Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Randers FC - OB (29-05-2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    der står dog ikke et ord om hvordan Edmundsson junior gjorde det..
    Nope.. Det gør der ik. Plejer der dog sjældent at gøre om prøvespillere

    Comment


      #32
      faldt lige over denne video på youtube.. Det bliver rart at have ham med igen mod Randers:)

      https://www.youtube.com/watch?v=ROl7KnUo454

      Comment


        #33
        Lidt fra general prøven igår(video)

        http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-05-...kke-foelge-med

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Nogen som ved hvor mange som har tilmeldt sig? Selv om det er en mandag, er det jo en ret vigtig kamp, så man kunne håbe at mange tager turen.

          Comment


            #35
            Altså blev kampen 22-0 eller 23-0? OB.dk skriver 22-0 og TV2 Fyn skriver 23-0. Ved godt, det ikke er altafgørende, men det er da mystisk, at de ikke er enige..

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Altså blev kampen 22-0 eller 23-0? OB.dk skriver 22-0 og TV2 Fyn skriver 23-0. Ved godt, det ikke er altafgørende, men det er da mystisk, at de ikke er enige..
              Måltavlen kunne jo ikke mere efter de 19-0 så hvis det var Abiltrup der skulle tælle med en bamse i hånden har der nok ikke været fingre nok..
              OB Twitter var 22-0 live fra kampen

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Måltavlen kunne jo ikke mere efter de 19-0 så hvis det var Abiltrup der skulle tælle med en bamse i hånden har der nok ikke været fingre nok..
                OB Twitter var 22-0 live fra kampen
                Hvis han så også har haft en pølse i den anden, så har han skulle huske hele tre mål i hovedet. Det er måske urealistisk at forlange. Selvom han nok ikke kan klandres TV2 Fyns overskrift i seneste artikel eller speak i videoklippet ovenover.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Hvis han så også har haft en pølse i den anden, så har han skulle huske hele tre mål i hovedet. Det er måske urealistisk at forlange. Selvom han nok ikke kan klandres TV2 Fyns overskrift i seneste artikel eller speak i videoklippet ovenover.
                  Nej det er pænt under niveau..

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Hvis han så også har haft en pølse i den anden, så har han skulle huske hele tre mål i hovedet. Det er måske urealistisk at forlange. Selvom han nok ikke kan klandres TV2 Fyns overskrift i seneste artikel eller speak i videoklippet ovenover.
                    Det er trættende at høre på den mobning!
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Det er trættende at høre på den mobning!
                      Er det en joke? Det er nemlig svært at blive klog på, når man bare læser det som tekst. Hvis det ikke er, så har jeg da aldrig før skrevet noget negativt om hverken Niels eller Leif for den sags skyld. Og jeg skriver da endda, at han ikke kan klandres for TV2 Fyens overskrifter og speak?

                      Comment


                        #41
                        Izunna tror på samlet sejr

                        Det er en værre gang fedteri for at få folk på stadion, men jeg kan sgu lide det. Jeg er vild med, at man går ud og fortæller, at man tror på sig selv og sine chancer. Mere farve fra spillerne!

                        http://www.ob.dk/artikel/izunna-tror...i-randers.aspx

                        Comment


                          #42
                          Dejligt spillerne wr optimistiske. Jeg er ikke. De sidste 2 gange vi har været i Randers i denne sæson er vi blevet spillet ud af banen

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                            Dejligt spillerne wr optimistiske. Jeg er ikke. De sidste 2 gange vi har været i Randers i denne sæson er vi blevet spillet ud af banen
                            Begge gange blev forsvaret "styret" og holdet "opildnet" og "inspireret" af "anfører" KEP. Ikke denne gang.

                            Så jeg er en smule mere optimistisk.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #44
                              Tja men nu er barret og tingager heller ikke med.

                              Men kan da være det "nye" forsvar overrasker positivt 😄

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                                Tja men nu er barret og tingager heller ikke med.

                                Men kan da være det "nye" forsvar overrasker positivt 😄
                                Hvem ved? Synes da det fungerede fint efter udvisningen sidst. Jeg hæfter mig ved at de to gange, vi har set mest komfortable ud mod Randers, der har KEP ikke været på banen. (3-0 sejren og de sidste 39 minutter af forrige kamp) Jeg ved godt, at KEP spillede, isoleret set, en god kamp i 1-0 sejren over Randers, men som helhed gjorde vores forsvar det ikke. Randers havde rigeligt med chancer til at afgøre dén kamp. Så igen styrede KEP ikke det forsvar helt fremragende, imo.

                                Desuden så var det også KEPs manglende tilstedeværelse i bagrummet, der tvang Tingager ud i løbeduel med Pourie ved udvisningen - så selv KEPs ene gode kamp for os i dette halvår var fyldt med tvivlsomme situationer.

                                Alle de gange, hvor jeg synes vi har sejlet mest: Lyngby-udekampen, de to gange i Randers, i Brøndby - der har KEP været en del af det forsvar. Kan måske være tilfældigt - jeg tror det ikke. Alene hans tilstedeværelse tror jeg giver usikkerhed.

                                Så jeg har et håb om at uden ham og selv med et nyt forsvar, så kommer vi i hvert fald ikke til at sejle. Mit håb er, at vi reagerer som vi gjorde efter udvisningen sidst.

                                Bedre uden KEP.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X