Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg er bare ikke enig her.. Men det går vel også nok :)
    He he , ja ved du ikke er enig mht Joan ;-) .. skylder dig også en øl da han vist afhængig af øjne der ser ramte mere end 1/4 gode kampe sidste sæson
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Er Bonde vb ?
      Som jeg husker det er han gammel central/offensiv midt. Men i forbindelse med skiftet til os, blev det vist meldt ud, at idéen var at han skulle omskoles til venstre back.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
        Som jeg husker det er han gammel central/offensiv midt. Men i forbindelse med skiftet til os, blev det vist meldt ud, at idéen var at han skulle omskoles til venstre back.

        Åhhhh nej !!
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          He he , ja ved du ikke er enig mht Joan ;-) .. skylder dig også en øl da han vist afhængig af øjne der ser ramte mere end 1/4 gode kampe sidste sæson

          Comment


            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
            Som jeg husker det er han gammel central/offensiv midt. Men i forbindelse med skiftet til os, blev det vist meldt ud, at idéen var at han skulle omskoles til venstre back.
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Åhhhh nej !!
            Åhh jo

            Vi må se

            Comment


              Ikke kun OB fans og dette forum der er hård kost for træneren

              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...mig-op/6844333

              Comment


                AGF smadrer Helsingør og går forbi os i tabellen

                Comment


                  Horsens sejrer ikke uheldigt. Et nederlag til Hobro vil give et gab på 6 og 7 point op til Horsens og dem. Det vil altså være en rigtigt problematisk indgang til en stime kamp mod FCK hjemme og ture til Lyngby og Aalborg, hvis vi ikke minimun får et enkelt point med fra Hobro og holder lidt snor i dem.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Horsens sejrer ikke uheldigt. Et nederlag til Hobro vil give et gab på 6 og 7 point op til Horsens og dem. Det vil altså være en rigtigt problematisk indgang til en stime kamp mod FCK hjemme og ture til Lyngby og Aalborg, hvis vi ikke minimun får et enkelt point med fra Hobro og holder lidt snor i dem.
                    Ja det kræver point i morgen. Syntes det er umuligt at spå om resultatet.. Det kan sgu blive alt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Horsens sejrer ikke uheldigt. Et nederlag til Hobro vil give et gab på 6 og 7 point op til Horsens og dem. Det vil altså være en rigtigt problematisk indgang til en stime kamp mod FCK hjemme og ture til Lyngby og Aalborg, hvis vi ikke minimun får et enkelt point med fra Hobro og holder lidt snor i dem.
                      hmm, Horsens var klart bedst frem til scoringen, og havde flere andre store tilbud inden da. Fortjent nok sejr. I dag så vi noget af det store potentiale Bjarke indeholder, men hey vi har jo Thrane og Welbek.. Okusun var ikke prangende i dag.., men de kunne også på standardsituationer inden han kom til. Der er dog ingen tvivl om at de udvikler sig fra kamp til kamp. Jeg ser dem slutte i top 6. Det er Hobro vi skal hente, og det gøres bedst med alle 3 point i morgen. Et point er bare ikke nok hvis vi skal holde trit med top 6!

                      Comment


                        David Nielsen til AGF

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          hmm, Horsens var klart bedst frem til scoringen, og havde flere andre store tilbud inden da. Fortjent nok sejr. I dag så vi noget af det store potentiale Bjarke indeholder, men hey vi har jo Thrane og Welbek.. Okusun var ikke prangende i dag.., men de kunne også på standardsituationer inden han kom til. Der er dog ingen tvivl om at de udvikler sig fra kamp til kamp. Jeg ser dem slutte i top 6. Det er Hobro vi skal hente, og det gøres bedst med alle 3 point i morgen. Et point er bare ikke nok hvis vi skal holde trit med top 6!
                          Det er så et hold som koster omkring en trejdedel af vores. Jo JH har lavet et godt arbejde!!!!
                          Jeg elsker især når JH lukker vinduet i god tid. Vi ved, at det er i de sidste timer af et vindue noget stort kan dukke op, men her sover JH trygt og godt fordi han har en plan. Mand for mand er vi teknisk bedre end Horsens, men deres hold er bare bedre sammensat til spillestilen. Casen Horsens udstiller igen vores mangler uden for banen. Ville sku gerne have en manager som arbejdede som en gal og stykkede et godt hold sammen, med vinder mentalitet. De har købt godt ind, og selv på målmandsposten ( som er vores forholdsmæssigt bedst besatte plads på holdet) kan de næsten matche os. Horsens viser, at hvis træner/ manager er dygtige og flittige, så kan man udskifte store del af en trup og få et voldsom fungere. Hvis viskulle følge JHs tese, så burde Horsens blive mester om 3 år, hvis de beholder den nuværende trup.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            David Nielsen til AGF
                            Den havde jeg ikke lige set komme - slet ikke efter en 5-1 sejr, at Glen skulle fyres. Det er virkelig noget af et sats. Det efterlader godt nok også noget af en hul i Lyngby, som kan risikere at blive isoleret et godt stykke væk fra top-6, hvis de ikke finder en ordentlig afløser.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                              Den havde jeg ikke lige set komme - slet ikke efter en 5-1 sejr, at Glen skulle fyres. Det er virkelig noget af et sats. Det efterlader godt nok også noget af en hul i Lyngby, som kan risikere at blive isoleret et godt stykke væk fra top-6, hvis de ikke finder en ordentlig afløser.
                              Jeg må også indrømme, at den havde jeg heller ikke set komme.
                              Da jeg læste nyheden om, at David stopper i Lyngby, var jeg overbevist om, at han skulle hentes til Randers, fordi Olafur skulle ud...
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Virkelig en klassisk AGF. De har 5 spritnye startere til den her sæson, men giver ikke træneren en ærlig chance og springer sikkert boksen for at få sensationstræneren fra sidste sæson. Glen har da på ingen måde været en succes bevares, men de har da haft tegninger til noget af det rigtige. Sejren over bøf, Nordsjælland og den igår, vidnede da om et hold, som godt kan komme, specielt når de slet ikke er hægtet af endnu. Synes det virker en smule overilet, med mindre det selvfølgelig viser sig, at spillerne selv har presset på, men det tror jeg nu allerede var kommet frem inden fyringen, hvis det var tilfældet.

                                Comment

                                Working...
                                X