Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Det er sjovt, jeg ser Makrini som vores vigtigste spiller...

    Mvh

    MaxHH
    Enig. At hente Fester og AK var meget godt, men ikke så svært, man kendte begge og vidste hvad man får.
    Men at hente El Makrini fra Holland til Odense var JH bedste signing hertil imo. Manden er exakt det vi havde brug for. For mig vores mest kampafgørende spiller i efteråret efter han havde spillet sig ind. Var han ude så vi hver gang rigtigt skidt ud.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Enig. At hente Fester og AK var meget godt, men ikke så svært, man kendte begge og vidste hvad man får.
      Men at hente El Makrini fra Holland til Odense var JH bedste signing hertil imo. Manden er exakt det vi havde brug for. For mig vores mest kampafgørende spiller i efteråret efter han havde spillet sig ind. Var han ude så vi hver gang rigtigt skidt ud.
      Vi skal jo nærmest tilbage til Stokholm for at finde samme kapacitet på midtbanen...

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Ok, Makrini og Zohore skal han også have. Zohore især for et godt videresalg, Makrini er god, men heller ikke mere, synes, han er for ringe i sin boldomgang, men alt taget i betragtning en fin spiller.

        Men altså, Kirkeskov, Tørnæs, Koval, Kryger, Skogseid, Dalgaard, Thomas Mikkelsen, Løfquist, O'Brien, Jeppe Hansen, Djuric har vel alle været uden den store nytte. Og så er jeg heller ikke voldsomt imponeret af Ari, Lund, Lucas Jensen og HJ. Kan være, de bliver bedre. Jeg vil stadig påstå, at uden det forarbejde, der var gjort i talentafdelingen, havde det set rigtig skidt ud.
        Du skal så lige have med i ligningen: Koval var klart et panikkøb pga. skader - på papiret god i virkeligheden katten i sækken. Kryger har udfyldt sin rolle og har sandsynligvis ikke kostet det store. En allrounder der både nåede at score mål og spille back. Han arbejdede for det, men talentet er rigtig nok ikke til, hvor vi gerne vil spille. Som overgangsfigur i en situation med en stram økonomi, var købet acceptabelt. Thomas Mikkelsen har sikkert ikke kostet det store, og kan med hans succes i 1. division vel sælges videre. Resten af de første er jeg enig i - de var lappeløsninger - af den billige slags, korte lejeaftaler og sats fra lavere divisioner. Ikke den store udgift, men heller ikke nogle der bidrog med det helt store.

        De sidste fire du nævner kan alle diskuteres. Lucas har sit gennembrud til gode, måske kommer det, det bør snart ske, hvis han ikke skal videre. Lund har i min bog spillet mange gode kampe, men har også lavede fejl. HJ har lidt under en svag midtbane, men ok han befinder sig ikke i den absolutte top blandt forsvarsspillere. Dog er vores forsvarsspil langt bedre her i foråret, så lad os tage en endelig vurdering efter denne sæson. Jeg glæder mig til gengæld til KEP kommer til. Et nødvendigt køb for at få et forsvar på højde med vores offensive spillere.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Vi skal jo nærmest tilbage til Stokholm for at finde samme kapacitet på midtbanen...

          Mvh

          MaxHH
          Jeg så for sjovt lidt på statistikken inde på superliga.dk. Der er Makrini den spiller, der har løbet mest i hele ligaen (12644 m). Han er samtidig den spiller i truppen med flest succesfulde afleveringer (1097). Han er også spilleren med flest vundne tacklinger. Han er uden tvivl en nøglespiller for os.

          Sjovt nok ligger også både Ari og Lund ganske pænt i statistikken.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Lige meget hvad betyder det vel at lønomkostningerne er blevet reduceret med godt og vel 60 %. Det har godt nok været et krævende projekt.
            Jeg ved ikke om det lige er 60 %, det er der vist for lidt info til at kan slå fast... men jo det har helt sikkert været et krævende projekt, det kan vi jo også se ved at det har været en rodet tid, med manglende resultater, og ambitioner vi ikke har kunne leve op til i alle sæsonerne...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Jeg ved ikke om det lige er 60 %, det er der vist for lidt info til at kan slå fast... men jo det har helt sikkert været et krævende projekt, det kan vi jo også se ved at det har været en rodet tid, med manglende resultater, og ambitioner vi ikke har kunne leve op til i alle sæsonerne...
              Jeg havde via min kilde omkring OB hørt en reduktion på 50% på lønbudgettet. Jeg brugte bare JHs 50.000 til 20.000 kommentar til at sige 60%. Der er jo ingen tvivl om, at det snævrer det gevaldigt ind, hvilke spillere man kan lokke til at skifte, hvis de stadig er på en bedre kontrakt i en anden klub. Nok også derfor at JH har været tvunget til at hente en del spillere på frie transfers. Man har ikke kunnet matche lønnen - så det eneste man har kunnet tilbyde var en klub, som formodentligt har setupet til på sigt at blive en top 4 klub i DK. Det har naturligt nok været med til at trække processen ud, kombineret med at han havde for mange lønkroner bundet til spillere (og en træner...) med flere år tilbage af deres kontrakter (og tak for det PH!).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlæg
                Jeg så for sjovt lidt på statistikken inde på superliga.dk. Der er Makrini den spiller, der har løbet mest i hele ligaen (12644 m). Han er samtidig den spiller i truppen med flest succesfulde afleveringer (1097). Han er også spilleren med flest vundne tacklinger. Han er uden tvivl en nøglespiller for os.

                Sjovt nok ligger også både Ari og Lund ganske pænt i statistikken.
                Har også kigget på de statistikker, og de underbygger bare min holdning til, at Markini er rigtig vigtig for vores spil.

                Makrini er efter min mening stærkt undervurderet. Se bare på de kampe, hvor han var skadet eller i karantæne i efteråret, hvor vi virkelig ikke spillede særlig godt. Jeg ville i hvert fald ikke sætte mine penge på en OB-sejr, hvis Makrini var i karantæne eller skadet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Jeg havde via min kilde omkring OB hørt en reduktion på 50% på lønbudgettet. Jeg brugte bare JHs 50.000 til 20.000 kommentar til at sige 60%. Der er jo ingen tvivl om, at det snævrer det gevaldigt ind, hvilke spillere man kan lokke til at skifte, hvis de stadig er på en bedre kontrakt i en anden klub. Nok også derfor at JH har været tvunget til at hente en del spillere på frie transfers. Man har ikke kunnet matche lønnen - så det eneste man har kunnet tilbyde var en klub, som formodentligt har setupet til på sigt at blive en top 4 klub i DK. Det har naturligt nok været med til at trække processen ud, kombineret med at han havde for mange lønkroner bundet til spillere (og en træner...) med flere år tilbage af deres kontrakter (og tak for det PH!).
                  Så vi kan altså ikke slå noget fast... men som sagt, om det er 40, 50, eller 60, så har det ikke været en nem opgave, hvilket vi også tydeligt har kunne se...
                  At prestige og økonomi ikke kan tiltrække som før, det siger sig selv... men derfor er vi stadig en medspiller i Suppen, både på økonomi og prestige, og har på den led ikke haft sværere betingelser end så mange andre...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    JH får lige et par hak op ad på barometeret. Han spiller med musklerne på den fede måde i øjeblikket.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Tak Martin D. Fedt JH interview.

                      OB sigter mod toppen
                      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ter-haarde-aar

                      Comment


                        Trist er det dog at JH nærmest bekræfter at OB ikke har et top 6 budget mere. Trist at være under FCN og AGF...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Trist er det dog at JH nærmest bekræfter at OB ikke har et top 6 budget mere. Trist at være under FCN og AGF...
                          Det forstår jeg ærligt talt ikke. Hvis vi præsterer bedre end FCN og AGF på trods af, at de bruger flere penge på truppen, er det da fryd med fryd på..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Det forstår jeg ærligt talt ikke. Hvis vi præsterer bedre end FCN og AGF på trods af, at de bruger flere penge på truppen, er det da fryd med fryd på..
                            Ja, nu har han længe fået på puklen for at have et større budget end andre klubber og finde dårligere spillere.
                            Så hvis det modsatte skulle være tilfældet, så tager vi jo bare det med

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Trist er det dog at JH nærmest bekræfter at OB ikke har et top 6 budget mere. Trist at være under FCN og AGF...
                              Med de underskud AGF stadig roder med er det vel med et stort forbehold ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Det forstår jeg ærligt talt ikke. Hvis vi præsterer bedre end FCN og AGF på trods af, at de bruger flere penge på truppen, er det da fryd med fryd på..
                                Da penge i det lange løb altid er en faktor kan jeg umiddelbart ikke se det positive i det. Heller ikke hvis jeg drypper lidt fryd på...

                                Comment

                                Working...
                                X