Hvorfor skal Jønne have en defensiv røffel i dag, da? Silkeborg kom til en del omstillinger i dag primært forårsaget af Thomasens hovedløse afleveringer, ville klæde med bare lidt realistisk respons ovenpå dagens begivenheder. Prøv nu at se hver kamp isoleret med fordomme proppet op et vist sted!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
MOM og Karakterer OB-SIF
Collapse
X
-
Greve fordi med sin scoring bragte ham holdet i gang igen. Derudover en rigtig god indhop. Håber ham får endelig mere spilletid, Kent!
Ellers var det Falke og Fester som ssomrstod først i køen. Falke reddede os flere gange og Fester viste en fantastisk arbejdsindsats.
Barret havde en dårlig dag selvom ham lykkedes med den assist. Håber det bliver bedre igen næste gang."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Tverskov spillede en god kamp, Jönsson spillede en god kamp offensivt, Greves indhop var virkelig stærkt.
Mindre god i går end normalt: JJT (virker lidt presset over, at tingene ligger ret meget på hans skuldre), Tingager (trænger måske til en mental pause oven på et par meget begivehedsrige måneder) AK (endnu ringere end normalt. Hvordan h... brænder han den til sidst?)
Og så synes jeg, at Kenneth Emil-situationen efterhånden skriger til himlen. Vi havde et godt og perspektivrigt midterforsvar på vej med Tverskov og Tingager, men alligevel skal KEP pinedød spille, selvom han er 100 år gammel, og hverken bringer ro eller rutine ind? (Og ja, jeg ved godt Izunna var ude i går).
Min MOM tror jeg at jeg giver til Greve. Han vendte kampen."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDen kloge træner ville tage en snak med KEP og fortælle ham, at han i næste sæson er 3. Valg mm han stepper op til niveauet for 3 år siden. Det vil give KEP mulighed for at bede om at komme væk, eller være en støtte for holdet i træning og når han bringes i spil ved skader og karantæner.
Når det er sagt kan jeg heller ikke forstå hvorfor han spiller istedet for Tverskov. For han er godt nok ikke imponerende.. Men Kent ser noget i ham. Det må være nogle lederegenskaber der gør at han lige er et mulhår foran.. Han kunne uden tvivl have forhindret det mål igår.. Nægter at tro på Tingager havde tabt den duel
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTvivler på at det er sådan det foregår i den virkelige verden. De 2 bedste spiller og som træner sætter man nok ikke holdet efter sommerferien allerede nu..
Når det er sagt kan jeg heller ikke forstå hvorfor han spiller istedet for Tverskov. For han er godt nok ikke imponerende.. Men Kent ser noget i ham. Det må være nogle lederegenskaber der gør at han lige er et mulhår foran.. Han kunne uden tvivl have forhindret det mål igår.. Nægter at tro på Tingager havde tabt den duel
Comment
-
Falkesgaard og Greve på ugens hold i Tipsbladet
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-spillerunde-0
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTvivler på at det er sådan det foregår i den virkelige verden. De 2 bedste spiller og som træner sætter man nok ikke holdet efter sommerferien allerede nu..
Comment
Comment