeg på vi bliver 8-10, og hvis det holder, så må bestyrelsen indse at JH ikke har evnerne til at lede en top 6 klub
Man græmmes....
Comment
Comment