Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Mon ikke man er klar til at sætte spaden i jorden lige efter nytår. Nu har man i årevis ventet på kommunen, så er det vel ikke meningen OB skal være længe om at komme i gang. Det må have gjort deres tanker om hvad der skal ske.
    Altså OB har gennem flere årtiet gået efter den nuværende Dyrskueplads, og scenariet vi endte med, er først bragt i spil efter sommerferien, ja faktisk først i efteråret, hvis jeg husker korrekt - så nej, jeg tror ikke der bare lige manglet et par underskrifter eller lignende.

    Det passer mig faktisk fint. Vi har ventet SÅ længe, så lad os nu lige trække vejret og sikre os, at vi nu også gør tingene ordentligt, rigtigt og optimalt i første forsøg.

    Frosten sætter jo også ind nu - vil være lidt fjollet at starte et større murer-arbejde op nu, og det kunne også blive lidt bøvlet at støbe fundament - ja i det hele taget at arbejde i jorden, både som murer og VVS'er.
    Ingen kan jo garantere, at vi ikke ender med 20 graders frost i december, januar og februar :-D

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
      Altså OB har gennem flere årtiet gået efter den nuværende Dyrskueplads, og scenariet vi endte med, er først bragt i spil efter sommerferien, ja faktisk først i efteråret, hvis jeg husker korrekt - så nej, jeg tror ikke der bare lige manglet et par underskrifter eller lignende.

      Det passer mig faktisk fint. Vi har ventet SÅ længe, så lad os nu lige trække vejret og sikre os, at vi nu også gør tingene ordentligt, rigtigt og optimalt i første forsøg.

      Frosten sætter jo også ind nu - vil være lidt fjollet at starte et større murer-arbejde op nu, og det kunne også blive lidt bøvlet at støbe fundament - ja i det hele taget at arbejde i jorden, både som murer og VVS'er.
      Ingen kan jo garantere, at vi ikke ender med 20 graders frost i december, januar og februar :-D
      Lyder sgu som fornuftig snak. Undrede mig bare over at man ikke engang har kommenteret på afgørelsen.
      Der var masser af snak og kommentarer inden...... Det skortede det ikke på

      Comment


        Det er rigtig nok, men der havde man jo også tid til at forholde aug til scenariet / scenarierne - nu står med en afgørelse, og så må man grundigt undersøge hvad der kan lade sig gøre og hvad der ikke kan.
        Måske det er så stort at det skal i udbud, måske der er EU-regler der skal tages hensyn til, eller noget helt tredje.

        Jeg har ingen forventninger om, at de vil melde noget ud, som bare en slags sludder for en sladder - jeg ville vente til jeg stod med noget konkret at præsentere, og måske bare svare "Ingen kommentarer", hvis en journalist henvendte sig inden da ;-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
          Det er rigtig nok, men der havde man jo også tid til at forholde aug til scenariet / scenarierne - nu står med en afgørelse, og så må man grundigt undersøge hvad der kan lade sig gøre og hvad der ikke kan.
          Måske det er så stort at det skal i udbud, måske der er EU-regler der skal tages hensyn til, eller noget helt tredje.

          Jeg har ingen forventninger om, at de vil melde noget ud, som bare en slags sludder for en sladder - jeg ville vente til jeg stod med noget konkret at præsentere, og måske bare svare "Ingen kommentarer", hvis en journalist henvendte sig inden da ;-)
          Okay. Man sidder bare med følelsen som fan at det kun kan gå for langsomt :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
            Altså OB har gennem flere årtiet gået efter den nuværende Dyrskueplads, og scenariet vi endte med, er først bragt i spil efter sommerferien, ja faktisk først i efteråret, hvis jeg husker korrekt - så nej, jeg tror ikke der bare lige manglet et par underskrifter eller lignende.

            Det passer mig faktisk fint. Vi har ventet SÅ længe, så lad os nu lige trække vejret og sikre os, at vi nu også gør tingene ordentligt, rigtigt og optimalt i første forsøg.

            Frosten sætter jo også ind nu - vil være lidt fjollet at starte et større murer-arbejde op nu, og det kunne også blive lidt bøvlet at støbe fundament - ja i det hele taget at arbejde i jorden, både som murer og VVS'er.
            Ingen kan jo garantere, at vi ikke ender med 20 graders frost i december, januar og februar :-D
            Det handler vist ikke så meget om at man ikke kan starte op med byggeri om vinteren. Det er nu sjældent et issue i Danmark. Det er vist mere planlægning af hvad der skal laves og hvor det handler om.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Okay. Man sidder bare med følelsen som fan at det kun kan gå for langsomt :)
              Dét kan vi godt blive enige om 😉

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Det handler vist ikke så meget om at man ikke kan starte op med byggeri om vinteren. Det er nu sjældent et issue i Danmark. Det er vist mere planlægning af hvad der skal laves og hvor det handler om.
                Dét kan vi godt blive enige om 😉

                Comment


                  Lyngby taber 1-3 hjemme til Randers. Det er et fint resultat for OB. Lad os nu udnytte det. Kom så drenge...

                  Comment


                    Nå vi er åbenbart lige så gode som FCK. 3-0 til sønderjyske

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Nå vi er åbenbart lige så gode som FCK. 3-0 til sønderjyske
                      Og Sønderjyske igang og nu en joker til top 6 pladserne .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        De spiller klasser bedre end os over hele banen^

                        Comment


                          AaB tåber hjemme 0-1 til fcm. Endnu en gave til OB. Nu har vi snart fået så meget hjælp udefra at det er vanvittigt vi ikke har udnyttet det til at slå hullet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            AaB tåber hjemme 0-1 til fcm. Endnu en gave til OB. Nu har vi snart fået så meget hjælp udefra at det er vanvittigt vi ikke har udnyttet det til at slå hullet.
                            Ja dejligt at få alt den hjælp når vi nu ikke kan selv..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              AaB tåber hjemme 0-1 til fcm. Endnu en gave til OB. Nu har vi snart fået så meget hjælp udefra at det er vanvittigt vi ikke har udnyttet det til at slå hullet.

                              Æv også :-( hader mår FCM vinder
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Vigtig kamp mod Hobro en sejr og vi har kun et point op til dem, nederlag og de stikker af med et forspring på 7 point.

                                Der mange fine muligheder for top 6 hvis vi kan få det gode spil frem igen.

                                Comment

                                Working...
                                X