Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Endelig! Den her skal op fra kælderen i dag. Lad os nu få en på posten der kan skabe lidt begejstring, og gerne en med OB i blodet.
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment





      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Endelig. Det kan blive værre men bliver bedre.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

          Et eller andet sted et meget fint tidspunkt og fint med noget friskt blod ind. Omvendt frygter jeg også at man finder en Poul Hansen-type, som kan ødelægge alt det der (trods masser af mulige kritikpunkter) er bygget op de seneste par år.
          Det er super at JH som noget af det sidste kan være med til at indvie det nye klubhus og at han kan overdrage klubben i en ret god forfatning. Synes dog også det giver god mening at skifte på den post hvis klubben har ambitioner om at tage et økonomisk og sportsligt skridt op.
          Troels Bech er absolut ikke noget dårligt bud. Men nej, der skal ikke gå Poul Hansen saga i den. Vi har brug for en der både kan sælge klubben, men som også besidder de andre kompetencer der skal til.

          Comment


            Den havde jeg sgu ikke set komme

            Comment


              Tak til Jesper Hansen for hårdt arbejde.

              Det har været en svær tid at være i klubben og han har skulle stå model til meget kritik. En stor del af det sikkert berettiget, men det er i det store hele svært at vide hvad betingelserne har været og hvilke interne ubalancer, stridigheder og magtkampe, der har haft indflydelse på hans arbejdsbetingelser.

              Jesper Hansen har altid været venlig og professionel - har taget sig tid til at svare konstruktive fans, har aldrig udleveret interne stridigheder og snakket over sig når det kom til personale- og transfermæssige spørgsmål.

              Det er en god tid at foretage et skift til en person, der måske har en mere offensiv tilgang og kan forløse de potentialer, der ligger i den nye "mere harmoniske klub, med bedre ungdomsarbejde og lidt større transfermuskler". Det afgørende er så, at fortidens fejlcastinger ikke gentages.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Min første tanke er at JH har fået et valg om at gå selv eller blive fyret. Jeg tror egentlig ikke man har været decideret utilfreds med JH's arbejde. Jeg tror bare at man tvivler på at samme mand som har ryddet op i alt skidtet og fået butikken til mere eller mindre at fungere, er manden som også skal udvikle os til at blive en storklub igen. Meget tyder på at det er der ambitionerne er nu og det bliver spændende hvad der hives op af hatten. Jeg kan ikke regne det ud. Hele tiden popper Troels Bech op, men det nægter jeg simpelthen at tro på efter hans historie i klubben.
                Troels Bech rejser jorden rundt frem til sommeren 2020.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af binzer-fan Se indlæg
                  Tak til Jesper for et fantastisk arbejde
                  Har ryttet op i truppen, og øget kvaliteten
                  Bragt OB tilbage i bedste halvdel
                  Opgraderet faciliteterne
                  Fået håb og folk tilbage på stadion
                  Tak Jesper og god vin frem over
                  Bortset fra dét med faciliteterne, så er ingen af delene Jesper Hansens fortjeneste. Det er udelukkende Jacob Michelsen der har rykket OB, med middelmådige spillere. Kent Nielsen var der alt for længe. Og nu vil nogle nok argumentere for, at det var Jesper Hansen der hentede Jacob Michelsen, og til det vil jeg bare sige: SOMETIMES ITS BETTER TO BE LUCKY THAN GOOD.

                  Nu kan OB tage et skridt nærmere toppen med en bedre sportsdirektør der kan suplere en dygtig træner
                  Last edited by Københavnstinker; 10-10-2019, 08:51.

                  Comment


                    Kom så med Frank Arnesen...

                    Comment


                      Det var lige godt satans....

                      Lige så tilfreds jeg er med afgangen, lige så nervøs er jeg for hvad de høje herrer mon nu finder på.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                        Troels Bech rejser jorden rundt frem til sommeren 2020.
                        Måske Thorborg og/eller TC (er han der stadig?) overtage sportsdirektørrollen henover foråret, og så hente Bech når han er landet i DK igen?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg

                          Måske Thorborg og/eller TC (er han der stadig?) overtage sportsdirektørrollen henover foråret, og så hente Bech når han er landet i DK igen?
                          Eller Tonni Hermansen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                            Tak til Jesper Hansen for hårdt arbejde.

                            Det har været en svær tid at være i klubben og han har skulle stå model til meget kritik. En stor del af det sikkert berettiget, men det er i det store hele svært at vide hvad betingelserne har været og hvilke interne ubalancer, stridigheder og magtkampe, der har haft indflydelse på hans arbejdsbetingelser.

                            Jesper Hansen har altid været venlig og professionel - har taget sig tid til at svare konstruktive fans, har aldrig udleveret interne stridigheder og snakket over sig når det kom til personale- og transfermæssige spørgsmål.

                            Det er en god tid at foretage et skift til en person, der måske har en mere offensiv tilgang og kan forløse de potentialer, der ligger i den nye "mere harmoniske klub, med bedre ungdomsarbejde og lidt større transfermuskler". Det afgørende er så, at fortidens fejlcastinger ikke gentages.
                            Jeg vil gerne tro, at "betingelser" ikke havde ret meget at gøre med f.eks en 4-årig kontrakt til f.eks Bredebro-bomberen eller hentningen af Kirkeskovlen, Skovskid eller den rotunde georgier.

                            Det var ikke skidt alt sammen, men i det store hele drænede han mange tilhængeres begejstring. Han stod på mål for Kent og var og er en PR mæssig katastrofe.

                            1 år med fremgang og spadestik til nye faciliteter sletter ikke fortiden.

                            Farvel og tobak.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                              Ja ja ja ja og jaaaaaa......men fuck hvad gør jeg med mit brugernavn nu
                              Du kan eventuelt bare ændre det til den næste du skal brokke dig over. En anelse sørgeligt at din forum-identitet udelukkende er hængt op på utilfredsheden med én person.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                                Kom så med Frank Arnesen...
                                Ville være ønsketænkning for mig, og lige fyret i Anderlecht..
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X