Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    LH har jo sit eget firma hvor han lejer sig selv ud til firmaer/klubber der har brug for det.. Han sender regning hver måned til OB..
    Det kan man vel godt kalde en ekstern konsulent
    Ja, det må jeg vel give dig ret i.

    Det havde mit hoved lykkeligt smidt ud.

    My bad.

    Comment


      Et frisk interview med Jesper Hansen, vælger ikke at kommentere på det, da jeg er bange for, at folk begynder at give Lars Høgh skylden

      https://www.facebook.com/tv2fyn/vide...type=2&theater

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Ja, det må jeg vel give dig ret i.

        Det havde mit hoved lykkeligt smidt ud.

        My bad.
        Keine problem mein freünd

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Et frisk interview med Jesper Hansen, vælger ikke at kommentere på det, da jeg er bange for, at folk begynder at give Lars Høgh skylden

          https://www.facebook.com/tv2fyn/vide...type=2&theater
          Igen holdet der ikke er gode nok til at forsvare.. Har vi vidst hørt før

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Her er vi uenige - i min optik må man hvis man går efter JH og mener at Høgh spiller en rolle i vurderingen af målmænd der signes, ligeså gå efter Høgh. Det er ikke rart at skulle gå efter Høgh og det viser vel også at det er fandens svært helt at forudsige, hvordan det lige præcis arter sig med de spillere man signer - hvis Høgh da er dygtig nok til at vurdere målmænd - og hvis han ikke er det - hvem skulle vi så sætte til det?
            Hold da fast mand, de længder du går til for at smide ansvar væk fra Jesper Hansen... nu går du sørme efter Lars Høgh og laver et, synes jeg, vanhelligt og gennem søgt relativeringstrip, som jeg synes, der er blevet brugt alt for meget spalteplads på allerede.

            Sorry.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Interview med Leif Rasmussen, det er 24 år siden at OB har lukket så mange mål ind...

              https://www.facebook.com/tv2fyn/vide...type=2&theater

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det indrømmede han selv på live TV så du kan roligt spare på sarcasmen..
                Hvis du kan vise mig et klip, hvor JH indrømmer, at han henter Maksym "uden at have set ham spille andet end på en "Best of" youtube video.", som du skrev, så forærer jeg dig en kasse øl.

                Skulle vi nu ikke prøve at forholde os lidt mere sagligt og rationelt til det her.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Et frisk interview med Jesper Hansen, vælger ikke at kommentere på det, da jeg er bange for, at folk begynder at give Lars Høgh skylden

                  https://www.facebook.com/tv2fyn/vide...type=2&theater
                  Som ægte østjyde kan jeg da lige oversætte, hvis der skulle sidde nogen derude og synes de bare hører lyde...

                  Oversat: - Nej, der blev ikke sat penge af til at lappe hullerne i vejen, så nu må i generelt bare se at blive bedre til at køre udenom dem.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Hvis du kan vise mig et klip, hvor JH indrømmer, at han henter Maksym "uden at have set ham spille andet end på en "Best of" youtube video.", som du skrev, så forærer jeg dig en kasse øl.

                    Skulle vi nu ikke prøve at forholde os lidt mere sagligt og rationelt til det her.
                    Hvad med du lige fik styr på dine ting, i stedet for at fortælle andre hvad de skal. Jesper Hansen sagde det selv på transferdag på Viasat, klippet må du selv finde, og den kasse øl drikker du bare selv...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Som ægte østjyde kan jeg da lige oversætte, hvis der skulle sidde nogen derude og synes de bare hører lyde...

                      Oversat: - Nej, der blev ikke sat penge af til at lappe hullerne i vejen, så nu må i generelt bare se at blive bedre til at køre udenom dem.
                      Tak Jeg synes, at jeg hørte ordet Brøndby i gennem halvdelen af klippet, kan det passe?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Hvad med du lige fik styr på dine ting, i stedet for at fortælle andre hvad de skal. Jesper Hansen sagde det selv på transferdag på Viasat, klippet må du selv finde, og den kasse øl drikker du bare selv...
                        Nej, det sagde han godt nok ikke. Han sagde noget i retning af, at "de ikke havde set så meget med ham, men lidt video". Derfra bliver der så sprunget til, at det må være en Youtubevideo. Ja, goddag. Selvfølgelig er det da ikke en fucking youtube video. Det er vel video af de kampe han har haft fra klubben.

                        Medmindre du da kan citere ham for "youtube video"?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Nej, det sagde han godt nok ikke. Han sagde noget i retning af, at "de ikke havde set så meget med ham, men lidt video". Derfra bliver der så sprunget til, at det må være en Youtubevideo. Ja, goddag. Selvfølgelig er det da ikke en fucking youtube video. Det er vel video af de kampe han har haft fra klubben.

                          Medmindre du da kan citere ham for "youtube video"?
                          Der er ingen af os, som ved, hvad Jesper Hansen mener, når han siger video. I min verden er der ingen forskel på, om det video han har set, har ligget på en computer harddisk eller har været up-loadet på youtube, det er kun ordkløveri for mig, men sådan er vi forskellige, nogen er mere bogstavlige end andre.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Tak Jeg synes, at jeg hørte ordet Brøndby i gennem halvdelen af klippet, kan det passe?
                            Ja det kunne godt lyde som den sædvanlige med at modstanderne var gode, men det han faktisk sagde var at han lige havde været i Rødby og købe en roe... Synes ikke det var relevant, men det kan selvfølgelig være en del af en ny kostplan til truppen som man vil prøve af, hvad ved jeg, noget skal der jo da forsøges med i hvert fald... Måske Lars Høgh har anbefalet det...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Hold da fast mand, de længder du går til for at smide ansvar væk fra Jesper Hansen... nu går du sørme efter Lars Høgh og laver et, synes jeg, vanhelligt og gennem søgt relativeringstrip, som jeg synes, der er blevet brugt alt for meget spalteplads på allerede.

                              Sorry.

                              MvH ChrisOB
                              Hele min Høgh pointe er, at jeg på ingen måde mener, at Høgh skal ud af vagten ligesom jeg ikke mener JH skal. Min pointe er, at man må være villig til at ofre Lars Høgh også, hvis man tror på, at han rådgiver JH og træneren om signing af målmænd, hvilket jeg næsten ikke kan forestille mig, at han ikke gør. Det var derfor jeg skrev: "kan du se hvor jeg vil hen med dette"-kommentar - det var der så ikke nogen der gjorde. Men alle er så forhippede på, at JH skal slagtes - men dem omkring ham kommer til at betale lige så. Alle dem som ikke har rådgivet ham godt nok.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Der er ingen af os, som ved, hvad Jesper Hansen mener, når han siger video. I min verden er der ingen forskel på, om det video han har set, har ligget på en computer harddisk eller har været up-loadet på youtube, det er kun ordkløveri for mig, men sådan er vi forskellige, nogen er mere bogstavlige end andre.
                                Helt enig

                                Comment

                                Working...
                                X