Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Det er rigtigt, men Tverskov er bare så meget en Kent Nielsen opfindelse, at jeg ikke tillægger JH den store ære, udover, at han lytter til sin træner og ordner det praktiske.
    Måske måske. Jeg er bare glad for vi fik ham

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tverskov bliver nummer 3. Syntes nu at det er svært at sortere i hvem der skal have æren når man henter en god spiller.. Kan jo være en scout eller en agent som smider noget i nakken på dig. Måske er det træneren.. Måske er det sportsdirektøren. Hvem ved
      og mon ikke hvis vi skal være fair vi kan finde et par stykker til. Før de 7 kampe i denne sæson havde jeg da bestemt også talt fester og AK med her....de har vidst deres kvalitet mon ikke de finder formen igen. Det vil jeg tro.
      Zohore en anden god signing der førte til et godt salg.

      Men enig der har været alt for mange svipsere...

      Comment


        Med økonomisk ansvarlighed og tilpasning af samme, så har kontinuitet været det klare hovedmål i projektet, og det har de været af én grund, at bringe os tilbage i toppen...

        Kontinuiteten har fejlet kæmpe stort, med 3 trænere og løbende udskiftninger i staben, og en tilgang af spillere så stor at jeg faktisk er lige ved at tro at Poul Hansens skyggehold med 50 navne ikke havde været nok til at dække det forbrug. Resultater, spillet, ambitioner, indkøbsstrategi, osv. har været øst og vest... Så måtte vi ud og lave nye ambitioner efter 9 runder af den ene sæson, og så måtte vi ud og fyre træneren efter 9 runder af den næste. Så havde vi lige fred efter 9 runder af den 3. sæson, men om to runder så står vi der igen, 9 runder, og øøh bøøh, heller ikke denne gang...

        ... men så kan vi jo så til gengæld netop bruge den manglende kontinuitet som forklaring, og det gør vi gerne kan jeg se, og vi undlader også helst at tænke på det egentlig var det projektet gik ud på...

        Næste opgave i "projekt kontinuitet" må være at finde Makrinis afløser...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Det er rigtigt, men Tverskov er bare så meget en Kent Nielsen opfindelse, at jeg ikke tillægger JH den store ære, udover, at han lytter til sin træner og ordner det praktiske.
          Som sportsdirektør, med den opgave at hente de ønsker man har i klubben, så mener jeg nu nok JH skal have sin del af æren for at have hentet et ønske... Det ville lidt være som ikke at give Tverskov credit for en god kamp, eller ikke give KN credit for en rigtig taktik...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tverskov bliver nummer 3. Syntes nu at det er svært at sortere i hvem der skal have æren når man henter en god spiller.. Kan jo være en scout eller en agent som smider noget i nakken på dig. Måske er det træneren.. Måske er det sportsdirektøren. Hvem ved

            JH skal selvfølgelig også have kredit for Tverskov , ligesom Zohore var en god handel især med salget på de 8-10 mill ..
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              JH skal selvfølgelig også have kredit for Tverskov , ligesom Zohore var en god handel især med salget på de 8-10 mill ..
              Den handel var vist 10+ mill

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                JH skal selvfølgelig også have kredit for Tverskov , ligesom Zohore var en god handel især med salget på de 8-10 mill ..
                Hvad med AK og Fester? Deres nuværende form aside, så er de også gode handler. De var en del af en af ligaens bedste offensiver.

                Men typisk for JHs arbejde, så havde vi ikke ret meget andet end dét. Vi havde et elendigt forsvar, som han var tilfreds med, en joke af en anfører og samlingspunkt og jeg kunne blive ved.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Hvad med AK og Fester? Deres nuværende form aside, så er de også gode handler. De var en del af en af ligaens bedste offensiver.

                  Men typisk for JHs arbejde, så havde vi ikke ret meget andet end dét. Vi havde et elendigt forsvar, som han var tilfreds med, en joke af en anfører og samlingspunkt og jeg kunne blive ved.

                  MvH ChrisOB
                  AK kom vel nærmest af sig selv via hans tilhørsforhold og KN og Fester lå lige til højrebenet , absolut godkendt af JH men vi er jo der hvor man kan påstå at enhver anden sportsdirektør ikke kunne have landet dem .
                  Enig i at det er kendetegnede for JH at når et hul lappes så skaber han et andet .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Den handel var vist 10+ mill

                    Okay , har kun hørt at det var op imod de 10 .. Men uanset så er det sørgelige at en " uforudset " ekstra indtægt af den størrelse ikke blev benyttet til at forstærke en skrantende trup . ( selvfølgelig ikke dem alle )
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      AK kom vel nærmest af sig selv via hans tilhørsforhold og KN og Fester lå lige til højrebenet , absolut godkendt af JH men vi er jo der hvor man kan påstå at enhver anden sportsdirektør ikke kunne have landet dem .
                      Enig i at det er kendetegnede for JH at når et hul lappes så skaber han et andet .
                      Selvfølgelig. Men en handel er en handel. En del af alt det kredit halløj handler jo også om hvor vidt de spillere, der bliver hentet, rent faktisk præsterer. Hvis de ikke gør, ryger sportsdirektørend kredit - upåagtet de gode hensigter og hvilket arbejde spilleren selv og træneren gør for at få spilleren til at præstere. Det er et simpelt numbers game.

                      Og kun 4, måske 5, måske kun 2, i den tid, han har været forstærkninger. På ingen måder godkendt.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Okay , har kun hørt at det var op imod de 10 .. Men uanset så er det sørgelige at en " uforudset " ekstra indtægt af den størrelse ikke blev benyttet til at forstærke en skrantende trup . ( selvfølgelig ikke dem alle )
                        Nej jeg har også forståelse for at vi ikke bruger 1:1. Men det havde da været dejligt hvis de ca 13 mill vi senest har tjent på Zohore og Skulason kunne arbejde lidt for truppen.. Selvfølgelig har vi nok brugt en 3 mill kr ca på agenter og signon fee's denne sommer. Måske lidt mere.

                        Jeg får følelsen at et økonomisk overskud er vigtigere end et "sportsligt overskud" i år.. Det er ekstremt vigtigt for koncernen..
                        Man tager hellere det sportslige sats end det økonomiske sats og udmelder tilfredshedskortet.
                        Vi må indse at det endnu engang bliver en mellem sæson og at vi ryger i nedrykningsspil. Der er 5 andre hold der bare er for stærke og så skal 4-5 klubber slås om den 6. Plads. Der er vi i blandt men det ser svært ud..
                        Jeg tvivler endda på at en enkelt signing kan ændre det store på dette men større mirakler er selvfølgelig set

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Ikke enig , han tilpassede lønbudgettet til den af bestyrelsen afsatte økonomiske ramme . Men de spillere han købte var stort set alle spild af penge , det var på ingen måde de spillere han hentede som reddede vores røv .

                          Spillere som Kryger , Kirkeskov O'Brien var fusere som ret hurtigt viste sig at være flop ..

                          JH har ikke trådt ind i jobbet og lagt budgettet , han har handlet ud fra et fastlagt budget og det har han ikke gjort tilfredsstillende .
                          han arbejdede med det budget der var stillet til rådighed og klubben blev i bedste række ... Det er tilfredsstillende ... Men det kunne helt sikkert være gjort bedre .. Alt for meget ad hoc og med for lidt fremtidsperspektiv .. Og det syntes jeg ikke at han er kommet forbi endnu ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-i-AC-Horsens/

                            Det lød så godt ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Ja, TC var god til varm luft. Og blev belønnet med et bedre job i DBU.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                han arbejdede med det budget der var stillet til rådighed og klubben blev i bedste række ... Det er tilfredsstillende ... Men det kunne helt sikkert være gjort bedre .. Alt for meget ad hoc og med for lidt fremtidsperspektiv .. Og det syntes jeg ikke at han er kommet forbi endnu ..
                                Alle sportsdirektører i hele verden, kunne have holdt OB i den bedste række ... det er bare en påstand, men det havde været absurd om vi var rykket ned, med den modstand.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X