Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM og Karakterer OB-SIF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hvorfor skal Jønne have en defensiv røffel i dag, da? Silkeborg kom til en del omstillinger i dag primært forårsaget af Thomasens hovedløse afleveringer, ville klæde med bare lidt realistisk respons ovenpå dagens begivenheder. Prøv nu at se hver kamp isoleret med fordomme proppet op et vist sted!

Comment

Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
      To klasser.....aaaarrrggghhh hvorfor fanden skulle du minde mig om den klovn. Havde fuldstændig fortrængt ham

Comment

Greve fordi med sin scoring bragte ham holdet i gang igen. Derudover en rigtig god indhop. Håber ham får endelig mere spilletid, Kent!
        Ellers var det Falke og Fester som ssomrstod først i køen. Falke reddede os flere gange og Fester viste en fantastisk arbejdsindsats.
        Barret havde en dårlig dag selvom ham lykkedes med den assist. Håber det bliver bedre igen næste gang.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Tipsbladet har Joan som kampens bedste OB'er

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...iv-ordnede-sif

Comment

Det har du så ret i, så er han næstdårligst i gennem tiderne.

Comment

Barret få jo heller ingen hjælp. Jeg vil også nødigt spille VB, men svenskeren foran.

Comment

Jeg er , for een gangs skyld, enig med Leif "TV-glad" Rasmussen. Tverskov spillede en god kamp og holdt sammen på midten. Min MOM går til Jeppe.

Comment

1. Falkesgaard
                  2. Tverskov
                  3. Greve
                  4. Jönsson
                  5. Joan

Comment

Tverskov spillede en god kamp, Jönsson spillede en god kamp offensivt, Greves indhop var virkelig stærkt.

Mindre god i går end normalt: JJT (virker lidt presset over, at tingene ligger ret meget på hans skuldre), Tingager (trænger måske til en mental pause oven på et par meget begivehedsrige måneder) AK (endnu ringere end normalt. Hvordan h... brænder han den til sidst?)

Og så synes jeg, at Kenneth Emil-situationen efterhånden skriger til himlen. Vi havde et godt og perspektivrigt midterforsvar på vej med Tverskov og Tingager, men alligevel skal KEP pinedød spille, selvom han er 100 år gammel, og hverken bringer ro eller rutine ind? (Og ja, jeg ved godt Izunna var ude i går).

Min MOM tror jeg at jeg giver til Greve. Han vendte kampen.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Det er midtbanen der får forsvaret til at se dårlige ud. JJT sætter så mange angreb i gang til modstanderen ar det er uhyggeligt.

Comment

Den kloge træner ville tage en snak med KEP og fortælle ham, at han i næste sæson er 3. Valg mm han stepper op til niveauet for 3 år siden. Det vil give KEP mulighed for at bede om at komme væk, eller være en støtte for holdet i træning og når han bringes i spil ved skader og karantæner.

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Den kloge træner ville tage en snak med KEP og fortælle ham, at han i næste sæson er 3. Valg mm han stepper op til niveauet for 3 år siden. Det vil give KEP mulighed for at bede om at komme væk, eller være en støtte for holdet i træning og når han bringes i spil ved skader og karantæner.
                          Tvivler på at det er sådan det foregår i den virkelige verden. De 2 bedste spiller og som træner sætter man nok ikke holdet efter sommerferien allerede nu..

Når det er sagt kan jeg heller ikke forstå hvorfor han spiller istedet for Tverskov. For han er godt nok ikke imponerende.. Men Kent ser noget i ham. Det må være nogle lederegenskaber der gør at han lige er et mulhår foran.. Han kunne uden tvivl have forhindret det mål igår.. Nægter at tro på Tingager havde tabt den duel

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Tvivler på at det er sådan det foregår i den virkelige verden. De 2 bedste spiller og som træner sætter man nok ikke holdet efter sommerferien allerede nu..

Når det er sagt kan jeg heller ikke forstå hvorfor han spiller istedet for Tverskov. For han er godt nok ikke imponerende.. Men Kent ser noget i ham. Det må være nogle lederegenskaber der gør at han lige er et mulhår foran.. Han kunne uden tvivl have forhindret det mål igår.. Nægter at tro på Tingager havde tabt den duel
                            Til gengæld havde KEP nogle stærke indgreb mod Efb.., hans timing i opspring og springkraft i det hele taget, hans placeringsevne ved indlæg og standardsituationer lader desværre meget tilbage at ønske.. Ellers har vi naturligvis brug for kvalificeret forsvarskapacitet på bænken. Vi kan jo ikke regne med at Tverskov og Tingager spiller alle kampe i kommende sæson. Der vil uden tvivl komme karantæner, skader og muligvis også formnedgang hos de to. KEP blev jo henvist til bænken i starten af foråret, og da han endelig blev bragt i spil, så må vi jo bare indrømme at han leverede. Han har fremdeles en rutine at trække på, der gør at han er en fin back-up til forsvaret, men fremtiden ligger hos Tverskov og Tingager. Hvordan det så doseres er jeg sikker på at Kent har med i overvejelserne når han sætter holdet.

Comment

Falkesgaard og Greve på ugens hold i Tipsbladet

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-spillerunde-0

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Der er den forskel, at KEP er en ældre herrer. Derfor ville det være naturligt at træneren taler med anføreren om fremtiden når denne sæson er overstået. Hvis KEP efter den samtale er gjort klart, at han sandsynligvis er 3. valg så må han jo handle ud fra det. Det kunne måske få ham til at blomstre op, acceptere, at de unger er bedre - eller bede om en ny klub.

Comment

Working...
                                X