Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    True shit
    Har sgu ikke tal på hvor mange gange igennem årene vi har sat hold igsng der ikke har vundet i lang tid haha

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      FCM smadrer AGF fuldstændig og fører 2-0 efter 15 min.. De er vanvittig stærke.
      Jeg har meget meget svært ved at se hvordan vi skal få point i næste uge
      3 mål på dø'bold til FCM i dag .. det kan meget vel komme til at definere kampen på mandag. Ingen dumme frispark, hjørnespark osv osv. Spillemæssigt er vi måske på højde med dem, men ikke fysisk så vi skal som mod Hobro spille os ud af de vanskeligheder vi kommer i.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        3 mål på dø'bold til FCM i dag .. det kan meget vel komme til at definere kampen på mandag. Ingen dumme frispark, hjørnespark osv osv. Spillemæssigt er vi måske på højde med dem, men ikke fysisk så vi skal som mod Hobro spille os ud af de vanskeligheder vi kommer i.
        Med det tryk FCM kommer med, så er jeg sikker på vi uundgåeligt kommer til at give en del dødbolde væk. Jeg er dog også rimelig sikker på at vi er bedre til at dæmme op for dem end AGF er. Det var simpelthen for tyndt at FCM får 2 så nemme mål indenfor det første kvarter. Det smadrer jo fuldstændig kampen.
        Generelt synes jeg vi dæmmer godt op for dødbolde. Vi har nok Superligaens mest luftstærke keeper og starter vi med Tverskov på midten igen, så er vi i hvert fald 3 vældig luftstærke gutter.
        Jeg tror nærmere at fcm's omstillingsspil bliver udfordringen. De har så vanvittigt meget selvtillid i deres offensiv lige nu, fordi de scorer så mange mål. De har som sagt massere fysik og så kan både deres 2 backs samt selvfølgelig Poulsen slå præcise indlæg ind i boksen, hvor de kommer med massere fysik og rammer modstanderen ude af balance. De er så dygtige i den del af spillet at vi nok skal op og have samme sikkerhed på bolden, som vi havde i søndags for at vi kan komme hjem med point

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          3 mål på dø'bold til FCM i dag .. det kan meget vel komme til at definere kampen på mandag. Ingen dumme frispark, hjørnespark osv osv. Spillemæssigt er vi måske på højde med dem, men ikke fysisk så vi skal som mod Hobro spille os ud af de vanskeligheder vi kommer i.
          Jeg frygter bestemt også deres dødbolde når Jacob Poulsen tager dem.. Det er jeg enig i nok bliver udslagsgivende hvis vi giver alt for mange..
          Og så frygter jeg bestemt for vores venstreside med Barret og Jønne der nok bliver kørt over ende af Del Hende og Duelund/Hassan

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg frygter bestemt også deres dødbolde når Jacob Poulsen tager dem.. Det er jeg enig i nok bliver udslagsgivende hvis vi giver alt for mange..
            Og så frygter jeg bestemt for vores venstreside med Barret og Jønne der nok bliver kørt over ende af Del Hende og Duelund/Hassan
            Det behøver du ikke frygte, for Dal Hende spiller i FCM's venstre side... ved så ikke, om Rasmus Nissen gør det meget bedre med OB briller

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Det behøver du ikke frygte, for Dal Hende spiller i FCM's venstre side... ved så ikke, om Rasmus Nissen gør det meget bedre med OB briller
              Ahh ja. Det er rigtigt. Men det bliver det jo ikke bedre af

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Når det kører så dårligt for AGF. Er det godt vi ikk har dem lige nu. Så ville AGF vinde
                De har også været skidt kørende de seneste tre gange, vi har mødt dem; de slog os ingen af gangene. I det hele taget er det ret sjældent, man får lejlighed til at møde AGF på et tidspunkt, hvor de ikke er inde i en dårlig periode.
                SLO

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                  De har også været skidt kørende de seneste tre gange, vi har mødt dem; de slog os ingen af gangene. I det hele taget er det ret sjældent, man får lejlighed til at møde AGF på et tidspunkt, hvor de ikke er inde i en dårlig periode.
                  😂
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    Har sgu ikke tal på hvor mange gange igennem årene vi har sat hold igsng der ikke har vundet i lang tid haha
                    Det er en myte af de helt store. Man husker det hver gang det sker, men de gange hvor det ikke sker, de er glemt dagen efter. Vi er hverken værre eller bedre i den disciplin end alle andre. Hvis du spørger en AGF'er, AaB'er, eller et hvilket som helst andet hold der ligger i bunden eller midten vil de også sige at de altid sætter dårligt kørende hold i gang. Men et dårligt kørende hold vinder jo altså også engang i mellem en kamp, og nogen skal det gå udover - og det vil oftere end det modsatte, være et hold der også er ustabilt og svingende i præstationerne - som vi fx er det.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Det er en myte af de helt store. Man husker det hver gang det sker, men de gange hvor det ikke sker, de er glemt dagen efter. Vi er hverken værre eller bedre i den disciplin end alle andre. Hvis du spørger en AGF'er, AaB'er, eller et hvilket som helst andet hold der ligger i bunden eller midten vil de også sige at de altid sætter dårligt kørende hold i gang. Men et dårligt kørende hold vinder jo altså også engang i mellem en kamp, og nogen skal det gå udover - og det vil oftere end det modsatte, være et hold der også er ustabilt og svingende i præstationerne - som vi fx er det.
                      Hvis det sker, så er det jo ikke en myte, og slet ikke af de helt store.
                      Som et ustabilt hold igennem flere år, og et hold som har tabt flere kampe end hvad flertallet af de andre har, så er det svært bare at tro på vi ikke er værre eller bedre end alle andre. Vi er nok på niveau med nogle andre hold, men alle andre? aaarh næppe.
                      Kan godt forstå dem der har følelsen af vi er i den tunge ende, hvad det angår. Vi skal da også kun 3 runder tilbage til sidst det skete, og der kan man i sandhed tale om et hold kom i gang. At hold vinder engang imellem er jo ikke det samme som at hold kommer i gang.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Tæt på det mest langt ude jeg har hørt længe

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-fcn-profilen

                        Vi kan knap nok få noget for vores spillere(eksempel at vi solgte Thomas Mikkelsen “gratis” med 1 år tilbage af kontrakt) mens FCN sælger deres spillere når de har kontraktudløb....... Ved godt at der er himmel vid forskel på de 2.. Men alliwl

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Tæt på det mest langt ude jeg har hørt længe

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-fcn-profilen

                          Vi kan knap nok få noget for vores spillere(eksempel at vi solgte Thomas Mikkelsen “gratis” med 1 år tilbage af kontrakt) mens FCN sælger deres spillere når de har kontraktudløb....... Ved godt at der er himmel vid forskel på de 2.. Men alliwl
                          Kan kun forestille at der var en anden interessent som ville købe og have Marcondes sidste sommer og at FCN fik mere eller mindre kompensation for ikke at sælge dertid til den interessent. Virkeligt clever at styre forhandlinger så at man kunnr holde fast i Marcondes til sidste moment og hente endda penge derfor. Chapeau.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Av av AGF....... 0-0 mod Helsingør.

                            Comment


                              AGF er bare ringeste hold i ligaen pt.

                              Comment


                                Og Hobro møder Horsens, og Lyngby møder AaB... Så hvis vi får det forventede pointtab mod FcM, så er der gode chancer for det ikke bliver så dyrt for os.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X