Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Eller den brede interesse og så er det også bare fedt med et midterfelt og nogle hold der bare ER dårligere.
    Det ser nu ikke ud til at ret mange folk synes det er fedt med hold der bare er dårlige. Læs Helsingør .... ingen gider jo se dem.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Muligvis det dummeste forslag jeg nogensinde har set.
      Ja og skræmmende tæt på den nuværende struktur i absurditet, hvor man kan blive oppe uden at vinde en kamp i ordinær spilletid ... det er skørt og usportsligt.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Det ser nu ikke ud til at ret mange folk synes det er fedt med hold der bare er dårlige. Læs Helsingør .... ingen gider jo se dem.
        Helsingør er bare ikke noget stort hold, for mig at se ryger charmen hvis vi som i CL skal se på de samme hold KONSTANT.
        Der skal være et hold der har færrest tilskuere :).
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Ja og skræmmende tæt på den nuværende struktur i absurditet, hvor man kan blive oppe uden at vinde en kamp i ordinær spilletid ... det er skørt og usportsligt.
          Du kan vinde CHL uden at vinde en kamp.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Helsingør er bare ikke noget stort hold, for mig at se ryger charmen hvis vi som i CL skal se på de samme hold KONSTANT.
            Der skal være et hold der har færrest tilskuere :).
            Jeg er egentlig ligeglad med om de har 1000 eller 8000 tilskuere. Men det er et dårligt hold der henter billige udenlandske spillere. Hvorfor bruger de ikke lokale spillere. Er de virkelig dyrere?

            Comment


              PS. Verdens mest værdifulde kamp. (Det er ikke chl) bliver afgjort i en kamp. Oprykningen til prl kan , og har i flere tilfælde, været nr 6 hvor nr 3-4-5 er blevet snydt. Englænderne er vilde med de kampe. Tyskerne har dem også fra 2.bundesliga til bundesliga.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Jeg er egentlig ligeglad med om de har 1000 eller 8000 tilskuere. Men det er et dårligt hold der henter billige udenlandske spillere. Hvorfor bruger de ikke lokale spillere. Er de virkelig dyrere?
                I sidste kamp er der 2 udlændinge i startopstillingen. Synes da ikke det er så slemt. Men ville da klart hellere have Esbjerg op, som har et akademi og en plan med det (virker det til). Det fede ved Helsingør har vel mere været det at de har taget de talenter der ikke har slået igennem i første omgang og så givet dem chancen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Du kan vinde CHL uden at vinde en kamp.
                  Du KAN se forskellen :).
                  Tjek op på hvordan man kan overleve i suppen og fortæl mig efterfølgende at det IKKE er usportsligt.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Du KAN se forskellen :).
                    Tjek op på hvordan man kan overleve i suppen og fortæl mig efterfølgende at det IKKE er usportsligt.
                    Det vil typisk være det dårligste hold over en hel sæson der rykker ud. Det var det sidste sæson, og jeg vil blive overrasket hvis det ikke er det samme i år. Fordi noget kan ske i et usandsynligt scenarie er det jo ikke ensbetydende med det er realistisk det sker. Og ellers er jeg personligt ok med hvis det skulle ske en gang ud af 1000.

                    Comment


                      Citat fra Manchester City:

                      Når man afleverer bolden, skal man aflevere den for at flytte modstanderen og angribe. Hvis man bare afleverer for at aflevere, så giver det ikke noget. Anden halvleg var virkelig, virkelig dårlig. Vi afleverede bare bolden rundt for os selv, og det er ikke godbold, siger Guardiola.

                      Synes at det virker bekendt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                        Citat fra Manchester City:

                        Når man afleverer bolden, skal man aflevere den for at flytte modstanderen og angribe. Hvis man bare afleverer for at aflevere, så giver det ikke noget. Anden halvleg var virkelig, virkelig dårlig. Vi afleverede bare bolden rundt for os selv, og det er ikke godbold, siger Guardiola.

                        Synes at det virker bekendt
                        Ja eneste forskel er at en træner jeg er bekendt med syntes det er mere end godkendt og at vi udfordrer modstanderne med den slags fodbold .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                          Citat fra Manchester City:

                          Når man afleverer bolden, skal man aflevere den for at flytte modstanderen og angribe. Hvis man bare afleverer for at aflevere, så giver det ikke noget. Anden halvleg var virkelig, virkelig dårlig. Vi afleverede bare bolden rundt for os selv, og det er ikke godbold, siger Guardiola.

                          Synes at det virker bekendt
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Ja eneste forskel er at en træner jeg er bekendt med syntes det er mere end godkendt og at vi udfordrer modstanderne med den slags fodbold .
                          Så er Pep måske den rigtige assistent som efterfølger af Bredal for os. Og hvis ham præsterer må ham gerne overtage cheftrænerpositionen i sted af Kent! 😛
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Det vil typisk være det dårligste hold over en hel sæson der rykker ud. Det var det sidste sæson, og jeg vil blive overrasket hvis det ikke er det samme i år. Fordi noget kan ske i et usandsynligt scenarie er det jo ikke ensbetydende med det er realistisk det sker. Og ellers er jeg personligt ok med hvis det skulle ske en gang ud af 1000.
                            Er du sikker på du er helt bekendt med strukturen?
                            Du kan tabe de første 32 kampe, for derefter at spille 4 uafgjorte og så IKKE rykke ned. det er objektivt set usportsligt.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Kent mener vi har haft niveau til 5-8. pladser de sidste år

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...else-naa-top-6

                              Og det er vel på trods af at vi kun er blevet 7-10 de sidste mange år. Men det passer vel meget godt med at man i OB prøver at snakke sig lidt bedre end man er uden at bakke det op med resultater. Så det passer nok meget godt med en 7-8.plads i år

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Kent mener vi har haft niveau til 5-8. pladser de sidste år

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...else-naa-top-6

                                Og det er vel på trods af at vi kun er blevet 7-10 de sidste mange år. Men det passer vel meget godt med at man i OB prøver at snakke sig lidt bedre end man er uden at bakke det op med resultater. Så det passer nok meget godt med en 7-8.plads i år
                                Jeg har jo hele tiden sagt 6-9, så er da helt enig. 6 med held. Det kan stadig lykkes.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X