Oprindeligt indsendt af Grønvang
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen
Collapse
X
-
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægDet virker ikke. Bestyrelsen og ledelsen fnyser og ler af klubbens fans. Vi er nyttige idioter, som man er hamrende ligeglad med, når alt kommer til alt. Bestyrelsen vil gerne bruge klubben til at fremme personlige forretninger, men den har ikke større følelser for foretagendet, end at man tilsyneladende er ligeglad med, at klubben nu er i akut nedrykningsfare.
http://www.fyens.dk/odense/Et-godt-s...artikel/351264
Jesper Hansen er bare en dum hånddukke, som gør som han får besked. Hans eneste evne er at skære ned og skære ned. Det minder om en kynisk forretningsmand, der opkøber traditionsrige virksomheder, skærer dem helt ned og sælger dem for lidt mønt i overskud, hvorefter det hele smuldrer og til sidst forsvinder helt.
det har jo stået på i over 5 år .. http://www.fyens.dk/sport/OB-skal-st...rtikel/1978536
Har OB en fremtid? Jeg ved det ikke, men jeg begynder at tro, at vi nærmer os en eller anden form for slutning. OB vil bestå, men jeg er ikke sikker på, at det bliver som en topklub i Danmark.
Tiden, hvor Fyn havde et tophold, er åbenbart forbi. Snart spiller vi mod de gamle venner i B1909 og 13, men det har vel også en eller anden form for charme.
Jeg vil tænke tilbage på dagene under Kim Brink. Pokalsejren i 2007. De første sølvmedaljer.
Alt dette er langt væk. Snart er OB, som vi kendte klubben, forsvundet i mørket."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægVed simpelthen ikke hvad der er værst.
At vi ikke henter den dybt, dybt nødvendige forstærkning til suppens DÅRLIGSTE offensiv.
At vi bruger DYREBAR tid på at diskuttere/forhandle om FUCKING Fellah.
At Jesper Hansen med sandsynlighed IKKE er arbejdsløs i morgen.
Som OB-fan har man måtte æde meget lort gennem tiderne, men Jesper Hansen er uden sammenligning den værste kok vi har oplevet.
MvT"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSom vel også snart falder fra
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægWTF, minder mig om dengang vi hentede Denni Conteh klokken lort, hvad fanden tænker "vi" på. Jeg kan sætte i en sofa på fyn og konstatere Fellah er en und mand der indeholder talent, bevares, men forvalter det af pommeren til, jeg har på fora læst (så det er ganske udokumenteret), at hans indstilling til det at være prof. lader meget tilbage at ønske............og ham prøver, fuck jeg er glad for det mislykkedes, men rystet over vi prøver.
Comment
-
Brugerkommentar fra Simon:
Hvad siger i til OB`s manglende indkøb? erstatning for Makrini og manglende angriber...
Svar fra Anders Lund Olsen:
Jochumsen: Jeg mener, de har et af de bedste angrebspar, når de rammer deres topniveau. Jeg synes, der er noget kvalitet i det, de har fået ind.
Der er altså eksperter som er lige så blanke som komiske Jesper Ali Hansen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDet må vi håbe; for først dér, tror jeg alvoren så kan begynde at gå op for dem. Os? Er de komplet ligeglade med.
MvH ChrisOB
Men som jeg tit siger til min søn: Det er ikke de ting du siger men mere de ting du gør der beviser noget.. Ord og løfter er fattige
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa vi er bare kunder for dem. Udad til kører de spillet med at vi elsker vores fans..
Men som jeg tit siger til min søn: Det er ikke de ting du siger men mere de ting du gør der beviser noget.. Ord og løfter er fattige
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægBrugerkommentar fra Simon:
Hvad siger i til OB`s manglende indkøb? erstatning for Makrini og manglende angriber...
Svar fra Anders Lund Olsen:
Jochumsen: Jeg mener, de har et af de bedste angrebspar, når de rammer deres topniveau. Jeg synes, der er noget kvalitet i det, de har fået ind.
Der er altså eksperter som er lige så blanke som komiske Jesper Ali Hansen817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægHan vandt faktisk FCN's opstarts bip-test. Ikke at jeg ville have været glad for ham. Eller ikke er vred på JH.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNej jeg kan heller ikke finde noget positivt at sige
Comment
Comment