Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonkort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Jakob Michelsen ved bordfodboldbordet ser voldsomt engageret ud
    Haha 😆

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jakob Michelsen ved bordfodboldbordet ser voldsomt engageret ud

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
    Nogle som var til arrangementet igår? Jeg går ud fra det kun var langsiden som var inviteret. Jeg har ikke hørt noget ihvertfald (har kort til RMN)
    Billede fra Instagram her

    https://www.instagram.com/p/BqMfgeFAJnp/

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Øv. Kan se at den faktisk lå i spam filteret. 😑 Tak for svaret 🙂

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
    Nogle som var til arrangementet igår? Jeg går ud fra det kun var langsiden som var inviteret. Jeg har ikke hørt noget ihvertfald (har kort til RMN)
    Jeg er også RMN og har fået, evt tjek spam filter? Eller den mail de har. Den er fra Odense sport og event hvis det hjælper.

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Nogle som var til arrangementet igår? Jeg går ud fra det kun var langsiden som var inviteret. Jeg har ikke hørt noget ihvertfald (har kort til RMN)

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Der er solgt ca 1800 sæsonkort. På niveau med sidste år

    https://www.bt.dk/superligaen/rekord...roendby-og-fcm
    Tror bestemt vi kommer til at opleve stigende tilskuere tal i den kommende sæson.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Der er solgt ca 1800 sæsonkort. På niveau med sidste år

    https://www.bt.dk/superligaen/rekord...roendby-og-fcm

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Har fået mit sæsonkort tilsendt i dag..
    Jeg er en af dem, som skulle afhente ved Intersport i Rosengårdcentret. Jeg har hentet i dag, og blev spurgt om mit navn, hvorefter ekspedienten hentede en kuvert. Inden udleveringen skulle jeg oplyse min adresse, som står på kuverten. Herefter var kuverten med "guldkortet" og en ekstra billet til Sønderjyske kampen min. Ingen krav om yderligere dokumentation, så mit gamle sæsonkort blev i lommen.

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Har fået mit sæsonkort tilsendt i dag..

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Lige et spørgsmål til jer der har bestilt sæsonkort. Fik i en bekræftelse på mail? Jeg sidder her og er 99% sikker på jeg købte det da det sat til salg, men jeg kan ikke finde en bekræftelse på købet og har ikke modtaget det endnu. Nogen der har modtaget det med posten?
    Kan heller ikke finde en mail bekræftelse af købet, har dog et screenshot af kvitteringen så ved at jeg bestilte det. Har ikke modtaget det endnu.

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Lige et spørgsmål til jer der har bestilt sæsonkort. Fik i en bekræftelse på mail? Jeg sidder her og er 99% sikker på jeg købte det da det sat til salg, men jeg kan ikke finde en bekræftelse på købet og har ikke modtaget det endnu. Nogen der har modtaget det med posten?

    Leave a comment:


  • skarven
    replied
    Det var allerede fra i går kl. 15. Min hr. fader var forbi og henter vores kort. :-)

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Jeg har kikket lidt på hjemmesiden, og kan umiddelbart ikke se nogen steder om det er fra i dag vi kan afhente sæsonkort i INTERSPORT.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Der er nu 20% rabat på de nye trøjer for sæsonkortholdere. Så har de vel overbevist mig at det bliver én hjemmetrøje OG én udebabetrøje for mig. 🤗🤗🤗
    https://m.facebook.com/story.php?sto...d=185381811054
    De 20 % får man kun i Juli i udvalgte Intersport butikker. Fik e-mail fra OB:
    "Tilbuddet gælder ved køb i butik inden d. 1. august 2018! Resten af året får du 10% i hele butikken (rabatterne gælder ikke elektronik, nedsatte varer og gavekort).*Tilbuddet gælder INTERSPORT i Odense, Otterup, Middelfart, Assens og Faaborg."
    Så må de sørge for at de har rettidig hjemme- og udebabetrøje i butikkerne.

    Leave a comment:

Working...
X