Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Jamen, Jesper siger du klart til TV2Fyn at han ikke er manden for at løfte klubben det sidste. Og det er vi jo mange der har vidst længe. Han har fået ryddet op i en del af det andet og det er da fint. Hvis han INTET kunne, havde han heller ikke været her så længe. Men det der med at sammensætte den rette trup på de rette kontrakter. Det er han ikke god nok til - altså hvis OB vil mere end placeringer 5-9.
    Det er egentligt ret bemærkelsesværdigt, og respekt for det, at JH erkender sine mangler. Han har fået løst de organisatoriske ting omkring akademi, faciliteter, samt stabiliseret klubben, og så har han simpelthen ikke evnerne til at rekruttere på et niveau, så det kan løfte OB yderligere. Han giver sådan set sine kritikere ret i, at han netop ikke er stærk nok til at løfte sportsligt, men at han har sine styrker i det politiske og organisatoriske spil.

    Kritikken hermed bekræftet, og så kan han da godt få et klap på skuldrene for de gode ting og det store arbejde. Men fint at komme videre nu, JH kan ikke løfte os mere.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

      Min kommentar var nu egentligt rettet imod "alle der er negative er subjektive, positivitet er udpræget objektiv" rytteren PNL, ikke dig. Din mening er dog også en subjektiv vurdering, ligesom min er, men "Hr. Alle negative er idioter" skulle lige prikke lidt til bikuben.

      MvH ChrisOB
      Havde helt godt forstået hvad du mente. Villle bare gøre der lidt sjovt med de to formuleringer. :-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

        Det er egentligt ret bemærkelsesværdigt, og respekt for det, at JH erkender sine mangler. Han har fået løst de organisatoriske ting omkring akademi, faciliteter, samt stabiliseret klubben, og så har han simpelthen ikke evnerne til at rekruttere på et niveau, så det kan løfte OB yderligere. Han giver sådan set sine kritikere ret i, at han netop ikke er stærk nok til at løfte sportsligt, men at han har sine styrker i det politiske og organisatoriske spil.

        Kritikken hermed bekræftet, og så kan han da godt få et klap på skuldrene for de gode ting og det store arbejde. Men fint at komme videre nu, JH kan ikke løfte os mere.
        Når man ser interviewet er det helt klart det indtryk jeg får. At hans arbejde er gjort og ved det kræver en anden at tage OB til næste skridt rent sportsligt.
        Det har jeg den dybeste respekt for og det er måske den største ting han kan gøre for OB fremadrettet. Det er satme en mand med karakter.

        Comment


          En lille afstemning på Tipsbladet om Troels B eller andre bliver sportsdirektør i OB

          https://www.tipsbladet.dk/afstemning...direktoer-i-ob

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

            Det er egentligt ret bemærkelsesværdigt, og respekt for det, at JH erkender sine mangler. Han har fået løst de organisatoriske ting omkring akademi, faciliteter, samt stabiliseret klubben, og så har han simpelthen ikke evnerne til at rekruttere på et niveau, så det kan løfte OB yderligere. Han giver sådan set sine kritikere ret i, at han netop ikke er stærk nok til at løfte sportsligt, men at han har sine styrker i det politiske og organisatoriske spil.

            Kritikken hermed bekræftet, og så kan han da godt få et klap på skuldrene for de gode ting og det store arbejde. Men fint at komme videre nu, JH kan ikke løfte os mere.
            Ja, og man kan vel kun rose og have stor respekt for den selvrefleksive og selvkritiske måde JH viser. Synes det har høj kvalitet at se de egne grænser og trække de rigtige konklusioner derud i den position han har.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Når man ser interviewet er det helt klart det indtryk jeg får. At hans arbejde er gjort og ved det kræver en anden at tage OB til næste skridt rent sportsligt.
              Det har jeg den dybeste respekt for og det er måske den største ting han kan gøre for OB fremadrettet. Det er satme en mand med karakter.
              Absolut enig.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Stort tillykke til Tv2 sporten der totalt ignorerede dagens OB nyhed tiltrods for at programmet varer 15 min

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Stort tillykke til Tv2 sporten der totalt ignorerede dagens OB nyhed tiltrods for at programmet varer 15 min
                  Der er jo stort set heller ingen journalister tilbage i Odense, så det kan ikke undre nogen.
                  OB: Danske mestre i 2075/6

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Når man ser interviewet er det helt klart det indtryk jeg får. At hans arbejde er gjort og ved det kræver en anden at tage OB til næste skridt rent sportsligt.
                    Det har jeg den dybeste respekt for og det er måske den største ting han kan gøre for OB fremadrettet. Det er satme en mand med karakter.
                    Helt enig. Det er rigtigt god stil, at JH er så ærlig omkring sin egen rolle. Jeg har jo tidligere været fortaler for, at man kunne have ham ansat i en mere administrativ rolle, og at man så havde en anden mand der stod med det sportslige ansvar. Det lyder næsten også som om, at man har prøvet at tilbyde ham noget lignende, men respekt for, at han hellere vil noget andet. Man kan sige mange ting, om det arbejde JH har leveret for klubben, men jeg har ubetinget respekt for de værdier han har stået for.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                      Der er jo stort set heller ingen journalister tilbage i Odense, så det kan ikke undre nogen.
                      De kunne jo bare have brugt nogle af de udtalelser som TV2 Fyn var nede at optage...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Stort tillykke til Tv2 sporten der totalt ignorerede dagens OB nyhed tiltrods for at programmet varer 15 min
                        TV2 Sporten er jo en skændsel efterhånden, når det kommer til dækning af fodbold, især dansk fodbold. Det er jo reelt kun landsholdet og CL der interesserer dem, de gider jo ikke engang længere betale for at have rettighederne til at måtte dække Superligaen som mediepartner, ligesom DR gør det. At se sportnyheder på TV2 er desværre blevet irrelevant, med mindre man er glødende håndboldfan.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Helt enig. Det er rigtigt god stil, at JH er så ærlig omkring sin egen rolle. Jeg har jo tidligere været fortaler for, at man kunne have ham ansat i en mere administrativ rolle, og at man så havde en anden mand der stod med det sportslige ansvar. Det lyder næsten også som om, at man har prøvet at tilbyde ham noget lignende, men respekt for, at han hellere vil noget andet. Man kan sige mange ting, om det arbejde JH har leveret for klubben, men jeg har ubetinget respekt for de værdier han har stået for.
                          Præcis. Det har jeg også været fortaler for længe. Men så skulle det være i OSE. Tror at endnu en direktør i Ådalen er lige Overkill nok og vil jo også suge en del lønkroner ud af budgettet..
                          Mon ikke han havner i Horsens igen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            TV2 Sporten er jo en skændsel efterhånden, når det kommer til dækning af fodbold, især dansk fodbold. Det er jo reelt kun landsholdet og CL der interesserer dem, de gider jo ikke engang længere betale for at have rettighederne til at måtte dække Superligaen som mediepartner, ligesom DR gør det. At se sportnyheder på TV2 er desværre blevet irrelevant, med mindre man er glødende håndboldfan.
                            Ja jeg ser det stort set heller ikke mere. Men mon ikke at de stadig ville rydde sendefladen hvis sportsdirektøren i BIF fik nye vinterdæk på bilen i morgen...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Helt enig. Det er rigtigt god stil, at JH er så ærlig omkring sin egen rolle. Jeg har jo tidligere været fortaler for, at man kunne have ham ansat i en mere administrativ rolle, og at man så havde en anden mand der stod med det sportslige ansvar. Det lyder næsten også som om, at man har prøvet at tilbyde ham noget lignende, men respekt for, at han hellere vil noget andet. Man kan sige mange ting, om det arbejde JH har leveret for klubben, men jeg har ubetinget respekt for de værdier han har stået for.
                              Set i bagklogskabens lys var det den rolle han skulle have haft fra starten, og så kunne en med forstand på fodbolddelen have taget sig af det. Men det var økonomien nok ikke til. Og så har der da været altid været et emne at diskutere herinde!
                              OB: Danske mestre i 2075/6

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Ja jeg ser det stort set heller ikke mere. Men mon ikke at de stadig ville rydde sendefladen hvis sportsdirektøren i BIF fik nye vinterdæk på bilen i morgen...
                                Jo, det har du nok ret i. Der blev vist også kogt suppe i et par ugers tid på Bendtner til FCK, skal retfærdigvis siges. Men alt derudover er de da bedøvende overfor.

                                Comment

                                Working...
                                X