Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det berømte uforløste potentiale som vi har i truppen
    Kan læses på Bold.dk
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Kan læses på Bold.dk
      Set det mange gange, læst det mange gange og hørt det mange. Det bliver det bare ikke mere sandt af

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Set det mange gange, læst det mange gange og hørt det mange. Det bliver det bare ikke mere sandt af
        Hva’ Vil det sige at det kan tænkes at JH og KN kan tage fejl ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          "Jeg føler, at klubben har den rigtige trup. De offensive spillere, holdet har til rådighed, har før vist, at de kan score mål, siger træneren.".

          Som udenforstående er det altså komisk læsning.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Hvis vi har den rigtige trup så er træneren bare ikke god nok. Han bliver ved med at skyde sig i foden.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Hva’ Vil det sige at det kan tænkes at JH og KN kan tage fejl ?
              Umuligt

              Comment


                http://www.worldfootball.net/table_c...den-superliga/

                Her kan der leges med at beregne slutstillingen.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  http://www.worldfootball.net/table_c...den-superliga/

                  Her kan der leges med at beregne slutstillingen.
                  også den her: http://www.superliga.dk/slutspils-simulator

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Nå vi bliver nr 9. I hørte det her først.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Nå vi bliver nr 9. I hørte det her først.
                      Var det samme jeg fik det til, med mine spådom over kampene der er tilbage, håber dog at der er flere kampe der viser sig fra en bedre side, og giver flere point så OB kan rykke højere op, selv om det kan se lidt svært ud pt. Kommer jo også an på hvor stærkt de andre hold kommer ud efter pausen. Og bunden er jo ved at samle sig lidt igen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Venze Se indlæg
                        Var det samme jeg fik det til, med mine spådom over kampene der er tilbage, håber dog at der er flere kampe der viser sig fra en bedre side, og giver flere point så OB kan rykke højere op, selv om det kan se lidt svært ud pt. Kommer jo også an på hvor stærkt de andre hold kommer ud efter pausen. Og bunden er jo ved at samle sig lidt igen.
                        Vi kan hurtigt blive fedtet ind i nedryknings kampen. Vi har et svært program til foråret.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Vi kan hurtigt blive fedtet ind i nedryknings kampen. Vi har et svært program til foråret.
                          Helt enig. Tvivler om det lykkes at komme i mesterskabsslutspillet. Derfor må vi steppe op meget. Og i hensigt af JHs udtalelser om et roligt transfervindue hvor vi skulle ikke forvente det store så bliver holdet vel ikke forbedret med nye spillere.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Ingen OB’er på ligalandsholdet. Det vidner om, at vi ikke har nogle stjerner, men en flok ordinær spillere som nok ikke rykker ud, men som heller ikke har kvaliteten til at være en fast del af top 6. Da sæsonen startede tippede jeg på vi vil blive nr. 10. Nu tror jeg på vi bliver 8-10, og hvis det holder, så må bestyrelsen indse at JH ikke har evnerne til at lede en top 6 klub

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Ingen OB’er på ligalandsholdet. Det vidner om, at vi ikke har nogle stjerner, men en flok ordinær spillere som nok ikke rykker ud, men som heller ikke har kvaliteten til at være en fast del af top 6. Da sæsonen startede tippede jeg på vi vil blive nr. 10. Nu tror jeg på vi bliver 8-10, og hvis det holder, så må bestyrelsen indse at JH ikke har evnerne til at lede en top 6 klub
                              Enig. Det er jo ikke kun JH. Det er i lige så høj grad bestyrelsen, som ikke har evnerne og viljen til at skabe en top 6 klub.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Ingen OB’er på ligalandsholdet. Det vidner om, at vi ikke har nogle stjerner, men en flok ordinær spillere som nok ikke rykker ud, men som heller ikke har kvaliteten til at være en fast del af top 6. Da sæsonen startede tippede jeg på vi vil blive nr. 10. Nu tror jeg på vi bliver 8-10, og hvis det holder, så må bestyrelsen indse at JH ikke har evnerne til at lede en top 6 klub
                                Det må være svært at forstå for JH, der jo på fanmødet påstod, at der virkelig var rift om vores spillere, og det virkelig havde været en præstation ikke at sælge nogen. Det var iøvrigt samme aften, som han burde have sikret os en forstærkning mere mindst.

                                Man græmmes....

                                Comment

                                Working...
                                X