Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Der blev forsøgt på Fellah, men forgæves.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-fcn-nordmand/

    Men JH er jo tryg ved vores angreb, så alt er vel fint.
    Ha ha ha "Overlæggeren sat højt", indeed...

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Det eneste jeg venter på nu er, at vi får følgende meldinger fra træningslejren.:

      1. "Ryan ude i ni måneder pga. Korsbåndsskade".

      2. "Festersen skade forværret, forventes at misse de tre første kampe i foråret"

      3. "AK har brækket ryggen, og stopper karrieren".

      Jeg kan lige se det for mig..
      Tak et godt grin - trods alt :)
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Der blev forsøgt på Fellah, men forgæves.

        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-fcn-nordmand/

        Men JH er jo tryg ved vores angreb, så alt er vel fint.
        WTF, minder mig om dengang vi hentede Denni Conteh klokken lort, hvad fanden tænker "vi" på. Jeg kan sætte i en sofa på fyn og konstatere Fellah er en und mand der indeholder talent, bevares, men forvalter det af pommeren til, jeg har på fora læst (så det er ganske udokumenteret), at hans indstilling til det at være prof. lader meget tilbage at ønske............og ham prøver, fuck jeg er glad for det mislykkedes, men rystet over vi prøver.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Der blev forsøgt på Fellah, men forgæves.

          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-fcn-nordmand/

          Men JH er jo tryg ved vores angreb, så alt er vel fint.
          Ja så er jeg faktisk glad for det ikke lykkedes.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            WTF, minder mig om dengang vi hentede Denni Conteh klokken lort, hvad fanden tænker "vi" på. Jeg kan sætte i en sofa på fyn og konstatere Fellah er en und mand der indeholder talent, bevares, men forvalter det af pommeren til, jeg har på fora læst (så det er ganske udokumenteret), at hans indstilling til det at være prof. lader meget tilbage at ønske............og ham prøver, fuck jeg er glad for det mislykkedes, men rystet over vi prøver.
            Jeg synes næsten, det er værre, hvis det er ham, der går ind under "Vi har sat overliggeren højt..."-citatet. Det er helt og aldeles til grin, i så fald.
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Tak et godt grin - trods alt :)
              Selv tak da. :-)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Det er klart mere håb end begrundet tro. Men nogen gange tager ting tid. Jeg har bare opgivet håbet endnu, selv om det er frustrerende pt.
                Din frustration burde imo vendes til vrede imod dem, der er skyld i den frustration, men af, stadig, uransaglige årsager, så fortsætter du med at give dem bare en lille my af kredit, som de efter min bedste overbevisning ikke er i nærheden af at fortjene. Dig om det; men jeg synes det er at stikke sig selv blår i øjenene at blive ved og ved med at bruge "ting tager tid" som eneste løftestang for din (håbløse) sag...

                Du burde være vred. Ikke forstående.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  OB - over and out.

                  Jesper Hansen og bestyrelsen magtede det. Jeg ved ikke hvad motivet er, B1913 eller 9,men det er det de listigt har arbejdet mod. Nu skulle selv skader på modstanderhold ikke kunne forhindre 1.division.
                  Skuffet over himmelråbende dumhed og inkompetence. Kan ikke tro vi for en gangs skyld tager fejl.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Jeg synes næsten, det er værre, hvis det er ham, der går ind under "Vi har sat overliggeren højt..."-citatet. Det er helt og aldeles til grin, i så fald.
                    Enig, uden for min fatteevne.

                    Comment


                      Kan man starte en underskriftsindsamling mod Jesper Hansen som sportsdirektør i OB?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                        Kan man starte en underskriftsindsamling mod Jesper Hansen som sportsdirektør i OB?
                        Ja, der er jo elektroniske underskriftindsamlings-sider, og hvis der er nok - Jamen så kan man jo ikke ignorere det.

                        Comment


                          Jeg skal nok skrive under. Men det hjælper jo ikke en skid desværre

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Ja, der er jo elektroniske underskriftindsamlings-sider, og hvis der er nok - Jamen så kan man jo ikke ignorere det.
                            Det virker ikke. Bestyrelsen og ledelsen fnyser og ler af klubbens fans. Vi er nyttige idioter, som man er hamrende ligeglad med, når alt kommer til alt. Bestyrelsen vil gerne bruge klubben til at fremme personlige forretninger, men den har ikke større følelser for foretagendet, end at man tilsyneladende er ligeglad med, at klubben nu er i akut nedrykningsfare.

                            Jesper Hansen er bare en dum hånddukke, som gør som han får besked. Hans eneste evne er at skære ned og skære ned. Det minder om en kynisk forretningsmand, der opkøber traditionsrige virksomheder, skærer dem helt ned og sælger dem for lidt mønt i overskud, hvorefter det hele smuldrer og til sidst forsvinder helt.

                            Har OB en fremtid? Jeg ved det ikke, men jeg begynder at tro, at vi nærmer os en eller anden form for slutning. OB vil bestå, men jeg er ikke sikker på, at det bliver som en topklub i Danmark.

                            Tiden, hvor Fyn havde et tophold, er åbenbart forbi. Snart spiller vi mod de gamle venner i B1909 og 13, men det har vel også en eller anden form for charme.

                            Jeg vil tænke tilbage på dagene under Kim Brink. Pokalsejren i 2007. De første sølvmedaljer.

                            Alt dette er langt væk. Snart er OB, som vi kendte klubben, forsvundet i mørket.
                            Last edited by StateTrooper; 31-01-2017, 20:39.
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              Ved simpelthen ikke hvad der er værst.

                              At vi ikke henter den dybt, dybt nødvendige forstærkning til suppens DÅRLIGSTE offensiv.
                              At vi bruger DYREBAR tid på at diskuttere/forhandle om FUCKING Fellah.
                              At Jesper Hansen med sandsynlighed IKKE er arbejdsløs i morgen.

                              Som OB-fan har man måtte æde meget lort gennem tiderne, men Jesper Hansen er uden sammenligning den værste kok vi har oplevet.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Ved simpelthen ikke hvad der er værst.

                                At vi ikke henter den dybt, dybt nødvendige forstærkning til suppens DÅRLIGSTE offensiv.
                                At vi bruger DYREBAR tid på at diskuttere/forhandle om FUCKING Fellah.
                                At Jesper Hansen med sandsynlighed IKKE er arbejdsløs i morgen.

                                Som OB-fan har man måtte æde meget lort gennem tiderne, men Jesper Hansen er uden sammenligning den værste kok vi har oplevet.

                                MvT

                                True shit

                                Comment

                                Working...
                                X