Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Randers FC - OB (29-05-2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Vi ved, at Tingager er bedre uden KEP. Men Tingager har også karantæne. 4 af de 5 bagerste er langt fra vante til at spille sammen (Falke må tælles med). Og ja, bolden er rund, men Randers må være storfavoritter på hjemmebane. Vores eneste chance er for alvor at få gang i målscoringen. Vil tro vi (mindst) skal score tre kasser for at gå videre.

    Det ville være fedt igen at spille internationale kampe, men så skal holdes forbedres - ellers tror jeg, jeg helst vil undvære det. Vi vil tabe kampe til mærkelige hold og igen kunne ende i nedrykningsspillet.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #47
      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...t-til-el-dyst/

      Comment


        #48
        OB melder udsolgt af deres bustur til Randers. Det må jo betyde en masse stribede fans i Randers.

        Hvis folk kører selv burde man måske undersøge at der er udebilletter at hente?

        Comment


          #49


          FS med et MEGET alternativt alternativt bud på en opstilling. Bekymrer mig en del, hvis JJT ikke er klar, og med Greve der er småskadet, har vi i så fald INTET at skyde med fra bænken. Er JJT ude, bifalder jeg dog idéen med at smide CN ind centralt, og så kan man jo let justere fra 3-5-2 til 4-4-2 og omvendt, afhængig af hvor man vil have Joan liggende. Men ift. at skulle ændre et kampbillede, er vi ved at være nede på Yao som eneste reelle bud fra bænken. Welp...

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            FS med et MEGET alternativt alternativt bud på en opstilling. Bekymrer mig en del, hvis JJT ikke er klar, og med Greve der er småskadet, har vi i så fald INTET at skyde med fra bænken. Er JJT ude, bifalder jeg dog idéen med at smide CN ind centralt, og så kan man jo let justere fra 3-5-2 til 4-4-2 og omvendt, afhængig af hvor man vil have Joan liggende. Men ift. at skulle ændre et kampbillede, er vi ved at være nede på Yao som eneste reelle bud fra bænken. Welp...
            Ja det bliver dælme interessant. Jönsson som wingback bliver virkelig ... anderledes.

            I øvrigt tror jeg, de har ret i, at Jonas Bager og Nicolai Poulsen vender tilbage i startopstillingen, hvilket højst sandsynligt vil give Randers et mere aggressivt udtryk end i Odense. Der sad de begge på bænken, hvilket formodentlig hang sammen med, at de begge er i karantænefare, og at Randers ville være sikre på at have dem til rådighed i hjemmekampen. Som jeg husker det, var især Bager en af nøglefigurene, da de kørte os over i april.
            SLO

            Comment


              #51
              Kasper Fisker ikke med i aften... det er ikke så tosset...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #52
                holdnyt.dk har denne forventede holdopstilling: 4-4-2

                Falkesgaard
                Desler, Tverskov, Lund, Pereira
                Nielsen, Thomasen, Izunna, Jønsson
                Fester, Edmundsson

                Altså ingen overraskelser der, nu må vi se.
                Mens Randers har fuld stribe af reserver, så er vores status N/A..


                http://www.holdnyt.dk/startopstillin...rk/superligaen

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                  holdnyt.dk har denne forventede holdopstilling: 4-4-2

                  Falkesgaard
                  Desler, Tverskov, Lund, Pereira
                  Nielsen, Thomasen, Izunna, Jønsson
                  Fester, Edmundsson

                  Altså ingen overraskelser der, nu må vi se.
                  Mens Randers har fuld stribe af reserver, så er vores status N/A..


                  http://www.holdnyt.dk/startopstillin...rk/superligaen
                  Men det blev bare ikke den :)

                  Kent har imo lavet en af sine helt store sats. Forstår ikke hvorfor han giver AK chancen i stedet for at smide Edmundsson på top og Izunna på midtbanen

                  Comment


                    #54
                    Falke - Per - Tverskov - Joan - Jønne - Fester - CN - JJ - Desler - Lund - AK
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #55
                      og hvordan ser formationen så ud?

                      Comment


                        #56
                        spiller Joan kant, eller Casper Nielsen?

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          spiller Joan kant, eller Casper Nielsen?
                          Det må være Casper centralt?

                          Comment


                            #58
                            Kent går all in på at vi scorer mange mål i dag. Fornuftig opstilling. Vi kan jo også gå videre med 2-2. Men vi kommer til at lukke min. et mål ind i dag. Må det briste eller bære.

                            Comment


                              #59
                              altså

                              Falke
                              Desler, Tverskov, Lund, Pereira
                              Joan,Casper, Thomasen, Jønsson
                              Ak, Fester

                              eller vil han spille 3-mands forsvar, og rykke Desler op på kant, Casper som defensiv midt, og Joan som regisør bag AK og Fester??

                              Comment


                                #60
                                Det lød til på KN i dag at det godt kunne blive et 3-mandsforsvar...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X