Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd: Silkeborg vs OB
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægJeg var mest chokeret over, hvor let SIF havde ved at finde rum mellem vores kæder f.eks. ved at spille den op på Helenius eller Skov, når vi nu stiller med to centrale midtbanespillere, der har deres primære styrker i det defensive. At vi ikke kan holde fast i bolden, var jo forholdsvis forudsigeligt med den sammensætning, vi vælger i dag - selvom det trods alt var værre end forventet
Vreden over at træneren hverken rammer holdet eller tændingen overstråler lettelsen over at være gået videre. Og forstærker min mening om, at det hold kommer til at skulle kæmpe MEGET for at nå top 6. Det er, igen, totalt urealistisk. For der mangler simpelthen ledere på det hold - de falder jo helt sammen, bare der er én, der ikke rammer en medspiller.
Nej, vi er et hold der højst kan nå 7. Pladsen. Også i næste sæson. Og som snildt kan havne i bunden igen.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Kent vil finde friske spillere for de næste kampe. Måske en chance for Greve i start11?
Synes ham skulle have ledet derefter allerede i dag...
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...idte-spillere/"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægKent vil finde friske spillere for de næste kampe. Måske en chance for Greve i start11?
Synes ham skulle have ledet derefter allerede i dag...
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...idte-spillere/
Nej du - det var slet og ret et skud forbi målskiven på den mandskabsmæssige kombination og parathed - fra træner og kollektivt fra truppen og de bærende spillere.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg synes, det er lidt tyndt at ligge en "undskyldning" ud om, at vi er slidte. Vi har spillet det samme antal kampe som Silkeborg - og de har også brugt de samme spillere. Det er ingen undskyldning for så gennemhullet et forsvar og midtbane, som vi havde det i dag, og hvorfor SIF spillerne løb og ville det mere. Hvis vi ville det mere, så havde vi også præsteret bedre.
Nej du - det var slet og ret et skud forbi målskiven på den mandskabsmæssige kombination og parathed - fra træner og kollektivt fra truppen og de bærende spillere.
MvH ChrisOB
At truppen mangler kvalitetsbredde, en boldsikker styrmand på midtbanen og en kaptajn der sejler rundt og ikke tilfører nogen form for sikkerhed og ro på holdet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægDet kan godt ske de er slidte, det skal jeg slet ikke kunne udtale mig om, men så ligger ansvaret jo hos Kent Nielsen, fordi så har han været utrolig dårlig til sit job - hvis han ikke har kunne holde dem fit i blot 34 kampe, plus de løse med de få pokalkampe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSyntes ikke man kan regne de kampe med før jul.. De har haft en lang ferie og lang opstart.. Eneste lille undskyld som måske er i nærheden af at blive accepteret kan være at truppen er for smal og man driver rovdrift på de samme spillere. Men imens jeg skrev det rystede jeg på hovedet over mig selv for bare at nævne det.. Intet andet end dårlig undskyldning.
Comment
-
Det er godt nok lidt sært, for så tæt har programmet altså heller ikke været. 6.5 dag pr. kamp her i foråret, og 4.5 dag pr kamp, hvis vi kune tager de sidste 5. Så selvom der har været 3 kampe på en uge nu (hvoraf man godt kunne tillade sig at spare de mest ramte i den ene), så bør det ikke være en undskyldning. Izunna må så gå ud efter 80 min med krampe - han kan i hvert fald ikke bruge mange kampe som en undskyldning.
Men nu så jeg så det meste af Horsens-VFF i går, og der faldt spillerne også som fluer. Det er altså lidt sært.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægDet er godt nok lidt sært, for så tæt har programmet altså heller ikke været. 6.5 dag pr. kamp her i foråret, og 4.5 dag pr kamp, hvis vi kune tager de sidste 5. Så selvom der har været 3 kampe på en uge nu (hvoraf man godt kunne tillade sig at spare de mest ramte i den ene), så bør det ikke være en undskyldning. Izunna må så gå ud efter 80 min med krampe - han kan i hvert fald ikke bruge mange kampe som en undskyldning.
Men nu så jeg så det meste af Horsens-VFF i går, og der faldt spillerne også som fluer. Det er altså lidt sært.
Comment
Comment