Oprindeligt indsendt af Heiselberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB - Randers FC (20-05-17)
Collapse
X
-
ok fandt den så:) Det vil så sige at Joan heller ikke er i spil til et indbyt, og at pereira er med. Det sidste tror jeg muligvis kan være en fornuftig disposition af Kent. Barret har haft sit hyr med det, hvis vi kommer til at stå lavt. Ærgeligt at Joan ikke var i spil til et indbyt dog. Tror vi taber i dag:( Håber at der fremdeles er noget at spille om i returen dog..
Comment
-
Gætter mig til, at det så bliver Festers lod at falde lidt ned i banen, og holde ved bolden, som Joan er så dygtig til. JJT er dygtig til at vende spillet, men er ikke kropsstærk nok til at holde ved bolden. Med Joan ude er jeg dog overbevist om at Randers vil forsøge at lægge et højt pres. Kunne være fedt dog, hvis det gav plads til at sende Yao afsted..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægGætter mig til, at det så bliver Festers lod at falde lidt ned i banen, og holde ved bolden, som Joan er så dygtig til. JJT er dygtig til at vende spillet, men er ikke kropsstærk nok til at holde ved bolden. Med Joan ude er jeg dog overbevist om at Randers vil forsøge at lægge et højt pres. Kunne være fedt dog, hvis det gav plads til at sende Yao afsted..
Comment
-
sog i returen skiftede de formation, lagde højt tryk, og skød deres backs helt frem. Specielt Barret var om en hals konsekvent. Det var han også overfor Gammelby mod SIF, i begge kampe faktisk. Vi begik den fejl mod Randers at alt for tidligt at trække os tilbage og lure med kontrakniven. Pladsen som vi afgav benyttede randers, som du selv er inde på, at med tålmodighed at forsøge at sende Pourie afsted. Det lykkedes til sidst med..
Men det kan da bestemt ikke være gået ubemærket hen i Randers, hvor store defensive udfordringer vi har pt., hvis man som modstander lægger højt pres.mAt Tingager er ude gør det blot mere oplagt. Det vi kan håbe på er, at Randers med kun to dages restitution simpelthen ikke har overskudsenergien til at lægge en ellers oplagt taktik modmos.
Comment
Comment