Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jamen held og lykke med det... jeg ved ikke hvad det er du regner med, eller hvorfor du ser det så utroligt sort, men dig om det...
    Jeg oplever en masse mennesker herinde der tænker sig meget om, på et velfungerende Forum... Flere har skruet meget ned for gentagelserne, og der er endda et par af de værste sortseere der helt er stoppet... men det vil stadig være sort, og det vil stadig være lyserødt, det kommer du aldrig til at kunne ændre på...
    Vi er helt enige om at det er blevet bedre... og jeg gør bare hvad jeg kan for at holde det på rette kurs... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Vi er helt enige om at det er blevet bedre... og jeg gør bare hvad jeg kan for at holde det på rette kurs... ,o)

      Mvh

      MaxHH
      Nu lød det måske også lidt brutalt... det kan jo delvist holdes lidt i snor, og det er da også helt fair og fint at gøre det... og der er da heller ikke noget at kritisere dig for på området :-)
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...rtige-handler/

        OK, det her er ikke hvad jeg har lyst til at høre.

        Vi har rigtig meget på plads, og vi er meget langt. Vi ved godt, der altid kan ske noget, men vi er rigtig godt med, og det er vi selvfølgelig meget tilfredse med, siger Hansen til bold.dk.

        - I den optimale verden har man allerede sin trup på plads, når man starter træningen op igen frem mod næste sæson, og det er sjældent man kan det, så det er meget fint, at vi allerede er så godt med.

        Jesper Hansen udelukker dog ikke, at OB viser mere aktivitet i vinduet.

        - Vi holder stadig øjnene åbne. Det giver os ro, at truppen er så stærk, men der kan sagtens komme justeringer. Vi har også spillere, som er interessante fra andre klubber, og vinduet er jo åbent helt frem til september.

        - Omgivelserne synes jo nok, det er lidt kedeligt, at vi allerede kan tage den lidt med ro
        , men ud fra et sportsligt perspektiv er det meget glædeligt, at træneren har hans nye spillere med allerede fra start.
        Håber det er spin. Vi mangler en 8'er og en angriber.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...rtige-handler/

          OK, det her er ikke hvad jeg har lyst til at høre.

          Håber det er spin. Vi mangler en 8'er og en angriber.
          Jeg finder trøst I, at Jesper Hansen normalt er meget tilbageholdende i sine udmeldinger. Hvis han havde sagt noget i stil med, "der kan selvfølgelig ske salg som der skal hentes erstatninger for, men som udgangspunkt er vi tilfredse med truppen og dens størrelse", så havde jeg været bekymret. Jeg synes han holder døren åben for at der kan komme flere forstærkninger, uden at sætte sig selv eller klubben under pres i en eventuel forhandlingssituation. Jeg er fortsat positiv.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...rtige-handler/

            OK, det her er ikke hvad jeg har lyst til at høre.

            Håber det er spin. Vi mangler en 8'er og en angriber.
            Antalsmæssigt er vi på 24 spillere (med Thomas Mikkelsen), og der givetvis allerede brugt nogle lønkroner på at trække på KEP, Jönsson og Tverskov til (Randers slap ham næppe helt uden kamp?) - Perreira ved jeg ikke helt med(?)

            En 8'er mangler vi vel kun, hvis man allerede har dødsdømt Izunna/El Mak aksen. Det har ikke fungeret optimalt her i foråret, men det er nok ikke 2 gratis spillere; og der kan være både økonomisk og sportslig grund til at ville satse på det. Alternativt har vi nu JJT og Jönsson, der begge kan tage en central plads med fokus på det offensive.
            Er det optimalt? Nok ikke - men der er måske ikke råd til bare at hælde én af de to på porten og købe nyt stort ind.

            Med Jönsson som angrebsmulighed - og Yao som potentiel back-up (+Greve, Joan); så er det måske heller ikke her, behovet er størst. Jo, vi kunne godt bruge et stort brød som back-up; men måske kan vi lige så godt smide Tingager i feltet, fremfor partout at skulle have en ny Henrik Toft. Er det optimalt? Nok ikke, men vi har måske ikke råd til optimalt.

            Jeg synes mere, at vi savner en regulær kantspiller med en vis gennembrudsstyrke - enten via fart eller stærk mand-mand. Når Rasmus Falk eller Desler ikke har shinet, så har vi været for nemme at lukke ned på kanterne. Da vi heller ikke slår mange indlæg, så bliver spillet nemt klumpet sammen til ping-pong kombinationer på meget små områder. Hvis det er for ensidigt det, vi kommer med, så bliver vi alt for nemme at lukke ned i etablerede angreb.

            Jeg tror også, at der kommer én spiller mere. Men det bliver måske kun én, og spørgsmålet er, hvor meget kvalitet, der er råd til.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...rtige-handler/

              OK, det her er ikke hvad jeg har lyst til at høre.



              Håber det er spin. Vi mangler en 8'er og en angriber.
              WHAT!!!!! Vi vandt godt nok sidste kamp efter at være bagud med 0-2 men havde altså tabt tre kampe lige før det, heraf den første til et stensikkert nedrykningshold ....

              "Det giver os ro, at truppen er så stærk"

              Der er rotter på loftet ...

              Vi har to gode angribere, en god midtbanespillere og en god keeper.

              Backs... Ahr .. Rimelige måske ..
              CB .. På papiret ok men begge nye i truppen ... Det er den ene back formentligt også og han har ikke spillet længe ..
              Kanter ... Ahr... Rimelige ...
              OCM ... Ahr...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...rtige-handler/

                OK, det her er ikke hvad jeg har lyst til at høre.



                Håber det er spin. Vi mangler en 8'er og en angriber.
                Vi mangler helt vildt en klasse 8'er. Og jeg tror på at vi henter ham.
                En stor stærk angriber mangler vi også. Den tvivler jeg så mere på.. Men hentede man George fra Hobro kunne der blive den sygeste konkurrence i angrebet

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  WHAT!!!!! Vi vandt godt nok sidste kamp efter at være bagud med 0-2 men havde altså tabt tre kampe lige før det, heraf den første til et stensikkert nedrykningshold ....

                  "Det giver os ro, at truppen er så stærk"

                  Der er rotter på loftet ...

                  Vi har to gode angribere, en god midtbanespillere og en god keeper.

                  Backs... Ahr .. Rimelige måske ..
                  CB .. På papiret ok men begge nye i truppen ... Det er den ene back formentligt også og han har ikke spillet længe ..
                  Kanter ... Ahr... Rimelige ...
                  OCM ... Ahr...
                  Hvad forventer du at OB kan anno 2016/2017?
                  - drømmer du dig tilbage til de 'gode gamle dage' med syg, syg økonomi, hvor indtægter og udgifter var helt ude af kontakt med hinanden og ungdomsarbejde var nedprioriteret?
                  - du siger, vi har 4 "gode" spillere. Jeg ser dem som topspillere i superligaen. Sønderjyske har lige fået sølvmedaljer uden at have spillere på det niveau; men de har et godt hold, hvilket løfter de enkelte spillere. FCK har økonomien til at købe sig til succés; FCM har netværket til det; vi har ingen af delene, og jeg ser det som helt urealistisk, at vi skulle kunne have råd til en start-11er af topspillere. Skal vi slutspil, så skal vi lykkes med noget af det, som Sønderjyske lykkes med; den anden vej er lukket.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Hvad forventer du at OB kan anno 2016/2017?
                    - drømmer du dig tilbage til de 'gode gamle dage' med syg, syg økonomi, hvor indtægter og udgifter var helt ude af kontakt med hinanden og ungdomsarbejde var nedprioriteret?
                    - du siger, vi har 4 "gode" spillere. Jeg ser dem som topspillere i superligaen. Sønderjyske har lige fået sølvmedaljer uden at have spillere på det niveau; men de har et godt hold, hvilket løfter de enkelte spillere. FCK har økonomien til at købe sig til succés; FCM har netværket til det; vi har ingen af delene, og jeg ser det som helt urealistisk, at vi skulle kunne have råd til en start-11er af topspillere. Skal vi slutspil, så skal vi lykkes med noget af det, som Sønderjyske lykkes med; den anden vej er lukket.
                    Enig. Men tror vi alle føler at der liiiige mangler det sidste på kransekagen for at euforien virkelig får fat på fyn igen....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Vi mangler helt vildt en klasse 8'er. Og jeg tror på at vi henter ham.
                      En stor stærk angriber mangler vi også. Den tvivler jeg så mere på.. Men hentede man George fra Hobro kunne der blive den sygeste konkurrence i angrebet
                      Kunne ikke være mere enig. Marvin George ville være en perfekt signing, det ville fuldende vores angreb. Marvin, AK og Festersen det er et komplet og fuldt konkurencedygtigt angreb

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Kunne ikke være mere enig. Marvin George ville være en perfekt signing, det ville fuldende vores angreb. Marvin, AK og Festersen det er et komplet og fuldt konkurencedygtigt angreb
                        Mon ikke at Jönsson også er med i den trup... Og Yao vil vi alle også gerne se få lidt spilletid

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Mon ikke at Jönsson også er med i den trup... Og Yao vil vi alle også gerne se få lidt spilletid
                          Jeg er spændt på om Kent ser Jönsson som VM i stedet for Falk, eller om han ser ham som angriber. Med Kent, og generelt den historie der er i OB med eksperimenter, så er det svært at spå om. Jeg tror, at han er hentet til VM i stedet for Falk. Yao ser jeg ligeledes som kantspiller, der kan han bedst udnytte sin evner i en mod en udfordringer.
                          Jeg ser kun OB have tre skolede angriber, Ak, Festersen og Mikkelsen. Mayron George er kun 22 og har lige vænnet sig til landet, han kunne blive en god forretning, støv nu muldvarpeskindet af Jesper Hansen. Så dyr kan han heller ikke være.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Jeg er spændt på om Kent ser Jönsson som VM i stedet for Falk, eller om han ser ham som angriber. Med Kent, og generelt den historie der er i OB med eksperimenter, så er det svært at spå om. Jeg tror, at han er hentet til VM i stedet for Falk. Yao ser jeg ligeledes som kantspiller, der kan han bedst udnytte sin evner i en mod en udfordringer.
                            Jeg ser kun OB have tre skolede angriber, Ak, Festersen og Mikkelsen. Mayron George er kun 22 og har lige vænnet sig til landet, han kunne blive en god forretning, støv nu muldvarpeskindet af Jesper Hansen. Så dyr kan han heller ikke være.
                            Kent udtalte at man ser ham som angriber men han selvfølgelig kan bruges på andre offensive pladser... Men enig omkring George. Få ham nu bare købt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Jeg er spændt på om Kent ser Jönsson som VM i stedet for Falk, eller om han ser ham som angriber. Med Kent, og generelt den historie der er i OB med eksperimenter, så er det svært at spå om. Jeg tror, at han er hentet til VM i stedet for Falk. Yao ser jeg ligeledes som kantspiller, der kan han bedst udnytte sin evner i en mod en udfordringer.
                              Jeg ser kun OB have tre skolede angriber, Ak, Festersen og Mikkelsen. Mayron George er kun 22 og har lige vænnet sig til landet, han kunne blive en god forretning, støv nu muldvarpeskindet af Jesper Hansen. Så dyr kan han heller ikke være.
                              Der har været meldt om stor interesse - også fra udlandet, så billig er han nok heller ikke.

                              Hvis jeg kun måtte vælge en forstærkning mere, så skulle det være til kanten. Vi har 0 spillere i truppen, der har bevist, at de kan levere på et stabilt højt niveau på kanten. 0!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Der har været meldt om stor interesse - også fra udlandet, så billig er han nok heller ikke.

                                Hvis jeg kun måtte vælge en forstærkning mere, så skulle det være til kanten. Vi har 0 spillere i truppen, der har bevist, at de kan levere på et stabilt højt niveau på kanten. 0!
                                Interessant med interessen og forståeligt.

                                Det er en foruroligende pointe, du kommer med, men ikke desto mindre sandt. Specielt nu hvor vi kommer til at mangle Falks kreativitet. Det bliver spændende at se, hvad der kommer til at ske og ikke ske med truppen.

                                Comment

                                Working...
                                X