Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    ChrisOB, hvordan reagerer du, når folk angriber dig med vendinger som "du er patetisk".....? Det ved alle. Så du kunne have ladet være met at starte tonen, hvis du så synes at jeg pludselig tager det for tungt - og bruger samme sprog over for dig. Du ville have eksploderet, hvis jeg havde kaldt dig patetisk!!!

    De var ynkelige - fordi de skrev børnehavebemærkninger, som de ikke havde gennemtænkt og som de efterfølgende i øvrigt ikke forsvarede, fordi de ikke kunne forsvares, da jeg konfronterede dem via en uddybende kommentar.

    Du har ret i, at jeg skal lade være med at tage det så tungt når folk går amok efter 30 minutter af en kamp. Dem om det. Det giver bare ikke mening at folk, som inden kampen har skrevet, at vi ikke har en chance mod FCM går bananas, når vi er bagud med 3 efter 1. halvleg. Det hænger ikke sammen i min optik. Men det må handle om, at de slår hjernen fra når de ser OB.

    Men jeg vil lade være med at kommentere alle de latterlige kommentarer fra nu af og holde mig til mine egne kommentarer i kampens hede :o)

    Jeg glæder mig vildt over den for mig overraskende friske spillestil i 2. halvleg - det behøver du ikke bekymre dig om!

    Jeg forsøger at være mere nuanceret end mange herinde - så hvad er min narrativ egentlig - der er gode og dårlige ting i OB lige nu?
    Det absolut eneste jeg skrev i hele debatten var: "den slog også mig"...

    ... og det får så dig til at kalde mig for ynkelig.

    Det er jo virkelig flot, og du skal nok ikke regne med at jeg så gider bruge tid på dig i den debat.

    Utroligt et drama der altid skal være herinde med det her...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Say what!! Den havde jeg ikke set komme overhovedet

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-frem-til-2021

      mulig at det betragtes lidt negativt mod JH men indrømmer at min 1. tanke var at dette var ALDRIG lykkedes for Jesper Hansen..
      Muligvis forkert men det var første indskydelse

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Say what!! Den havde jeg ikke set komme overhovedet

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-frem-til-2021

        mulig at det betragtes lidt negativt mod JH men indrømmer at min 1. tanke var at dette var ALDRIG lykkedes for Jesper Hansen..
        Muligvis forkert men det var første indskydelse
        Øv. Det gør mig misundelig. Så bliver Hobro en rigtig, rigtig hård konkurrent i foråret.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Øv. Det gør mig misundelig. Så bliver Hobro en rigtig, rigtig hård konkurrent i foråret.
          Og Hobro har først fået sportsdirektør på fuld tid for nyligt. Hvor ville jeg gerne bytte JH men hvem som helst.

          Comment


            Ja det er flot at kunne forlænge med Kirkevold. Men det kræver jo også at spilleren vil. Mange tænker desværre kun på sig selv i den situation.

            Comment


              Til samligning kræver det vel at det lykkedes ham at forlænge med Grytebust.. Man tvivler..
              Han kan ikke engan få forlænget med Joan. Ved godt han forlængede med Tingager men det føltes næsten som et nederlag da det kun var 1 år

              Men der bliver vel forlænget med Jønsson og Thrane med efterfølgende stor begejstring om hvor glad man er og hvor vigtigt det var....

              Comment


                Sådan en udmelding hører vi aldrig fra Ådalen om nogle af vores spillere(på godt og ondt)

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-over-akharraz

                Comment


                  6 sejre, 7 uafgjorte og 6 nederlag - 25 point og en målscore på 20 - 19 pt en 7. plads men det kan stadig ændre sig hvis AAB får point.

                  Sidste år efter 19 kampe; 3 sejre, 5 uafgjorte og 11 nederlag med en målscore på 14 - 28 hvilket udløste en 13 plads.

                  Tager man de briller på så må man jo sige det går fremad - men hold nu op det går langsomt. Positivt; vi har stadig mulighed for at sikre en top 6 - og skulle det glippe bør vi trods alt have nok point til at vi kan sikre os relativt tidligt så vi undgår de rigtigt grimme kampe. Men sælges Gryte, eller bliver han skadet kan det hurtigt ændre sig.
                  Håber man indser at der er problemer, at der mangler kvalitet i truppen og man så handler - men tror ikke på det.
                  - Og så håber jeg man holder sig langt fra at forlænge med Thrane og Jönnson. Men mon ikke det bliver udgangen på det hele.....

                  - Jeg er så træt af JH og Kent - har vi ikke givet dem lang nok snor efterhånden ??

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Sådan en udmelding hører vi aldrig fra Ådalen om nogle af vores spillere(på godt og ondt)

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-over-akharraz
                    Næ vores spillere fremstilles jo ligesom Leasy’s produkter : en god handel til en god pris .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      6 sejre, 7 uafgjorte og 6 nederlag - 25 point og en målscore på 20 - 19 pt en 7. plads men det kan stadig ændre sig hvis AAB får point.

                      Sidste år efter 19 kampe; 3 sejre, 5 uafgjorte og 11 nederlag med en målscore på 14 - 28 hvilket udløste en 13 plads.

                      Tager man de briller på så må man jo sige det går fremad - men hold nu op det går langsomt. Positivt; vi har stadig mulighed for at sikre en top 6 - og skulle det glippe bør vi trods alt have nok point til at vi kan sikre os relativt tidligt så vi undgår de rigtigt grimme kampe. Men sælges Gryte, eller bliver han skadet kan det hurtigt ændre sig.
                      Håber man indser at der er problemer, at der mangler kvalitet i truppen og man så handler - men tror ikke på det.
                      - Og så håber jeg man holder sig langt fra at forlænge med Thrane og Jönnson. Men mon ikke det bliver udgangen på det hele.....

                      - Jeg er så træt af JH og Kent - har vi ikke givet dem lang nok snor efterhånden ??

                      Udrensning tak .

                      JH - væk
                      KN - væk
                      Bræedahl - væk
                      Joao - væk
                      Joan - væk
                      Jønsson - væk
                      Casper Nielsen - væk
                      Mathias Thrane - væk
                      Nana Welbeck - væk
                      Niclas Helenius - måske væk , vil give ham til sommer
                      Yao - væk
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Udrensning tak .

                        JH - væk
                        KN - væk
                        Bræedahl - væk
                        Joao - væk
                        Joan - væk
                        Jønsson - væk
                        Casper Nielsen - væk
                        Mathias Thrane - væk
                        Nana Welbeck - væk
                        Niclas Helenius - måske væk , vil give ham til sommer
                        Yao - væk
                        Jeg må være ærlig og sige, at der faktisk ikke er nogle af nævnte jeg ville savne nævneværdigt. Selvom jeg generelt er fortaler for kontinuitet, så er vi efterhånden nået til et sted, hvor man ikke længere kan dække sig ind under det. Der er åbenlyse mangler på holdet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                          Jeg må være ærlig og sige, at der faktisk ikke er nogle af nævnte jeg ville savne nævneværdigt. Selvom jeg generelt er fortaler for kontinuitet, så er vi efterhånden nået til et sted, hvor man ikke længere kan dække sig ind under det. Der er åbenlyse mangler på holdet.
                          Fælles for dem alle er at ingen af dem har flyttet os nævneværdigt ift den første runde fejlkøb JH lavede og efterfølgende fortalte at man havde købt selvom man vidste at de ikke var gode nok .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Udrensning tak .

                            JH - væk
                            KN - væk
                            Bræedahl - væk
                            Joao - væk
                            Joan - væk
                            Jønsson - væk
                            Casper Nielsen - væk
                            Mathias Thrane - væk
                            Nana Welbeck - væk
                            Niclas Helenius - måske væk , vil give ham til sommer
                            Yao - væk
                            Niels Thorborg VÆK!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                              Niels Thorborg VÆK!
                              Ja .. god tilføjelse 👍
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Jeg vil nu gerne se hvem der skal tage overfor Thorborg før jeg ryger med på den bølge^

                                Comment

                                Working...
                                X