Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonkort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Jeg krydser fingre :)

    Det er sgu cool hvis du vinder.
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg krydser alt hvad jeg har for at du vinder
    Mange tak! 🖒🖒🖒
    Det er hvad jeg skrev til OB, så vi vil se om jeg kan blive den lykkelige fan som vinder det:
    "Hej der,
    Er begejstret OB-fan og medlem af fanklubben De Stribede for flere år. At følge OB var den centrale motivation for mig at lære dansk. Det er sikker ikke perfekt men tænker det går ret godt nu (sikker med den en eller anden stævnefejl og sjov formulering) men I vil sikker forstå hvad jeg vil sige.
    Som sæsonkortholder (Odense 1887 - kort) vil jeg såååååå meget gerne vinde den VIP-oplevelse den 26.11..
    Er tysker og kommer så ofte som muligt til Fyn at se holdet på stadion. Det er altid en laaaang vej for mig at køre selv på motorvejen (og også lidt trættende) - men det lykkes at se 10-15 kampe/året på stadion. Bor 730 km fra Odense og det ville være fantastisk at have engang en chauffør-service.
    Ofte kommer mine sønner med på stadion og det lykkedes også flere gange at bringe venner her fra Tyskland med til OB-kampe og de ville sikker komme med igen.
    Hvad I skriver om overraskelser og programmet med den VIP-oplevelse gør mig helt vildt med det og det ville være den største glæde for mig at deltage.
    Naturligt kan jeg tilbyde et gæsteværelse for chaufføren. Ham kan ja ikke køre hele vejen hen og tilbage uden pause - det ved jeg godt på grund af egen erfaring - og ham vil være meget velkommen hos mig.
    Så håber det bedste.
    Med stribet blod og stribet hilser
    Andreas"

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Fik denne e-mail fra OB:
    "Kære OB'er
    Hvad siger du til en hel dag sammen med tre af dine bedste venner, privatchauffør direkte fra din adresse til hovedindgangen ved EWII Park, kolde Carlsberg, god mad og et brag af en fodboldkamp fra stadions bedste udsyn?
    En rigtig fodboldtur er fedt, og nu har du muligheden for at vinde en helt unik oplevelse, som du kan dele med dine bedste kammerater.
    OB og Carlsberg sætter nemlig den ultimative VIP-oplevelse for en sæsonkortholder og tre venner på spil til kampen 26. november, hvor OB møder Hobro.
    For at deltage i konkurrencen skal du kort i en mail beskrive, hvorfor du skal vinde og sende det i en e-mail til clubob@ob.dk senest 10. november 2017.
    Læs mere om præmien og betingelser for deltagelse her!
    Vi glæder os til at høre fra jer og overraske en heldig med en OB-oplevelse, som kommer til at være lidt udover det sædvanlige.
    Stribede hilsner
    Odense Boldklub"

    Kryds fingrene for mig, gutter!
    Hvad ville det være fedt når de henter mig her fra Tyskland og bringe mig hjemme igen efter kampen. Kan naturlig tilbyde et gæsteværelse for chaufføren. :
    Jeg krydser alt hvad jeg har for at du vinder

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Fik denne e-mail fra OB:
    "Kære OB'er
    Hvad siger du til en hel dag sammen med tre af dine bedste venner, privatchauffør direkte fra din adresse til hovedindgangen ved EWII Park, kolde Carlsberg, god mad og et brag af en fodboldkamp fra stadions bedste udsyn?
    En rigtig fodboldtur er fedt, og nu har du muligheden for at vinde en helt unik oplevelse, som du kan dele med dine bedste kammerater.
    OB og Carlsberg sætter nemlig den ultimative VIP-oplevelse for en sæsonkortholder og tre venner på spil til kampen 26. november, hvor OB møder Hobro.
    For at deltage i konkurrencen skal du kort i en mail beskrive, hvorfor du skal vinde og sende det i en e-mail til clubob@ob.dk senest 10. november 2017.
    Læs mere om præmien og betingelser for deltagelse her!
    Vi glæder os til at høre fra jer og overraske en heldig med en OB-oplevelse, som kommer til at være lidt udover det sædvanlige.
    Stribede hilsner
    Odense Boldklub"

    Kryds fingrene for mig, gutter!
    Hvad ville det være fedt når de henter mig her fra Tyskland og bringe mig hjemme igen efter kampen. Kan naturlig tilbyde et gæsteværelse for chaufføren. :
    Jeg krydser fingre :)

    Det er sgu cool hvis du vinder.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Fik denne e-mail fra OB:
    "Kære OB'er
    Hvad siger du til en hel dag sammen med tre af dine bedste venner, privatchauffør direkte fra din adresse til hovedindgangen ved EWII Park, kolde Carlsberg, god mad og et brag af en fodboldkamp fra stadions bedste udsyn?
    En rigtig fodboldtur er fedt, og nu har du muligheden for at vinde en helt unik oplevelse, som du kan dele med dine bedste kammerater.
    OB og Carlsberg sætter nemlig den ultimative VIP-oplevelse for en sæsonkortholder og tre venner på spil til kampen 26. november, hvor OB møder Hobro.
    For at deltage i konkurrencen skal du kort i en mail beskrive, hvorfor du skal vinde og sende det i en e-mail til clubob@ob.dk senest 10. november 2017.
    Læs mere om præmien og betingelser for deltagelse her!
    Vi glæder os til at høre fra jer og overraske en heldig med en OB-oplevelse, som kommer til at være lidt udover det sædvanlige.
    Stribede hilsner
    Odense Boldklub"

    Kryds fingrene for mig, gutter!
    Hvad ville det være fedt når de henter mig her fra Tyskland og bringe mig hjemme igen efter kampen. Kan naturlig tilbyde et gæsteværelse for chaufføren. :😃😃😃

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    Hvis man først henter sit sæsonkort inden kampstart i morgen, får man så stadig en fribillet med og hvilken form for billet er det (printselv eller almindelig billet)?
    Nevermind, har fundet svar på mit spørgsmål :-)

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Hvis man først henter sit sæsonkort inden kampstart i morgen, får man så stadig en fribillet med og hvilken form for billet er det (printselv eller almindelig billet)?

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Har modtaget mit i dag

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Der var en udmelding før to eller tre dage at de bliver udsendt nu.

    Leave a comment:


  • Kitkat
    replied
    Har heller ikke fået mit endnu....

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Jeg venter stadigvæk...

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Har lige fået sæsonkort sammen med en fribillet for OB-FCN. :-)

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Venter også endnu...

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Er der nogen der har modtaget deres sæsonkort
    Nej, venter stadig. Men ved der er folk som har allerede fået det.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Er der nogen der har modtaget deres sæsonkort

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    80 kr for en superligakamp er fandme billigt.

    Leave a comment:

Working...
X