Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - Randers FC (20-05-17)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: OB - Randers FC (20-05-17)

    Som forventet blev modstanderen Randers FC. Vi starter hjemme på lørdag, og slutter ude i Randers på mandag.

    Jeg håber vi stiller op i følgende opstilling:

    Falkes
    Desler, KEP, Tverskov, JBL
    Casper, Izunna, JJT, Jönsson
    Joan, Festersen

    Jeg håber Joan er klar til på lørdag, ellers har vi sgu et problem. Tingager vil også blive savnet - Jeg er meget spændt på om en spiller som KEP kan trække sit niveau op til sådan et par kampe.. Efter min mening hans sidste chance for at bevise han kan være med på dette niveau. Det bliver spændende, men jeg har de negative øjne på, og jeg tror vi taber 4-2 samlet.

    #2
    nogen der ved hvorfor de kampe absolut SKAL spilles med så kort tid imellem sig? Så bestemt ikke ud til vi kunne klare det sidst...

    Comment


      #3
      Ved vi hvad tid de spiller.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
        Ved vi hvad tid de spiller.
        Kl. 16.00.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          nogen der ved hvorfor de kampe absolut SKAL spilles med så kort tid imellem sig? Så bestemt ikke ud til vi kunne klare det sidst...
          Jeg kan forestille mig, at det er fordi, at kampene skal være overstået i god tid inden U21 EM starter 16. Juni?

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            nogen der ved hvorfor de kampe absolut SKAL spilles med så kort tid imellem sig? Så bestemt ikke ud til vi kunne klare det sidst...
            Så du mener 9 dage mellem kampene er Kort tid? Herre jemini...

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Så du mener 9 dage mellem kampene er Kort tid? Herre jemini...
              Det er nok en fordi, Matti1887's indlæg kan læses som om, det allerede er den efterfølgende mandag, der er returopgør. Men ja, det er først den 29., og det burde være rigeligt med restitutionstid.
              SLO

              Comment


                #8
                Ja, beklager. Jeg skulle nok lige have præciseret datoen. Selvfølgelig er der ikke kun tale om, at de kun har en hel dags pause :-)

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Så du mener 9 dage mellem kampene er Kort tid? Herre jemini...
                  nej nu tænkte jeg mere på de kampe vi lige har været igennem mog silkeborg - og så Randers allerede igen lørdag. Hvis der så er 9 dage mellem de 2 kampe mod RFC så giver det pludselig endnu mindre mening at SIF kampene skulle afvikles med så kort mellemrum

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                    Ja, beklager. Jeg skulle nok lige have præciseret datoen. Selvfølgelig er der ikke kun tale om, at de kun har en hel dags pause :-)
                    det var jeg nu også med på ;)

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Ja, beklager. Jeg skulle nok lige have præciseret datoen. Selvfølgelig er der ikke kun tale om, at de kun har en hel dags pause :-)
                      Så tæt ligger kampene faktisk i Premier Leagues juleprogram, så man ved jo aldrig! De fire dage fra kampen i Silkeborg til Randers-kampen bør dog ikke være noget større problem, og Randers har jo endda en dag mindre.
                      SLO

                      Comment


                        #12
                        Randers træner forventer tæt dyst

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...yst-om-europa/

                        Mon ikke at Kent melder samme smørre ud snart

                        Comment


                          #13
                          0-0 hjemme
                          4-0 til randers ude
                          siden 1887

                          Comment


                            #14
                            Så var Ståle ude og undskylde tabet mod FCM med manglende energi! Det til trods for at vi jo godt ved at bredden hos FCK er til at stille to hold, som begge er til top3. Og ingen siger ham imod! Men når Kent fremfører samme synspunkt end da med en trup der knap og nap er til top10, så er alle oppe at køre over inkompetence, JH og KN som klodens største narhoveder, tja. .

                            Og kigger man på programmet for OB med kampe den 13,16 og 20, så forundres man over ophidselsen her på forum. Så hjælper det lige lidt at vi kan restituere frem til den 29. Det er generelt to dage for længe i forhold til rytme! Eneste trøst i så måde ville være hvis vi som minimum så havde Joan med til den kamp, men gerne før også..

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                              Så var Ståle ude og undskylde tabet mod FCM med manglende energi! Det til trods for at vi jo godt ved at bredden hos FCK er til at stille to hold, som begge er til top3. Og ingen siger ham imod! Men når Kent fremfører samme synspunkt end da med en trup der knap og nap er til top10, så er alle oppe at køre over inkompetence, JH og KN som klodens største narhoveder, tja. .

                              Og kigger man på programmet for OB med kampe den 13,16 og 20, så forundres man over ophidselsen her på forum. Så hjælper det lige lidt at vi kan restituere frem til den 29. Det er generelt to dage for længe i forhold til rytme! Eneste trøst i så måde ville være hvis vi som minimum så havde Joan med til den kamp, men gerne før også..
                              ikke helt sikker på hvad din pointe er.

                              Manglende energi - er det som følge af den for korte tid mellem kampene, ja det er jo ikke Kents skyld. Men vi har bare for tit set et hold der ikke er klar fra første fløjt - og det er et problem som man burde kigge på.

                              Truppen - jamen den er ikke god nok, men jeg mener da netop både kent og jh igen og igen har forsvaret truppen og dens kvaliteter....

                              Comment

                              Working...
                              X