Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd: Silkeborg vs OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hold da kæft, hvor er det flovt og pinligt at det totalt hovedløse og vindertype blottede hold stadig har chancen for Europa. Jeg er på ingen måder glad for at gå videre.

Sæsonens næstringeste præstation.

MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      Hold kæft vi er ringe i dag. Men hold kæft jeg ville ønske vi havde råd til Robert Skov. Hold kæft han er dygtig!
      Jeg ville ønske at vi kunne producere en Robert Skov selv

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Min pointe er den usikkerhed det medfølger. Gad vide om det også påvirker Barret.
        Det har sgu ikke noget med KEP at gøre, at Tingager to gange dummer sig i opspillet og sammen med Barret ikke kan lukke skov ned på en lang bold. Jeg ser også helst Tverskov-Tingager konstellationen i midterforsvaret, men den ligger simpelthen ikke på KEP i dag

Comment

Vi har gjort os fortjent til de her kampe. Idag skal ihvertfald ikke ødelægge min glæde og lettelse over at vi er videre.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            vil mene der skal øves i at møde op til kamp - fra første fløjt - vi var helt væk mentalt i dag......og så skal der trænes i at holde fast i bolden....noget vi ellers generelt set har været gode til.......det kunne ikke ses i dag.

Og så bør Greve da starte inde næste gang - og AK ude
            AK var, ud over at være ekstremt ufarlig, rent faktisk til stede i dag. Han sled godt for det og dækkede midterforsvaret efter Tingagers udvisning. Han var rent faktisk på banen for en gangs skyld.

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              AK var, ud over at være ekstremt ufarlig, rent faktisk til stede i dag. Han sled godt for det og dækkede midterforsvaret efter Tingagers udvisning. Han var rent faktisk på banen for en gangs skyld.
              Helt enig

Comment

Vi mangler i den grad også Joan i dag. Han truer de andre holds bagkæde og bidrager meget i det fremadrettede boldflytteri. Uden ham og JJT er der bare ikke nok bold i midtbanen og så bliver det dueller og dem tabere vi til Silkeborgs fysik.

Comment

Puha, han er godt nok ked af det den kære Tingager. Rørende at han har så mange følelser med, men man ligger desværre som man har redt.

Comment

Kunne ikke se kampen. Hvorfor fik Tingager rødt kort?
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Nødbremse som bagerste mand

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Fratager Skhirtladze en oplagt chance ...
                        Den er helt klar.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Det var også den kamp jeg så. Sådan noget forsvinder selvfølgelig i tågerne af sådan præstation og sådan en afbrænder. Jeg så også indsats og vilje fra ham i dag, og det er det mindste man kan forlange.

Comment

Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
                            Vi mangler i den grad også Joan i dag. Han truer de andre holds bagkæde og bidrager meget i det fremadrettede boldflytteri. Uden ham og JJT er der bare ikke nok bold i midtbanen og så bliver det dueller og dem tabere vi til Silkeborgs fysik.
                            Og mon ikke at vi også mangler Joan mod Randers... Det bliver svært uden ham

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Det har sgu ikke noget med KEP at gøre, at Tingager to gange dummer sig i opspillet og sammen med Barret ikke kan lukke skov ned på en lang bold. Jeg ser også helst Tverskov-Tingager konstellationen i midterforsvaret, men den ligger simpelthen ikke på KEP i dag
                              Den ligger også på KEP i dag. Han er anfører - han skal simpelthen samle de urutinerede kræfter op - styre dem - pumpe dem op. I stedet render han også forvildet rundt - tung - langsomopfattende og på stadion kunne man ikke én gang høre ham råbe medspillerne op.

Man kunne se det allerede i opvarmningen. Der var ingen lyd. Ingen gnist. Ingen tænding.

Tingager lavede fejlene - men han får heller ingen hjælp fra en totalt fraværende anfører.

Så jo - den hænger OGSÅ på KEP. Selvfølgelig mest på Tingager - men KEP er en lige så lidt kompetent anfører som Haddi.

MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Så kan de godt begynde at snakke kontrakt med Tingager. Hans sæson er i hvert fald slut.

Comment

Working...
                                X