Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonkort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Københavnstinker
    replied
    Ja altså. Det er jo ikke bare de 80 kr. Det er også transport frem og tilbage, dyrt merchandise og forplejning. 30 kr. Lyder ikke af meget. Men læsset er fuldt og for nogle kan det vælte med dét beløb.

    M.h.t. lokale kampe VS OB-kampe, så synes jeg tit at der er mere nerve, nærvær og egentlig også godt spil længere nede i rækkerne. Så hvorfor egentlig betale mere for en kedelig superligakamp.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Jeg så for nylig en topkamp i Fynsserien. God underholdning. Masser af fight og godt spil. Og tæt på spillet. Men naturligvis ikke meget stadion atmosfære blandt de nok 150 tilskuere. Men nok af liv og tilråb.
    Entreen var 40 kroner. Set i det lys bør 80 kr til fuldtidsprofesionellle spillere være et kup. Men jeg har kedet mig til kampe på vores stadion og uden muligheder for at nyde gennnemspillede angreb og flotte bolderobringer etc.
    Min konklusion er priserne ikke bør kunne afskrække nogen for at se fodbold i Odense. Det kan kun spillet, for høje transportomkostninger (mit problem pt) og personlig økonomi.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Jeg vælger bare at smide en flad 50er de kampe jeg har mulighed for at se.
    Har du nogen til ar sponsorere de sidste 30kr eller mere?

    Leave a comment:


  • kentini
    replied
    Hvor gammel er du? Minimumsprisen for en voksen bliver 80 kr

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Jeg vælger bare at smide en flad 50er de kampe jeg har mulighed for at se.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Jeg går i hvert fald glip af flere og flere kampe pga. tv tidspunkter. Særligt grelt var det elendige sluspil, hvor varslen var meget kort. De billige priser gør dog, at det stadig kan betale sig med stiften kort, men et sæsonkort på langsiden, ville efterhånden være spild af penge.
    Det er der, jeg også er.... de noget nær umulige kamptidspunkter gør, at det ofte bare ikke passer ind i mine planer at komme på stadion

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Vores 4 sæsonkort bliver ikke fornyet. Det er der mange grunde til,hvor priserne så er en af dem. Men hvis kampene blev spillet søndag kl. 15 hver gang, så ville jeg nok købe sæsonkort til hele familien igen. Jeg tror ikke, at man skal undervurdere hvor meget kamptidspunkterne betyder.
    Jeg går i hvert fald glip af flere og flere kampe pga. tv tidspunkter. Særligt grelt var det elendige sluspil, hvor varslen var meget kort. De billige priser gør dog, at det stadig kan betale sig med stiften kort, men et sæsonkort på langsiden, ville efterhånden være spild af penge.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    http://www.ob.dk/kampe/kommende-kamp.aspx?id=38821
    OB-FCM søndag den 20. kl 12... suk

    Stadigvæk bedre end mandagskampe IMO

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    http://www.ob.dk/kampe/kommende-kamp.aspx?id=38821
    OB-FCM søndag den 20. kl 12... suk

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Der er jo ingen der er kommet på stadion de sidste par år. Eller ja maks 5000. selvom der har været det tilbud. Og i de 5000 er der jo Sæsonkort holdere og sikkert også VIP folk. Så OB har garanteret også mistet en del økonomisk på det tilbud. Fordi folk ikke har støtter nok op omkring det. Og OB skriver en billet er det i forsalg ? Koster 80kr. Det stadig nok ligaens billigst

    Havde nok været noget andet hvis der var mange der udbyttede de billige stribede trøje billetter

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Vores 4 sæsonkort bliver ikke fornyet. Det er der mange grunde til,hvor priserne så er en af dem. Men hvis kampene blev spillet søndag kl. 15 hver gang, så ville jeg nok købe sæsonkort til hele familien igen. Jeg tror ikke, at man skal undervurdere hvor meget kamptidspunkterne betyder.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Bum....så røg vi næsten retur til de "gamle" priser før den markante prisnedsættelse.

    Jeg kan ikke regne ud, hvad strategien har været. Eller jo, måske - vi fans kunne bade os i fribilletter. Der var et par sæsoner, hvor jeg slet ikke betalte entre, for jeg fik konstant et læs billetter smidt i nakken. Det troede jeg faktisk ville ændre sig med indførsel af de nye lavere priser. Det gjorde det måske også for en stund, men mit indtryk er da, at vi igen i især sidste sæson kunne bade i fribilletter.

    Håbet var vel at fylde tribunerne? Det lykkedes ikke. Nu er man så i gang med et laaaaangt sejt træk for at komme op i "normalt" niveau igen, men det kommer til at tage år - år fyldt med brokkerier over stigende priser. Bare se på De Stribedes væg på facebook eller opslag omkring priserne på OB's facebook. Der er godt nok mange, for hvem det er slut med at komme på stadion pga. den prisstigning. Og herregud - det er jo "kun" 30/50 kr yderligere - jo jo, men det er 60-100% stigning. Forestil Jer at mælk pludselig steg til det dobbelte? 3. verdenskrig ville bryde ud med det samme startende her i lille DK.

    Personligt betyder prisen mindre - spillet og tilknytningen til klubben betyder langt, langt mere - så længe vi ikke nærmer os engelske tilstande, hvor billetter koster mange hundrede kroner. Og sådan tror jeg i bund og grund de fleste har det, men når man leger med ilden (sænker priserne markant, for derefter at hæve dem ligeså markant), så får man bare utilfredse kunder i biksen (jeg øffer ikke selv, bare så den ged lige er barberet).

    Det er til gengæld fedt at se, at de bibeholder en markant lav pris på sæsonkort til Stiften (selvom prisen her også er hævet markant siden de lavere priser blev meldt ud for et par år siden). Personligt skal jeg ikke selv have et sådan kort. Jeg var kun at finde på stadion 5 eller 6 gange i den forgangne sæson - og alle gange i forb. med at jeg skulle arbejde. Mit sæsonkort blev ikke bippet en eneste gang, desværre. Og sådan kommer de næste par sæsoner nok også til at se ud. Desværre.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Så er de nye sædonkort klar .
    Vi får dem stadig til en billig penge .

    Og så fejler OB stadig ved at junior kort ikke gælder til stiften , det er jo trods alt der de skal oplæres i at yde den opbakning som OB påstår de gerne vil have
    Der står da at Club OB Junior sæsonkort gælder til valgfri unummereret plads?

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Nu det jo ikke fordi der kom specielt mange på stadion selvom man kunne komme ind til en flad 50er iført stribet trøje

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Forklaring på de nye priser

    http://www.ob.dk/artikel/nye-priser-derfor.aspx

    Leave a comment:

Working...
X