Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM og Karakterer OB-SIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MOM og Karakterer OB-SIF

    Falkesgaard helt klart idag

    1-10

    Falkesgaard 8
    Desler 6
    KEP 4
    Tingager 6
    JBL 3(pga assist)
    Casper 6
    JJT 3
    Tverskov 4,5
    Jønne 5
    Fester 6
    Joan 5

    #2
    Greve
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #3
      Enig med Falkesgaard. Vurderer dog JBL til 4,5. Havde også gode defensive aktioner

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
        Enig med Falkesgaard. Vurderer dog JBL til 4,5. Havde også gode defensive aktioner
        Kan seriøst ikke huske en eneste. Men kan huske alle de dårlige. Syntes virkelig han var dårlig i defensiven.. Men det er måske pga opbakningen fra Jönsson. Ved det ikke. Men godt var det ikke

        Comment


          #5
          MOM: Rasmus Jønsson

          Falke 6
          Tingager 5
          KEP 2
          Desler 4,5 (god offensivt, men manglede flere gange i defensiven, bl.a. hvor Tingager får bremset en kontring når Desler stadigvæk ikke tilbage)
          Barret 4,5 (mange gode offensive løb, men ligeledes mangelfuldt defensivt arbejde, var dog på en betydeligt sværere post overfor Skov og Gammelby)
          JJT 2 (Vi var heldige at han ikke kostede i dag. Han er centrumsaksen for om vi skal spille meget direkte eller holde igen af og til. Mod Horsens blev det for direkte og var for lidt på bold. I dag var JJT for længe på bolden, for mange fejlafleveringer, som burde have kostet. Svær position, men normalt doserer han det rigtigt, det gjorde han ikke i dag)
          Tverskov 4
          Casper 5
          Jønsson 6 (det skifter uge efter uge mellem Joan og Jønne, og i dag var det Jønne som skød os i gang)
          Joan 4
          Fester 5 (Lignede den gamle Fester;) )

          Greve 5 flot indhop
          AK 2
          Lund u. bedømmelse

          Comment


            #6
            Greve

            Comment


              #7
              Jeg har ikke set kampen men Leif Rasmussen mener modsat jer at Tverskov spillede en så god kamp at han Kampens Spiller (Lad os dog bruge den gode gamle danske betegnelse i steder for MoM. )
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Jeg har ikke set kampen men Leif Rasmussen mener modsat jer at Tverskov spillede en så god kamp at han Kampens Spiller (Lad os dog bruge den gode gamle danske betegnelse i steder for MoM. )
                Så må han have set noget jeg ikke så. Han er ikke i nærheden af Falkesgaard som MOM fra start 11

                Comment


                  #9
                  Jeg mener stadig, at OB skal købe en stærk midtbanespiller

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Jeg mener stadig, at OB skal købe en stærk midtbanespiller
                    Sådan en 2017-udgave af Tobias Linderoth gad jeg virkelig godt se på vores hold. Undrer mig stadig over, at vi ikke prøvede at gafle Christian Poulsen, inden han stoppede. Han havde dælme været god lige bag JJT (og som anfører i stedet for pinlige KEP)
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Jeg mener stadig, at OB skal købe en stærk midtbanespiller
                      Og jeg mener stadig det samme som dig.. Vi har masser af gode midtbanespillere. Men ingen virkelig gode..
                      Ved godt vi satser på JJT og tror også nok han skal blive bedre end han er i dag. Men vi mangler simpelthen en general. En der sætter og styrer spillet med god boldomgang. En moden JJT så om sige..
                      Det kræver det altså for at nå det næste step som subtophold..

                      Tverskov gør det vel ok derinde. Det gør Izunna også for det meste.. Casper kunne måske også blive en... Thrane og Welbeck tror jeg ikke på mere..
                      Dette og en Venstrekant ala Kusk ville være lækkert

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Sådan en 2017-udgave af Tobias Linderoth gad jeg virkelig godt se på vores hold. Undrer mig stadig over, at vi ikke prøvede at gafle Christian Poulsen, inden han stoppede. Han havde dælme været god lige bag JJT (og som anfører i stedet for pinlige KEP)
                        Vi havde 0,000000000000% chance for at hente ham. Mange prøvede men jeg tror han havde havde for høje tænker om hvem han kunne nedværdige sig til at spille for...
                        Mit forslag er Rudolph Austin hvis han ikke forlænger i BIF. Ikke nogen drømme Djemba Djemba men lige nøjagtig den type vi har brug for

                        Comment


                          #13
                          Forstår ikke jønne - aldrig har OB haft en så dårlig defensiv indstillet spiller. Selv PEter Utaka, var bedre defensivt i hans dårlige periode. Og der er trods alt klasser i forskel på de 2.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Forstår ikke jønne - aldrig har OB haft en så dårlig defensiv indstillet spiller. Selv PEter Utaka, var bedre defensivt i hans dårlige periode. Og der er trods alt klasser i forskel på de 2.
                            Uenig. Han er en klasse bedre end Emil Larsen

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Uenig. Han er en klasse bedre end Emil Larsen
                              To klasser.....aaaarrrggghhh hvorfor fanden skulle du minde mig om den klovn. Havde fuldstændig fortrængt ham😬

                              Comment

                              Working...
                              X