Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Vigtig kamp mod Hobro en sejr og vi har kun et point op til dem, nederlag og de stikker af med et forspring på 7 point.

    Der mange fine muligheder for top 6 hvis vi kan få det gode spil frem igen.
    Da vi aldrig følger op på noget er der jo chance for godt spil denne kamp. Men man frygter jo endnu en kamp hvor vores lave niveau bliver udstillet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Og Sønderjyske igang og nu en joker til top 6 pladserne .
      Og nu ser de ud til at være endnu tættere på
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Og nu ser de ud til at være endnu tættere på
        Håber på uafgjort indtil det sidste

        Comment


          "Det vil kun være SønderjyskEs 5. sejr på udebane i Superligaen i 2017."

          Vi har vundet 3....

          Iøvrigt grimt at vi nu skal have selskab af endnu et hold bagfra der kommer med momentum. Svært ikke at se Hobro-kampen som definerende for vores top 6 muligheder, med de 4 sværeste udebaner tilbage i de sidste 10 kampe.
          Last edited by Sheed; 24-11-2017, 20:57.

          Comment


            Jeg fatter intet af at AaB og Lyngby er lige bag os i stillingen, med henholdsvis 3 og 4 point op... Når jeg tænker på deres efterår i denne sæson, så har det et langt stykke af vejen været direkte pointfattig rædderlighed, og der skulle bla. gå 8 runder før AaB vandt deres første kamp, og der lå de endda stadig højere placeret end Lyngby. Hvordan h..... kan de være lige bag os???
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              "Det vil kun være SønderjyskEs 5. sejr på udebane i Superligaen i 2017."

              Vi har vundet 3....

              Iøvrigt grimt at vi nu skal have selskab af endnu et hold bagfra der kommer med momentum. Svært ikke at se Hobro-kampen som definerende for vores top 6 muligheder, med de 4 sværeste udebaner tilbage i de sidste 10 kampe.
              Præcis. Kampen på søndag skal vindes...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                "Det vil kun være SønderjyskEs 5. sejr på udebane i Superligaen i 2017."

                Vi har vundet 3....

                Iøvrigt grimt at vi nu skal have selskab af endnu et hold bagfra der kommer med momentum. Svært ikke at se Hobro-kampen som definerende for vores top 6 muligheder, med de 4 sværeste udebaner tilbage i de sidste 10 kampe.
                For to runder siden tænkte jeg, at der var fine muligheder for at gå ud af de næste tre (SDJ, HORSENS og HOBRO) med 7 point, og dermed ligge sollidt placeret i top 6, da det samtidig var hold, som vi ligger i direkte konkurrence om den top 6 med. Du bliver det nok max 2 point...

                Offensiven skal styrkes markant, hvis der skal noget offensiv stabilitet ind på det OB-hold. En kreatør, som kan gøre noget på egen hånd, kan trække sig noget opmærksomhed og sætte de andre i scene samt en rigtig goalgetter, som ikke skal bruge 10 forsøg på at score, som resten af angriberne på holdet.

                Jønne og Joan har vist sig ikke at have niveauet - de har måske topniveauet til det - men de rammer det bare nærmest aldrig - jeg er dog mest overrasket over Joans formdyk - jeg synes at han lignede en spiller, som kun var på vej i en retning og det var op opad.

                Comment


                  Nu er FCN igang med at lammetæve Horsens. 4-0 ved pausen. Så skal vi satme også vinde idag.

                  Comment


                    Horsens bagud 4-0 ved pausen mod FCN. I dag skal vi i top 6. Nu er der ikke plads til flere fejltrin. Vi skal simpelthen vinde i dag.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Horsens bagud 4-0 ved pausen mod FCN. I dag skal vi i top 6. Nu er der ikke plads til flere fejltrin. Vi skal simpelthen vinde i dag.
                      Pssst, ikke at holdet hører det. Det er alt for ofte at vi dumper når vi står i en situation hvor vi kan gøre en ordentligt step fremad. ;-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...me-i-top-seks/

                        "-Det er nu, at de forskellige holds sande kvaliteter gør udslaget.
                        Det bliver meget tæt, men OB har præsteret godt, siger Nielsen."

                        Skal vi så ikke fjerne alt det ujævne og spille mere som i dag end som i sidste uge...


                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Lugter af at ligaen er knækket lidt og vi nu kun er 6 hold der skal kæmpe om de sidste 3 pladser i Top 6

                          Hobro,FCK,OB,Horsens,Aab og SdJ.. Tænker ikke at AGF og Lyngby er i spil mere. AGF har FCM og BIF ude i de sidste 3
                          Bliver tæt til det sidste og kan vi forstærke holdet her til vinter med en rigtig god spiller er det muligt at vi kan komme med på et hængende hård

                          Comment


                            Det bliver tæt. Vi mangler at møde FCK, FCM, BIF og FCN for anden gang. Nu ved jeg godt vi slog FCK, men men......vi har et heftigt program tilbage.

                            Kan vi "bare" slå Silkeborg i den sidste inden jul, så godkender jeg pointhøsten (ikke nødvendigvis spillet) for efteråret.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Det bliver tæt. Vi mangler at møde FCK, FCM, BIF og FCN for anden gang. Nu ved jeg godt vi slog FCK, men men......vi har et heftigt program tilbage.

                              Kan vi "bare" slå Silkeborg i den sidste inden jul, så godkender jeg pointhøsten (ikke nødvendigvis spillet) for efteråret.
                              Som SIF spillede idag bliver det ikke let. De var virkelig gode.. Men forhåbenlig er de ikke så gode ude..
                              Kan vi få 3-4 p mod de 4 du nævner vil det være okay vel men jeg tvivler stærkt

                              FCM 0p
                              SIF 3p
                              HIF 3p
                              FCN 1p
                              FCK 0p
                              LFC 3p
                              BIF 0p
                              AGF 1p
                              RFC 1p

                              Det er max hvad vi kan få umiddelbart. Det er selvfølgelig tilladt at overraske mod de 3 store men de er alle på udebane og jeg tror ikke på det.. Men mon dog at vi også alle af de 3 jeg nævner.. Men 12p i de sidste 9 er vel ikke helt skævt med det program.. Så har vi 37p. 2 point mere end det FCN sneg sig med sidste sæson..
                              Det bliver tæt
                              Last edited by fmprOB; 26-11-2017, 23:16. Årsag: havde glemt 2 kampe

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Som SIF spillede idag bliver det ikke let. De var virkelig gode.. Men forhåbenlig er de ikke så gode ude..
                                Kan vi få 3-4 p mod de 4 du nævner vil det være okay vel men jeg tvivler stærkt

                                FCM 0p
                                SIF 3p
                                HIF 3p
                                FCN 1p
                                FCK 0p
                                LFC 3p
                                BIF 0p

                                Det er max hvad vi kan få umiddelbart. Det er selvfølgelig tilladt at overraske mod de 3 store men de er alle på udebane og jeg tror ikke på det.. Men mon dog at vi også alle af de 3 jeg nævner.. Men 10p i de sidste 7 er vel ikke helt skævt med det program.. Så har vi 35p. Præcis det tal som FCN sneg sig med sidste sæson..
                                Det bliver tæt
                                Det bliver meget tæt men også enormt svært at vurdere rigtigt før vi kommer i gang igen efter jul. Ryger gryte? Sælges kirkevold. Fck vender nok tilbage i en anden forfatning end hvad vi har set i efteråret. Marcondes smutter fra den hvad kommer det til at betyde?

                                Og hvad kommer der så ind den anden vej i de enkelte klubber.
                                Og kan vi få ordentligt gang i vores angribere?
                                Top 6 er ikke umulig men langt fra givet...

                                Comment

                                Working...
                                X