Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Formen de sidste 5

    1. FCM 5 3 1

    Arrghhh link virkede ikke :-)

    Vi ligger nr 13 3-6 i målscore og 3 point .
    2 sejre siden vores gode periode i foråret sluttede... det er 2 sejre i 14 forsøg.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      2 sejre siden vores gode periode i foråret sluttede... det er 2 sejre i 14 forsøg.
      Vandt vi ikke den 4. Sidste kamp over SIF?
      4+9=13 med 3 sejre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Ja, jeg må jo også krybe til korset og er tilbøjelig til at give dig ret, men er stadig ikke sikker (hvis man ser det her: https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...sode-med-pukki).
        Jeg undrer mig nu stadig over, at dommeren er så hurtig til at hive kortet op, når han nu er lidt på bagkant - synes stadig, at man skal være ekstrem sikker i sin sag for at tage sig til baglommen så hurtigt, og det forstår jeg simpelthen ikke, at han kan være. Der er jo også uvildige "eksperter", der ikke mener der er rødt, så det er i hvert fald til debat (http://www.mediano.nu/oversigt/2017/...-ikke-rdt-kort). Men disciplinærudvalget har jo også givet dommeren ret, så den må jo være god nok.

        Og ja ligemeget hvad, satser Izunna for meget. Ærgerligt
        Den kan helt sikkert godt snyde og man skal have den helt rigtige vinkel for at kunne se det :).
        Det røde kort handler om om han fratager en åben chance eller ej og der er faktisk frispark selv hvis man rammer bolden først, for derefter at fælde manden ... spørgsmålet er så om Pukki direkte kaster sig ind over Izunna`s ben.

        Nu har jeg lige kigget på den del igen.
        Izunna fælder Pukki med armhulen, man kan faktisk se effekten på Pukki`s ben efterfølgende, det bouncer sådan lidt af på jorden.
        Den er god nok.
        Last edited by Entusiastens; 19-09-2017, 08:12.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Vandt vi ikke den 4. Sidste kamp over SIF?
          4+9=13 med 3 sejre
          Jo, det gjorde vi da... My bad :-)
          3 sejre siden vores gode periode(som imo. sluttede før den kamp. Derfor jeg skrev 14 kampe)
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Det er altså lidt en myte at OB klarer sig bedre mod topholdene, fordi de så er motiverede etc.
            I sidste sæson blev der ikke hentet mange der og det samme er tilfældet i denne.
            Syntes vi har en tendens til at præsterer bedre og være mere opsatte når v møder de gode hold, det betyder nødvendigvis ikke at det rækker til point altid.

            Eksempelvis mod Brøndby hvor vi kommer ud med stor vilje og gejst, kæmper og vinder dueller, er hurtigst på anden boldene, og enormt fokuseret.

            Subjektivt opfattet, det kan godt være jeg tager fejl i skuffelsen over Silkeborg kampen. Det er som om hvergang der er lovende takter i en kamp og håb for at det vender for os, ja så bliver det håb totalt smadret i den næste kamp.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Vandt vi ikke den 4. Sidste kamp over SIF?
              4+9=13 med 3 sejre
              Du kan finde stillinger fra runde X til runde Y her ..

              hvis vi kigger på stillingen fra slutspillet startede til nu så er vi nr 10 ud af 11 hold som har spillet 19 kampe .

              http://www.superstats.dk/stilling/fr...r2=2017%2F2018
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                Syntes vi har en tendens til at præsterer bedre og være mere opsatte når v møder de gode hold, det betyder nødvendigvis ikke at det rækker til point altid.

                Eksempelvis mod Brøndby hvor vi kommer ud med stor vilje og gejst, kæmper og vinder dueller, er hurtigst på anden boldene, og enormt fokuseret.

                Subjektivt opfattet, det kan godt være jeg tager fejl i skuffelsen over Silkeborg kampen. Det er som om hvergang der er lovende takter i en kamp og håb for at det vender for os, ja så bliver det håb totalt smadret i den næste kamp.
                Sådan er det jo for hold der mangler kvalitet, der er det svært at opretholde et højt nok niveau over længere tid.
                I forhold til at være mere opsat når man møder bedre hold, så er det en ting der gælder for vel nok alle hold i verden :).
                Essensen er at det helt gennemsnitlige niveau, fratrukket alle særlige omstændigheder, ikke er ret højt.
                Last edited by Entusiastens; 19-09-2017, 09:40.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Hey, vi er lige så gode som Brøndby

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                    Syntes vi har en tendens til at præsterer bedre og være mere opsatte når v møder de gode hold, det betyder nødvendigvis ikke at det rækker til point altid.

                    Eksempelvis mod Brøndby hvor vi kommer ud med stor vilje og gejst, kæmper og vinder dueller, er hurtigst på anden boldene, og enormt fokuseret.

                    Subjektivt opfattet, det kan godt være jeg tager fejl i skuffelsen over Silkeborg kampen. Det er som om hvergang der er lovende takter i en kamp og håb for at det vender for os, ja så bliver det håb totalt smadret i den næste kamp.
                    Indtil det modsatte er bevist, så vil jeg stadig påstå at det også havde noget med opstillingen at gøre. Det var første gang nogensinde vi startede med lige præcis den opstilling. I mine øjne har den opstilling en super balance i alle kæder, og ingen fribilletter. Håber sådan vi ser den igen, og så kan jeg self. sagtens have taget fejl:-)

                    Comment


                      Enig, det er vores bedste start 11, selvom den ikke er til top 6. Men der er ikke mange pladser hvor du ikke bliver svækket markant hvis du skifter bare en ud.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                        Indtil det modsatte er bevist, så vil jeg stadig påstå at det også havde noget med opstillingen at gøre. Det var første gang nogensinde vi startede med lige præcis den opstilling. I mine øjne har den opstilling en super balance i alle kæder, og ingen fribilletter. Håber sådan vi ser den igen, og så kan jeg self. sagtens have taget fejl:-)
                        Havde lige været er nyk gladere for opstillingen hvis Joan var erstattet af Eskesen ;-)
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Havde lige været er nyk gladere for opstillingen hvis Joan var erstattet af Eskesen ;-)
                          Tænker det nok bliver scenariet i næste sæson hvor den berømte kontinuitetplan bliver udfordret på medlemmer

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Tænker det nok bliver scenariet i næste sæson hvor den berømte kontinuitetplan bliver udfordret på medlemmer
                            Ser gerne en oprydning hvor spillere som Jønsson , Thrane , Welbeck , Helenius og Joan sendes væk men ser helst ikke at det et JH/KN som skal udpege erstatningerne
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Ser gerne en oprydning hvor spillere som Jønsson , Thrane , Welbeck , Helenius og Joan sendes væk men ser helst ikke at det et JH/KN som skal udpege erstatningerne
                              Jeg syntes også, at vi skal af med mindste en VB, og have godt nyt blod ind her. Joan vil jeg beholde, til gengæld vil jeg sælge Festersen også selvom han har betydning i omklædningsrummet. Vi skal have nogle vindertyper på holdet og ikke feel good typer som Festersen selvom han er sympatisk, en god kammerat, og en klog fyr. Vi har for ens typer, og skal have noget andet ind så vi rent faktisk kan få en plan B. En stille drøm kunne være, at undersøger muligheden for at skabe en kerne som holdet skal bygges op det kommende år, Gyte, JJT, Desler, Ryan, Ny DM, 2 Kanter og en god angriber. Desværre evner JH ikke at få min drøm til at gå i opfyldelse.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Ser gerne en oprydning hvor spillere som Jønsson , Thrane , Welbeck , Helenius og Joan sendes væk men ser helst ikke at det et JH/KN som skal udpege erstatningerne
                                Jeg vil nu gerne beholde de sidste 2.
                                Joan har en lille downperiode pt men skal nok komme igen. Han viste sidste sæson at han har det der skal til og kan bruges på flere pladser.
                                Helenius har jeg ikke opgivet endnu. Selvom det godt nok ser skidt ud pt.

                                Comment

                                Working...
                                X