Forstår godt man giver Jjt en pause. Hans niveau er dalet en smule de sidste kampe, og får han samme problemer som i lørdags, så kan det koste.
Synes lidt Greve bliver syltet her. Han har momentum lige nu, og burde i mine øjne stå først for som erstatning for Jjt når nu det er besluttet at han får en pause. Det er selvfølgelig vigtigst at få kørt den her hjem i sikker stil, men er ikke sikker på vi får flow i spillet med to cm'ere som gør sig bedst bagud i banen
Interessant. Jeg er i udgangspunktet ikke glad for at se Tverskov og Izunna sammen centralt. Det minder for meget om to 6ere, hvor der mangler lidt kreativitet i det fremadrettede spil, til min smag, og vi har jo set til hudløshed, hvordan det i hvert fald ikke har fungeret for det her hold. Vi må håbe, at Tverskov viser klassen sammen med Izunna, og at de viser, at de godt kan sætte det fremadrettede spil og spille sig fornuftigt ud af det pres, der vil komme på et eller andet tidspunkt, for jeg tror ikke på, at vi kommer til at klare os særligt godt, hvis vi skal stå og modtage et tryk på vores egen sidste 1/3.
Interessant. Jeg er i udgangspunktet ikke glad for at se Tverskov og Izunna sammen centralt. Det minder for meget om to 6ere, hvor der mangler lidt kreativitet i det fremadrettede spil, til min smag, og vi har jo set til hudløshed, hvordan det i hvert fald ikke har fungeret for det her hold. Vi må håbe, at Tverskov viser klassen sammen med Izunna, og at de viser, at de godt kan sætte det fremadrettede spil og spille sig fornuftigt ud af det pres, der vil komme på et eller andet tidspunkt, for jeg tror ikke på, at vi kommer til at klare os særligt godt, hvis vi skal stå og modtage et tryk på vores egen sidste 1/3.
Havde også håbet på Greve for JJT og Tverskov for KEP. Det næste der bekymrer mig her er at AK/Fester ikke går højt i pres, som vi ellers har set med Joan og hvilken som helst af de to. Det bekymrer mig for alvor!
Det er vel efterhånden mere en slidt floskel. Men tror AK garner idag:-) Det er måske meget klogt at være stærke centralt, eftersom vi kom meget i undertal sidst, pga. deres wingbacks. Men enig i, at man kan grue for hvem der skal sætte de forreste op. Dog skal SIF frem på et tidspunkt, så der er bedre vilkår, end sidst hvor de stod meget massivt og ventede på vores fejl i perioder.
Comment