Oprindeligt indsendt af Tåhyler
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægNu i/vi snakker TC. Har hans helbred fået det bedre?Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægEr han ikke stadig med i det sportslige udvalg
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/T...ig-rolle-i-OB/
Det er Uklart ifølge denne artikel om han er eller ej....Jeg har tidligere spurgt her på Forum hvor jeg mener nogle svarede han var helt ude...(hvilket jeg personligt krydser fingre for!!!)Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæghttp://www.bold.dk/fodbold/nyheder/T...ig-rolle-i-OB/
Det er Uklart ifølge denne artikel om han er eller ej....Jeg har tidligere spurgt her på Forum hvor jeg mener nogle svarede han var helt ude...(hvilket jeg personligt krydser fingre for!!!)
Jeg troede egentligt at sportsudvalget blev nedlagt ved ansættelsen af en sportsdirektør men det er det så ikke.
Det må være en finte for at NT kan blande sig i den daglige drift ... Det er helt uhørt at en bestyrelsesformand i den grad blander sig i det daglige. Man kan måske endda opfatte det som om JH blot er en marionetdukke ... Hvorfor er der ikke en journalist der borer i det?
Ville være meget relevant at nogen spurgte om:
- er der et sportsudvalg i OB?
- hvis, hven sidder så i det?
- hvis NT sidder der, hvorfor?
- er det ikke uhensigtsmæssigt hvis et bestyrelsesmedlem og/eller bestyrelsesformanden blander sig i den daglige drift?
- hvad er sportsdirektørens mandat?
- hvem har den endelige afgørelse omkring køb og salg af spillere?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHan er i hvert fald ikke en del af bestyrelsen længere.
Jeg troede egentligt at sportsudvalget blev nedlagt ved ansættelsen af en sportsdirektør men det er det så ikke.
Det må være en finte for at NT kan blande sig i den daglige drift ... Det er helt uhørt at en bestyrelsesformand i den grad blander sig i det daglige. Man kan måske endda opfatte det som om JH blot er en marionetdukke ... Hvorfor er der ikke en journalist der borer i det?
Ville være meget relevant at nogen spurgte om:
- er der et sportsudvalg i OB?
- hvis, hven sidder så i det?
- hvis NT sidder der, hvorfor?
- er det ikke uhensigtsmæssigt hvis et bestyrelsesmedlem og/eller bestyrelsesformanden blander sig i den daglige drift?
- hvad er sportsdirektørens mandat?
- hvem har den endelige afgørelse omkring køb og salg af spillere?
Og der kan være sket meget på 3 år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægNU er du godt klar over at den artikel der linkes til er 3 år gammel, ikk?
Og der kan være sket meget på 3 år.
... og siden ingen har hørt noget siden da, må vi gå ud fra status er den samme...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet var sportsudvalget, bla. med TC ved bordet, som ansatte KN for halvandet år siden...
... og siden ingen har hørt noget siden da, må vi gå ud fra status er den samme...
Edit, fandt selv linket.Last edited by QuesT; 02-09-2016, 09:51.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægTråden om udvalget, der smed Plum i går i link fra ansættelsen af KN...
Edit: Ok, du fandt det selv :-)
F.eks. så var NT inde over KN, men det er vel ligeså meget pga. den løn KN skal have, så det skulle vurderes om det ville være okay i en spareperiode.
Men havde vi nu en Sportsdirektør der var voksen nok til opgaven, så tror jeg også at udvalget ville have mindre betydning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet var sportsudvalget, bla. med TC ved bordet, som ansatte KN for halvandet år siden...
... og siden ingen har hørt noget siden da, må vi gå ud fra status er den samme...OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægMen om det sportslige udvalg så beslutter det ene eller det andet, eller om de giver tommelfinger op eller tommelfinger ned ud fra om der er penge til det, er i mine øjne lidt svært at vurdere.
F.eks. så var NT inde over KN, men det er vel ligeså meget pga. den løn KN skal have, så det skulle vurderes om det ville være okay i en spareperiode.
Men havde vi nu en Sportsdirektør der var voksen nok til opgaven, så tror jeg også at udvalget ville have mindre betydning.
Det tror jeg også... det var en ekstraordinær udgift der skulle på bordet der, men jeg er så også sikker på det var noget Thorborg selv ville...
Skal ikke kunne side det... Der er jo også den mulighed at JH er sin opgave voksen, men hæmmes af en ledelsesgang der vil "lege" med...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHelt enig, det er det som kunne være interessant at hitte mere ud af hvordan foregår...
Det tror jeg også... det var en ekstraordinær udgift der skulle på bordet der, men jeg er så også sikker på det var noget Thorborg selv ville...
Skal ikke kunne side det... Der er jo også den mulighed at JH er sin opgave voksen, men hæmmes af en ledelsesgang der vil "lege" med...
Så du har helt ret i den del, i hvert fald ud fra hvad der er kommet frem lige efter ansættelsen.
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet er jo da i hvert fald blevet accepteret ja...
Kan forestille mig at udvalget nok snart holder møde ang. transfer vinduet, og derfra vurderer om de er tilfreds, kan også være de venter og giver JH og KN tid til at se om holdet kommer til at shine.
Det er kun tiden der kan komme frem til det.
Men flopper holdet (fortsætter med at floppe) så tror jeg virkelig at JH ryger.
Thorborg og de andre i udvalget vil ikke sidde til tåls med et hold der ikke kommer i top 6, når JH har været ude og sige han har haft penge, og de har givet ham de penge, det er jeg 100 % sikker på.
Comment
Comment