Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Måden man gør det her på, at man tager fat i de fire punkter og argumenterer imod dem, eller man erkender at jeg har ret på et eller flere punkter - du udvælger det som du lige synes du kan give et svar på, resten udelader du - du kommer på den måde til at fremstå som om du ikke har godt svar på de punkter - det kommer derfor til at fremstå som om der ikke er argumenter imod dem - at du altså er enig i min kritik på de punkter, men bare ikke ønsker at medgive det - og det kan jeg da godt forstå - for de svækker din generelle holdning til JH. Men det bliver sgu gemmenskuet, når man forsøger at tale uden om og ikke ønsker at forholde sig til det, der bliver præsenteret som argumenter fra modparten.
Ydermere er det bisard, at min provokation oven på latterlige argumenter i Koval-sagen fik flere til at ønske Høgh væk, hvis han virkelig rådgiver OB-ledelsen om målmandskøb. LH er naturligvis ikke scout - så ville vi vide det - men at påstå at han ikke har en rådgivende funktion eller er den der vurderer målmandsemner er for fantastisk til at man kan tro det. Så i deres forhippelse på at få JH klandret for alt lader folk LH slagte. Det er sgu meget sigende.
Men husk nu at vende tilbage til de fire oprindelige punkter! Og til information - jeg har intet imod at blive sagt imod - men når det der bliver sagt er fodboldmæssigt tåbeligt kan man jo ikke bare læne sig tilbage og sige: nå, jeg må hellere lade være med at skrive noget tilbage, selvom det er åbenlyst forkert, hvad folk skriver, så tror folk bare at jeg ikke kan tåle at blive sagt imod.
Comment