Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd: Silkeborg vs OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Godt.

Det manglede også bare. For det var lort med lort på.

MvH ChrisOB
    Jeg var mest chokeret over, hvor let SIF havde ved at finde rum mellem vores kæder f.eks. ved at spille den op på Helenius eller Skov, når vi nu stiller med to centrale midtbanespillere, der har deres primære styrker i det defensive. At vi ikke kan holde fast i bolden, var jo forholdsvis forudsigeligt med den sammensætning, vi vælger i dag - selvom det trods alt var værre end forventet

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Jeg var mest chokeret over, hvor let SIF havde ved at finde rum mellem vores kæder f.eks. ved at spille den op på Helenius eller Skov, når vi nu stiller med to centrale midtbanespillere, der har deres primære styrker i det defensive. At vi ikke kan holde fast i bolden, var jo forholdsvis forudsigeligt med den sammensætning, vi vælger i dag - selvom det trods alt var værre end forventet
      Taktisk var det i hvert fald lige så ringe som i Randers. Men der var, trods alt, mere vilje end i Randers. (Se jeg kan også polere ;-)

Vreden over at træneren hverken rammer holdet eller tændingen overstråler lettelsen over at være gået videre. Og forstærker min mening om, at det hold kommer til at skulle kæmpe MEGET for at nå top 6. Det er, igen, totalt urealistisk. For der mangler simpelthen ledere på det hold - de falder jo helt sammen, bare der er én, der ikke rammer en medspiller.

Nej, vi er et hold der højst kan nå 7. Pladsen. Også i næste sæson. Og som snildt kan havne i bunden igen.

MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Kent vil finde friske spillere for de næste kampe. Måske en chance for Greve i start11?
        Synes ham skulle have ledet derefter allerede i dag...

http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...idte-spillere/
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Kent vil finde friske spillere for de næste kampe. Måske en chance for Greve i start11?
          Synes ham skulle have ledet derefter allerede i dag...

http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...idte-spillere/
          Jeg synes, det er lidt tyndt at ligge en "undskyldning" ud om, at vi er slidte. Vi har spillet det samme antal kampe som Silkeborg - og de har også brugt de samme spillere. Det er ingen undskyldning for så gennemhullet et forsvar og midtbane, som vi havde det i dag, og hvorfor SIF spillerne løb og ville det mere. Hvis vi ville det mere, så havde vi også præsteret bedre.

Nej du - det var slet og ret et skud forbi målskiven på den mandskabsmæssige kombination og parathed - fra træner og kollektivt fra truppen og de bærende spillere.

MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Jeg synes, det er lidt tyndt at ligge en "undskyldning" ud om, at vi er slidte. Vi har spillet det samme antal kampe som Silkeborg - og de har også brugt de samme spillere. Det er ingen undskyldning for så gennemhullet et forsvar og midtbane, som vi havde det i dag, og hvorfor SIF spillerne løb og ville det mere. Hvis vi ville det mere, så havde vi også præsteret bedre.

Nej du - det var slet og ret et skud forbi målskiven på den mandskabsmæssige kombination og parathed - fra træner og kollektivt fra truppen og de bærende spillere.

MvH ChrisOB
            Kunne simpelthen ikke være mere enig.. Det der med at være slidt giver jeg ikke en skid for med vores antal kampe i 2017.. Simpelthen bare en dårlig undskyldning for ikke at skulle indrømme facts i offentligheden....
            At truppen mangler kvalitetsbredde, en boldsikker styrmand på midtbanen og en kaptajn der sejler rundt og ikke tilfører nogen form for sikkerhed og ro på holdet

Comment

Det kan godt ske de er slidte, det skal jeg slet ikke kunne udtale mig om, men så ligger ansvaret jo hos Kent Nielsen, fordi så har han været utrolig dårlig til sit job - hvis han ikke har kunne holde dem fit i blot 34 kampe, plus de løse med de få pokalkampe.

Comment

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Det kan godt ske de er slidte, det skal jeg slet ikke kunne udtale mig om, men så ligger ansvaret jo hos Kent Nielsen, fordi så har han været utrolig dårlig til sit job - hvis han ikke har kunne holde dem fit i blot 34 kampe, plus de løse med de få pokalkampe.
                Syntes ikke man kan regne de kampe med før jul.. De har haft en lang ferie og lang opstart.. Eneste lille undskyld som måske er i nærheden af at blive accepteret kan være at truppen er for smal og man driver rovdrift på de samme spillere. Men imens jeg skrev det rystede jeg på hovedet over mig selv for bare at nævne det.. Intet andet end dårlig undskyldning.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Syntes ikke man kan regne de kampe med før jul.. De har haft en lang ferie og lang opstart.. Eneste lille undskyld som måske er i nærheden af at blive accepteret kan være at truppen er for smal og man driver rovdrift på de samme spillere. Men imens jeg skrev det rystede jeg på hovedet over mig selv for bare at nævne det.. Intet andet end dårlig undskyldning.
                  Jamen så 13 kampe da. :-)

Comment

Jamen så 13 kampe da. :-)
                    Ja uhhhhhh det er vildt

Comment

Ja uhhhhhh det er vildt
                      De er fuldstændig slidt ned, men drømmer om at spille i Premier League hvor de gerne spiller 50 kampe på en sæson. Good luck

Comment

De er fuldstændig slidt ned, men drømmer om at spille i Premier League hvor de gerne spiller 50 kampe på en sæson. Good luck
                        Ingen af vores spillere kommer i nærheden af PL niveau Det er nok nærmere Holland og Belgien vi skal sælge til

Comment

Ingen af vores spillere kommer i nærheden af PL niveau Det er nok nærmere Holland og Belgien vi skal sælge til
                          Bemærk ordet "drømmer" ;-)

Comment

Det er godt nok lidt sært, for så tæt har programmet altså heller ikke været. 6.5 dag pr. kamp her i foråret, og 4.5 dag pr kamp, hvis vi kune tager de sidste 5. Så selvom der har været 3 kampe på en uge nu (hvoraf man godt kunne tillade sig at spare de mest ramte i den ene), så bør det ikke være en undskyldning. Izunna må så gå ud efter 80 min med krampe - han kan i hvert fald ikke bruge mange kampe som en undskyldning.
                            Men nu så jeg så det meste af Horsens-VFF i går, og der faldt spillerne også som fluer. Det er altså lidt sært.

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Det er godt nok lidt sært, for så tæt har programmet altså heller ikke været. 6.5 dag pr. kamp her i foråret, og 4.5 dag pr kamp, hvis vi kune tager de sidste 5. Så selvom der har været 3 kampe på en uge nu (hvoraf man godt kunne tillade sig at spare de mest ramte i den ene), så bør det ikke være en undskyldning. Izunna må så gå ud efter 80 min med krampe - han kan i hvert fald ikke bruge mange kampe som en undskyldning.
                              Men nu så jeg så det meste af Horsens-VFF i går, og der faldt spillerne også som fluer. Det er altså lidt sært.
                              Så vidt jeg har forstået, så kan man træne sig til at toppe fysisk på forskellige tidspunkter. Det lignede i hvert fald i går, at vi havde toppet :D Jeg ved ikke hvor udtalt det er inde for fodbold, men det er i hvert fald noget, der hvert år bliver nævnt i forbindelse med Tour de France.

Comment

Bemærk ordet "drømmer" ;-)
                                Noteret

Comment

Working...
                                X