Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Well, the times they are a-changin'...
    Hæhæ :).
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Hele den her fadæse er et tydeligt bevis på, hvor lidt fodboldkommentatorerne i grunden følger med. Personligt begyndte jeg at brokke mig tilbage i 2014, og i sommeren 2015 begyndte jeg for alvor at lægge tryk på Jesper Hansen og hans dømmekraft.

      Alligevel bliver det nu fremstillet som om, at vi fans hidtil har været glade for Jesper Hansen, og at han her i sommer havde sat en slagkraftig trup sammen til vores fulde tilfredshed. Har de slet ikke fulgt med i, hvor mange vi var, der advarede om, at der manglede kvalitet på midten og i angrebet? At man dumt og naivt bare spillede videre med Falk uden at tænke over den kommende sæson. At mange af os undrede os over, hvor den offensive kreativitet skulle komme fra med Makrini og Izunna på midten og langsomme kanter?

      De aner ikke en skid, og jeg er vildt skuffet over dækningen af denne krise i OB. Tænk sig, at så mange af os almindelige fans kan have så meget større indsigt end kommentatorer - og ja, selv vores fucking sportsdirektør!
      Det her skrev jeg fx for over et år siden. Trist at få ret, men ikke overraskende.

      "Defensiven med det centrale forsvar og den ikke eksisterende målmand er naturligvis det mest alvorlige på holdet netop nu. Meget bedre ser det ikke ud på den centrale midtbane. Og hvis/når Falk og Emil Larsen bliver solgt, er der intet farligt i vores offensiv længere. "Jamen, vi har fået jo AK47", lyder det så fra rækken af nikkedukker. Men hvornår har det nogensinde været muligt at erstatte flamboyante typer som de herrer Larsen/Falk med en (ganske vist) god boksspiller som AK47?

      Hvorfor tror I, at Festersen er blevet så god i OB? Selv ringe angribere vil nå frem til noget med sådanne typer bag sig, men jeg lover jer for, at det bliver en trist oplevelse, når de ikke længere er i klubben. Og hvem tror så på, at Jesper Hansen vil erstatte dem med noget, som er bare tilnærmelsesvis lige så godt? Haha, jeg gør i hvert fald ikke!"
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Hele den her fadæse er et tydeligt bevis på, hvor lidt fodboldkommentatorerne i grunden følger med. Personligt begyndte jeg at brokke mig tilbage i 2014, og i sommeren 2015 begyndte jeg for alvor at lægge tryk på Jesper Hansen og hans dømmekraft.

        Alligevel bliver det nu fremstillet som om, at vi fans hidtil har været glade for Jesper Hansen, og at han her i sommer havde sat en slagkraftig trup sammen til vores fulde tilfredshed. Har de slet ikke fulgt med i, hvor mange vi var, der advarede om, at der manglede kvalitet på midten og i angrebet? At man dumt og naivt bare spillede videre med Falk uden at tænke over den kommende sæson. At mange af os undrede os over, hvor den offensive kreativitet skulle komme fra med Makrini og Izunna på midten og langsomme kanter?

        De aner ikke en skid, og jeg er vildt skuffet over dækningen af denne krise i OB. Tænk sig, at så mange af os almindelige fans kan have så meget større indsigt end kommentatorer - og ja, selv vores fucking sportsdirektør!
        Det er en travesti. Halvhjertet journalistik arbejde fra et sæt kegler.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          Det her skrev jeg fx for over et år siden. Trist at få ret, men ikke overraskende.

          "Defensiven med det centrale forsvar og den ikke eksisterende målmand er naturligvis det mest alvorlige på holdet netop nu. Meget bedre ser det ikke ud på den centrale midtbane. Og hvis/når Falk og Emil Larsen bliver solgt, er der intet farligt i vores offensiv længere. "Jamen, vi har fået jo AK47", lyder det så fra rækken af nikkedukker. Men hvornår har det nogensinde været muligt at erstatte flamboyante typer som de herrer Larsen/Falk med en (ganske vist) god boksspiller som AK47?

          Hvorfor tror I, at Festersen er blevet så god i OB? Selv ringe angribere vil nå frem til noget med sådanne typer bag sig, men jeg lover jer for, at det bliver en trist oplevelse, når de ikke længere er i klubben. Og hvem tror så på, at Jesper Hansen vil erstatte dem med noget, som er bare tilnærmelsesvis lige så godt? Haha, jeg gør i hvert fald ikke!"
          Ja nogle gange er det trist at have ret . Og økonomien er ingen undskyldning , det bar endda muligt at hente penge på Emil Larsen da AGF gav et bud og man derfor langt tidligere kunne have kørt en erstatning ind på holdet .
          Og Gud hjælpe mig om ikke JH anser Joan og Jønsson for på nogle punkter at være bedre end Falk , det er satme sørgeligt ..

          Men du kan gå mange tråde igennem og opdage en helvedes masse forudsigelser om stort set alle JH's handler og hvilke mangler holdet vil lide under ..
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Efter at have talt om fans banner mod JH siger Kent kort efter (ca 1,35 inde) at " fans må støtte op og bakke op eller hvad de nu mener hjælper".

            Er det en indirekte støtte til bannerets budskab??????

            Han ser i øvrigt meget plaget ud her.

            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...kuerne/6388537
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Efter at have talt om fans banner mod JH siger Kent kort efter (ca 1,35 inde) at " fans må støtte op og bakke op eller hvad de nu mener hjælper".

              Er det en indirekte støtte til bannerets budskab??????

              Han ser i øvrigt meget plaget ud her.

              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...kuerne/6388537
              jeg synes det virker troværdigt det KN siger. Graulund og Grønkær har også fat i noget af det rigtige da de snakker om "profiler der ikke er profiler mere"
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                jeg synes det virker troværdigt det KN siger. Graulund og Grønkær har også fat i noget af det rigtige da de snakker om "profiler der ikke er profiler mere"
                og så kommer de jo ind på det helt store problem igen igen. Tiden efter falk. Man har simpelthen undervurderet hans betydning - og stærkt overvurderet Jönssons evner

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  og så kommer de jo ind på det helt store problem igen igen. Tiden efter falk. Man har simpelthen undervurderet hans betydning - og stærkt overvurderet Jönssons evner
                  Det er jeg fuldstændig enig i er en klar undervurdering
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Orker næsten ikke at skrive det igen, men se nu at få fyret Jesper Hansen og erstat ham med Ove Pedersen. Den nuværende ledelse i OB koster så mange fans, sponsorer og penge, at ingen seriøse forretningsmænd burde kunne acceptere det.
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      Orker næsten ikke at skrive det igen, men se nu at få fyret Jesper Hansen og erstat ham med Ove Pedersen. Den nuværende ledelse i OB koster så mange fans, sponsorer og penge, at ingen seriøse forretningsmænd burde kunne acceptere det.
                      Tror du stirrer dig lige så blind i ideen om Ove P, som du, retteligt, er imod Jesper Hansen.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Tror du stirrer dig lige så blind i ideen om Ove P, som du, retteligt, er imod Jesper Hansen.

                        MvH ChrisOB
                        Muligvis, men jeg er også desperat og leder efter løsninger, som trods alt er realistiske. 100 millioner til spillerkøb ville være rart, men det sker bare ikke, og så må vi jo finde på noget andet.
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          Ove P skal ikke være træner.

                          Falk-salget er ikke det værste, der skete. Joan og Jønsson er rimelig og med potentiale. Næ, den helt store kikser, den fundamentale dumper fra JH er, at han solgte Zohore og affandt sig med TM som tredje angriber. Den høje stærke type er rigtigt set men TM har ikke hvad der skal til. Og det vidste vi - det burde han også have vidst.

                          Jeg håber ledelsen fyrer Jh før han fyrer sin ven Kent.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Ove P skal ikke være træner.

                            Falk-salget er ikke det værste, der skete. Joan og Jønsson er rimelig og med potentiale. Næ, den helt store kikser, den fundamentale dumper fra JH er, at han solgte Zohore og affandt sig med TM som tredje angriber. Den høje stærke type er rigtigt set men TM har ikke hvad der skal til. Og det vidste vi - det burde han også have vidst.

                            Jeg håber ledelsen fyrer Jh før han fyrer sin ven Kent.
                            Jeg skrev også sportsdirektør, men jeg skal da ikke lægge skjul på min overbevisning om, at Ove nok ville øge holders pointhøst med 30-40% inden slutningen af sæsonen.
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              Jeg skrev også sportsdirektør, men jeg skal da ikke lægge skjul på min overbevisning om, at Ove nok ville øge holders pointhøst med 30-40% inden slutningen af sæsonen.
                              30-40 % af 0=0

                              Comment


                                Personligt har jeg længe forsvaret Jesper Hansens tilstedeværelse i OB. Ud fra det fokus, at vi skulle have økonomien på ret kurs, har han gjort det han blev ansat til. Nu synes jeg dog, at snakken om, at økonomien er på vej den rette vej, og det ser fornuftigt ud, og så synes jeg man som ledelse skal kigge på, om den person der skal bære det hele videre er JH? Spørger I mig, så nej. Vi har brug for en med et markant stærkere netværk ude i Europa - både på spiller og trænersiden.
                                Min første tanke var Thomas Helveg. Han har OB-hjerte, stort netværk, tydelige lederevner, fodboldforstand som vil være guld værd for vores træner (både nuværende og kommende) at sparre med. Mit lille MEN ift. ham er, om han har hårdheden i forhandlinger, og den fornødne forhandlingsteknik, som er essentiel for jobbet.

                                Hvis ikke TH, så synes jeg et spændende navn kunne være René Meulensten. Ja, jeg ved godt, at det nok ikke er realistisk, men det troede jeg heller ikke det var for Brøndby at hente Zorninger!! Så hvem ved?

                                Jeg tror stadig KN er den rigtige træner for os. Jeg synes faktisk jeg ser et hold der spiller seværdig fordbold. Der hvor vi mangler en hel del, det er på kynismen foran mål... og her mener jeg ikke man kan træne sig teknisk og taktisk ud af det. Her må der noget andet hjælp ind i staben til spillerne. Andre klubber arbejder med stor succes sammen med en præstationstræner - IKKE en mental coach, men en præstationstræner. Én der kommer hele vejen rundt. Både i gruppen (spillere, trænere, sportsdirektør osv.) og på det enkelte individ.

                                Det gør ondt at se hvordan spillerne mister troen på sig selv. De virker bange for at vinde.

                                Comment

                                Working...
                                X