Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - Randers FC (20-05-17)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Så var Ståle ude og undskylde tabet mod FCM med manglende energi! Det til trods for at vi jo godt ved at bredden hos FCK er til at stille to hold, som begge er til top3. Og ingen siger ham imod! Men når Kent fremfører samme synspunkt end da med en trup der knap og nap er til top10, så er alle oppe at køre over inkompetence, JH og KN som klodens største narhoveder, tja. .

    Og kigger man på programmet for OB med kampe den 13,16 og 20, så forundres man over ophidselsen her på forum. Så hjælper det lige lidt at vi kan restituere frem til den 29. Det er generelt to dage for længe i forhold til rytme! Eneste trøst i så måde ville være hvis vi som minimum så havde Joan med til den kamp, men gerne før også..
    Nu er der jo altså forskel, på at melde ud at man er bekymret over slidte spillere, og så på at sige at modstanderen til sidst i en kamp havde lidt mere energi... FcK havde som fin energi i går, og Ståle mener jo også at de sådan set, i sig selv, spiller en ok kamp.

    Hvad forundres du over? Altså den ene kamp er jo slet ikke spillet endnu, og kan næppe være årsag til træthed... samtidig har vi flere gange her i foråret haft lange pauser mellem kampene på 10+ dage, det er faktisk kun 3 kampe siden vi sidst havde en lang pause på 10 dage...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Som forventet blev modstanderen Randers FC. Vi starter hjemme på lørdag, og slutter ude i Randers på mandag.

      Jeg håber vi stiller op i følgende opstilling:

      Falkes
      Desler, KEP, Tverskov, JBL
      Casper, Izunna, JJT, Jönsson
      Joan, Festersen

      Jeg håber Joan er klar til på lørdag, ellers har vi sgu et problem. Tingager vil også blive savnet - Jeg er meget spændt på om en spiller som KEP kan trække sit niveau op til sådan et par kampe.. Efter min mening hans sidste chance for at bevise han kan være med på dette niveau. Det bliver spændende, men jeg har de negative øjne på, og jeg tror vi taber 4-2 samlet.

      Håber på :

      Falke
      Desler , KEP , Tver , JBL
      Greve , Izu , JJT , Joan
      Jønnson , Fester .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Håber på

        Falke

        Desler - KEP - Tverskov - JBL

        Joan - Izunna - CN - Greve

        Jønson - Festersen

        Det er virkelig øv at vi må undvære Tingager her, han er den eneste trussel på dødbolde og i mod et fysisk hold som Randers, kan vi hurtigt komme i problemer. JJT har været skidt på det seneste og ham vil jeg egentlig hellere se som indskifter, hvis vi skal op og jagte mål. Jeg tror vi får det svært, hvis vi skal videre kræver det at alle spillere præsterer som vi ved de kan. Og så ender det nok med at Falke skal hive flere solide redninger frem.
        Kunne virkelig godt have brugt Helenius i de kampe her, end som rent faktisk rager lidt op.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Håber på

          Falke

          Desler - KEP - Tverskov - JBL

          Joan - Izunna - CN - Greve

          Jønson - Festersen

          Det er virkelig øv at vi må undvære Tingager her, han er den eneste trussel på dødbolde og i mod et fysisk hold som Randers, kan vi hurtigt komme i problemer. JJT har været skidt på det seneste og ham vil jeg egentlig hellere se som indskifter, hvis vi skal op og jagte mål. Jeg tror vi får det svært, hvis vi skal videre kræver det at alle spillere præsterer som vi ved de kan. Og så ender det nok med at Falke skal hive flere solide redninger frem.
          Kunne virkelig godt have brugt Helenius i de kampe her, end som rent faktisk rager lidt op.
          Jeg prøver virkelig at sige til mig selv, at vi ser fodbold forskelligt, men jeg kan simpelthen ikke begribe, at så relativt mange synes, at JJT skal bænkes. Ja, han var dårlig mod SIF, ja mod EfB var han ligesom det meste af holdet under niveau, men til gengæld, så så vi også med al tydelighed, hvad der kan ske, når han ikke er med i udekampen mod SIF. Det dræber fuldstændigt vores opspil.
          Selvfølgelig skal han ikke starte inde for enhver pris, og hvis han præsterer som mod SIF gang på gang, så må han jo ud. Men manden er 20 år og har haft udfald i 1-2 kampe. Vi har vundet 1 kamp, 1!!!! uden JJT i den her sæson.

          Så hvis han har fået fyldt batterierne lidt op, så SKAL han da spille!

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Jeg prøver virkelig at sige til mig selv, at vi ser fodbold forskelligt, men jeg kan simpelthen ikke begribe, at så relativt mange synes, at JJT skal bænkes. Ja, han var dårlig mod SIF, ja mod EfB var han ligesom det meste af holdet under niveau, men til gengæld, så så vi også med al tydelighed, hvad der kan ske, når han ikke er med i udekampen mod SIF. Det dræber fuldstændigt vores opspil.
            Selvfølgelig skal han ikke starte inde for enhver pris, og hvis han præsterer som mod SIF gang på gang, så må han jo ud. Men manden er 20 år og har haft udfald i 1-2 kampe. Vi har vundet 1 kamp, 1!!!! uden JJT i den her sæson.

            Så hvis han har fået fyldt batterierne lidt op, så SKAL han da spille!
            👍
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Joan under 50% chance for at han bliver klar:(

              Comment


                #22
                :(

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Jeg prøver virkelig at sige til mig selv, at vi ser fodbold forskelligt, men jeg kan simpelthen ikke begribe, at så relativt mange synes, at JJT skal bænkes. Ja, han var dårlig mod SIF, ja mod EfB var han ligesom det meste af holdet under niveau, men til gengæld, så så vi også med al tydelighed, hvad der kan ske, når han ikke er med i udekampen mod SIF. Det dræber fuldstændigt vores opspil.
                  Selvfølgelig skal han ikke starte inde for enhver pris, og hvis han præsterer som mod SIF gang på gang, så må han jo ud. Men manden er 20 år og har haft udfald i 1-2 kampe. Vi har vundet 1 kamp, 1!!!! uden JJT i den her sæson.

                  Så hvis han har fået fyldt batterierne lidt op, så SKAL han da spille!
                  Jamen det skal da også lige siges at jeg godt kan lide JJT, men er bare lidt bekymret angående hans nedadgående formkurve. CN kan godt spille en CM og jeg mener bare han har mere fysisk at byde ind med end JJT. Nu er det kun fordi det er Randers jeg håber på denne opstilling, var det i mod f.eks. Aab havde jeg da valgt JJT. Vi bliver nød til at kunne matche Randers bare en lille smule på fysikken, specielt på midten.
                  Som sådan er vi jo ikke uenige, vi har nemlig ikke spillet godt uden ham men lige i den her kamp, vil jeg gerne se lidt mere fight og fysik på midten. Og så har Greve gjort sig fortjent til en startplads.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                    Jamen det skal da også lige siges at jeg godt kan lide JJT, men er bare lidt bekymret angående hans nedadgående formkurve. CN kan godt spille en CM og jeg mener bare han har mere fysisk at byde ind med end JJT. Nu er det kun fordi det er Randers jeg håber på denne opstilling, var det i mod f.eks. Aab havde jeg da valgt JJT. Vi bliver nød til at kunne matche Randers bare en lille smule på fysikken, specielt på midten.
                    Som sådan er vi jo ikke uenige, vi har nemlig ikke spillet godt uden ham men lige i den her kamp, vil jeg gerne se lidt mere fight og fysik på midten. Og så har Greve gjort sig fortjent til en startplads.
                    jeg agiterede for at han trængte til en puster, ikke bænkes som sådan. Når så Greve samtidig viste storform, så lå en ligeover udskiftning lige til højreskøjten, endda med mulighed for at de to byttede igen i løbet af kampen. Jeg er dog ret sikker på, med det slatne udtryk vi mødte op med, at det nok ikke ville gøre den store forskel hür som helst. Hvis vi holder fast i hvilke dyder der har båret frugt i enkelte kampe i efteråret og så mere kontinuerligt i foråret, så er en af dem, at vi går relativt højt op i pres startende med vores frontangribere, efterfulgt af kanterne som går op og dækker af og tvinger modstanderens backs til at slå de lange aflevering. Det er ren guf for både Tingager og Tverskov, som vinder den duel, og Izu der falder ned i kombinationsspil med bolderobrer, spiller den op til JJT, som så vender spillet og afsøger dybde afleveringen eller at sætte vores backs/kanter op. Hvor tit har vi ikke set det mønster? Men det kræver at alle mand møder op med det rigtige udtryk. En stor hanke i den sammenhæng er komboen AK/Fester og kampen mod Silkeborg var absolut ingen undtagelse. DE UNDLADER AT GÅ OP I PRES!!! Allerede der er løbet kørt! Allerede der kommer vi til at stå for lavt på banen. En spiller som Barret blev ret og slet rundbarberet af Gammelby. Børnefejl som at følge bolden i stedet for at følge manden var til at få øje på. Og bortset fra returkampen mod Randers, hvor Barret også blev tørret op til flere gange, så har vi slet ikke rigtigt fået reelle svar på hvor stærk han er i det defensive. I efteråret var venstrebacken en pærevælling af Lund/Perreira og Barret. Ingen satte sig på den position. I foråret har vi spillet langt mere direkte, og med langt højere pres, så vores backs har ganske enkelt været skånet for meget. Men mod SIF, blev vi selv sat under pres, som vi satte fx. AC Horsens under pres i vores første opgør i forårssæsonen. Hvis vi skal undgå dette kampbillede igen,,som set mod SIF og Randers , så,skal vi saftsuseme op i pres fra første fløjt af. Pg det ser jeg bare ikke ske med AK og Fester oppe foran!

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                      Jamen det skal da også lige siges at jeg godt kan lide JJT, men er bare lidt bekymret angående hans nedadgående formkurve. CN kan godt spille en CM og jeg mener bare han har mere fysisk at byde ind med end JJT. Nu er det kun fordi det er Randers jeg håber på denne opstilling, var det i mod f.eks. Aab havde jeg da valgt JJT. Vi bliver nød til at kunne matche Randers bare en lille smule på fysikken, specielt på midten.
                      Som sådan er vi jo ikke uenige, vi har nemlig ikke spillet godt uden ham men lige i den her kamp, vil jeg gerne se lidt mere fight og fysik på midten. Og så har Greve gjort sig fortjent til en startplads.
                      Okay, den tanke gang kan jeg for så vidt godt følge, men jeg synes stadig, at de ville være forkert at svække os selv for at spille mere på deres præmisser - især fordi de formentlig stadig vil være stærkest fysisk. Det gælder om at få det kampbillede, som passer os bedst, og der mener jeg JJT er en nøgleperson. Nielsen har ikke den samme ro og evne til at sætte spillet op

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Okay, den tanke gang kan jeg for så vidt godt følge, men jeg synes stadig, at de ville være forkert at svække os selv for at spille mere på deres præmisser - især fordi de formentlig stadig vil være stærkest fysisk. Det gælder om at få det kampbillede, som passer os bedst, og der mener jeg JJT er en nøgleperson. Nielsen har ikke den samme ro og evne til at sætte spillet op
                        Randers vil garanteret igen spille med højtgående backs, og Fisker som kreatør bag Pourié. Enig i at vi mestrer ikke vanvittig godt at lægge vores taktik efter modstanderens forcer. Vi skal fokusere på vores eget udtryk! I den første af dobbeltopgøret mod Randers, hvorTingager begik straffe og fik rødt, sad vi fuldstændigt på Randers de først 20-25 min. Derefter virkede det som vi bevidst trak os tilbage og forsøgte at lokke dem frem på banen, for at svinge kontrakniven. Det fungerede bare ikke. Randers lod sig ikke lure, og brugte bare pladsen midt på banen, som vi efterlod dem, til at stikke afleveringer frem til Pourié, som er dygtig til at balancere på offsidelinjen. Vi må og skal simpelthen op og stresse dem, og få kampen spillet på vores præmisser. Alt det sagt, så med Gryte, Joan og Tingager ude, vores suverænt største profiler, så bliver ualmindeligt svært at få noget med fra kampen på lørdag. Jeg håber bare på at der fremdeles er noget at spille om i returopgøret, og at Joan når at bliver klar til den kamp så..

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                          Jamen det skal da også lige siges at jeg godt kan lide JJT, men er bare lidt bekymret angående hans nedadgående formkurve. CN kan godt spille en CM og jeg mener bare han har mere fysisk at byde ind med end JJT. Nu er det kun fordi det er Randers jeg håber på denne opstilling, var det i mod f.eks. Aab havde jeg da valgt JJT. Vi bliver nød til at kunne matche Randers bare en lille smule på fysikken, specielt på midten.
                          Som sådan er vi jo ikke uenige, vi har nemlig ikke spillet godt uden ham men lige i den her kamp, vil jeg gerne se lidt mere fight og fysik på midten. Og så har Greve gjort sig fortjent til en startplads.
                          Problemet med CN er bare at han en ret middelmådig offensivt og ej heller gennem de seneste kampe har gjort sig fortjent til en startplads . Syntes heller ikke han er helvedes god til at bringe ro i spillet , men han fylder mere defensivt end JJT. Og så er CN jo urimelig ufarlig selvom JH/KN prøvede at sælge ham til os som værende målfarlig .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Som forventet blev modstanderen Randers FC. Vi starter hjemme på lørdag, og slutter ude i Randers på mandag.

                            Jeg håber vi stiller op i følgende opstilling:

                            Falkes
                            Desler, KEP, Tverskov, JBL
                            Casper, Izunna, JJT, Jönsson
                            Joan, Festersen

                            Jeg håber Joan er klar til på lørdag, ellers har vi sgu et problem. Tingager vil også blive savnet - Jeg er meget spændt på om en spiller som KEP kan trække sit niveau op til sådan et par kampe.. Efter min mening hans sidste chance for at bevise han kan være med på dette niveau. Det bliver spændende, men jeg har de negative øjne på, og jeg tror vi taber 4-2 samlet.
                            Hvis Joan ikke er klar, så håber jeg godt nok, at Jønne kommer op i angrebet i en fri hængende rolle og Greve spiller venstrekanten. Defensivt har det slet ikke fungeret med ham på kanten. Så slipper vi også for AKs håbløsheder. Greve har sgu også fortjent en startplads! Vi må desværre stille med KEP, men han skal tage sig gevaldigt sammen.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                              Så tæt ligger kampene faktisk i Premier Leagues juleprogram, så man ved jo aldrig! De fire dage fra kampen i Silkeborg til Randers-kampen bør dog ikke være noget større problem, og Randers har jo endda en dag mindre.
                              Problemet er ikke så meget for de professionelle spillere, men for fansene, der jo har stort set umuligt ved at planlægge at møde op til kampene.

                              Endnu et kæmpe selvmål af divisionsforeningen og den nye struktur.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                                Problemet er ikke så meget for de professionelle spillere, men for fansene, der jo har stort set umuligt ved at planlægge at møde op til kampene.

                                Endnu et kæmpe selvmål af divisionsforeningen og den nye struktur.
                                Det er jeg helt enig i. Mit svar var primært henvendt til mhbp's pointe om, at spillerne tilsyneladende havde svært ved at håndtere den korte pause mellem Silkeborg-kampene.
                                SLO

                                Comment

                                Working...
                                X