Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Nu har der været diskuteret i flere tråde om hvorvidt Jesper Hansen skulle have hente en erstatning for Zohore eller ej.
    Den snak vil jeg slet ikke gå ind i. Blot fortælle en lille historie om en arbejdsplads jeg kender.

    I firmaet er der en afdeling, der er berammet til fire medarbejdere. Der er altid to på vagt, men det skifter lidt mellem hvem der er på vagt og hvornår. I afdelingen arbejder der Rasmus, Kenneth, Anders og Mathias. Altså det vil sige at de er faktisk 3½ mand, fordi Mathias tit er udlånt til arbejde i andre afdelinger, så han er ikke helt så up-to-date og skarp på opgaverne, da han ikke har den daglige rutine som f.eks. Rasmus og Kenneth. Afdelingen har også været lidt ramt af, at Anders har været nødsaget til at tage noget sygeorlov, så det faktisk kun Rasmus og Kenneth der har passet butikken i det daglige med lidt hjælp fra Mathias. Så sker der pludselig det at Kenneth får et jobtilbud, som han takker ja til. Kenneth har ingen opsigelsesvarsel og begynder på sit nye job med det samme. Dog er Anders kommet tilbage fra sygeorlov, men skal jo lige igang igen, før han er helt klar til at nå de daglige mål. Mathias udlånes stadig til andre afdelinger, så meget afhænger nu af Rasmus, da de lige pt. kun er på 2½ mand, hvor den ene lige er kommet tilbage. Men Rasmus og Anders klør på med højt humør, fordi de har hørt at BigBoss har lavet en annonce på jobindex.dk og når de kommer tilbage fra sommerferie bliver det bare den fedeste afdeling nogensinde.

    Snip snap snude.

    MvT
    en vaskeægte lignelse........Im luvin it
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...tivt-regnskab/

      Jeg synes vores sportsdirektør har fået for meget kritik og for lidt ros. Imponerende at få vendt skuden, hvor han har skulle hente spillere på en lavere lønhylde end før. På det sidste har han endda foretaget en del klassesigninger. Jeg har tror tiltro til JH.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlæg
        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...tivt-regnskab/

        Jeg synes vores sportsdirektør har fået for meget kritik og for lidt ros. Imponerende at få vendt skuden, hvor han har skulle hente spillere på en lavere lønhylde end før. På det sidste har han endda foretaget en del klassesigninger. Jeg har tror tiltro til JH.
        Syntes han her fået for lidt kritik for de ting han skal have kritik for , og passende ros for de ting han skal have ros for ;-)
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlæg
          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...tivt-regnskab/

          Jeg synes vores sportsdirektør har fået for meget kritik og for lidt ros. Imponerende at få vendt skuden, hvor han har skulle hente spillere på en lavere lønhylde end før. På det sidste har han endda foretaget en del klassesigninger. Jeg har tror tiltro til JH.
          Lyder lækkert.. Kunne dog godt tænke mig hvis der også var lidt klarhed over om der hvert år skal sælges spillere for at det hænger sammen og om dette evt også kunne bruges til investeringer. Eller noget af det.
          Det han snakker om her er lønkroner.. Men det er da dejligt med alle de positive vinde der blæser over os

          Comment


            - Hvis vi før havde en spiller, der tjente 50.000, og han havde udløb, så havde vi måske 20.000 til en ny spiller. Hvis vi i dag har en spiller til 50.000 med udløb, så har vi 50.000 at bruge for

            ... jojo, men hvad svarede de 50.000 så til før..?
            Last edited by Kaspernon; 21-03-2016, 12:06.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              - Hvis vi før havde en spiller, der tjente 50.000, og han havde udløb, så havde vi måske 20.000 til en ny spiller. Hvis vi i dag har en spiller til 50.000 med udløb, så har vi 50.000 at bruge for

              ... jojo, men hvad svarede de 50.000 så til før..?
              Lige meget hvad betyder det vel at lønomkostningerne er blevet reduceret med godt og vel 60 %. Det har godt nok været et krævende projekt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlæg
                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...tivt-regnskab/

                Jeg synes vores sportsdirektør har fået for meget kritik og for lidt ros. Imponerende at få vendt skuden, hvor han har skulle hente spillere på en lavere lønhylde end før. På det sidste har han endda foretaget en del klassesigninger. Jeg har tror tiltro til JH.
                Jeg gætter på, at det du forsøger at sige til sidst i indlægget, er, at du har stor tiltro til Jesper Hansen. Hvilket fremgår meget tydeligt af dit indlæg, så din understregning er mildest talt overflødig. En ting er, at du stiller dig tilfreds med hans indsats, men ordet imponerende gør dit indlæg useriøst, det er et ord, som jeg personligt aldrig ville bruge i nærheden af Jesper Hansen.

                Du frygter måske ligefrem, at "de store klubber" stjæler ham fra os?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Jeg gætter på, at det du forsøger at sige til sidst i indlægget, er, at du har stor tiltro til Jesper Hansen. Hvilket fremgår meget tydeligt af dit indlæg, så din understregning er mildest talt overflødig. En ting er, at du stiller dig tilfreds med hans indsats, men ordet imponerende gør dit indlæg useriøst, det er et ord, som jeg personligt aldrig ville bruge i nærheden af Jesper Hansen.

                  Du frygter måske ligefrem, at "de store klubber" stjæler ham fra os?
                  At reducere lønomkostninger med 60% og samtidig få holdet på rette bane - efter en længerevarende rutsjetur - jo det synes jeg faktisk er imponerende.

                  Under JH har vi hyret en af DKs bedste trænere (efter min mening). Plus klassekøb som Makrini, Festersen, Zohore og AK. Grytebust virker til at være et nyt pletskud, som man gik efter allerede sidste sæson.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Lige meget hvad betyder det vel at lønomkostningerne er blevet reduceret med godt og vel 60 %. Det har godt nok været et krævende projekt.
                    Hvis han skabte faktisk en reduktionskost af 60% i de sidste år så var det et meget god arbejde af JH. Især i betragtning af at vi har nuværende et konkurrencedygtigt hold for Top 6 og videre forbedringer allerede klar i sommeren. Der vil jeg gerne ignorere den en eller anden "Bodul", "Lado" eller "Kirke" i fortiden.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Flot arbejde. Er glad for vi har JH. I øjeblikket ville jeg ikke bytte ham for nogle andre danske sportsdirektører.

                      Fedt at komme i mål og nu forhåbentlig se hvad det kan skabe af nye muligheder i forhold til vores setup.
                      Noget helt andet er at jeg aldrig har haft så stærkt et forhold til OB. Jeg kan forholde mig til truppen og vores talentafdeling får også en overhaling. Dejligt at se fynske talenter, folk der vil klubben og så det at der gøres mere og mere for at skabe øens hold.
                      Jeg er nok godt klar over JH ikke sidder direkte med i den strategiske ledelse, men han har da gjort en forskel.

                      Ros for indsats herfra.

                      Comment


                        Nu skal det med i ligningen, at de 60 % er fra et højt niveau, og andre klubber har skulle det samme. Det skal altså ikke hedde sig, at vi er den klub med et suverænt laveste budget, for det er vi ikke, bare lige så det er på plads.
                        Overordnet set, er det gået temmeligt godt for klubbens generelle udvikling, siden vi lossede Christensen, Skovl Hansen og siden Bech ud, og der spiller JH da en rolle ingen tvivl om det. Men inden han bæres i guldstol, skal man vist også lige huske på, hvordan historikken har været. Hvor havde OB idag været uden talentafdelingen? og de spillere, som har været gode for klubben. er spillere, som var helt oplagte at hente, pga. tidligere kendskab, men ok, man køber selvfølgelig også et netværk, når man hyrer en sportschef, og der har JH da haft nogle gode kort på hånden: KN og MS f.eks. Eneste rigtige gode signing uden for det umiddelbare nære netværk, har indtil nu kun og udelukkende være Festersen.

                        Så det synes jeg altså skal med til historien. Har JH et stærkt nok netværk og scoutingevner? Jeg mangler endnu at se bevis på det. Der har været mange mystiske panikkøb og halsløse gerninger. En anden ting er, om JH er en historefortæller, en der sælger klubben udaf til, en der skaber forbindelse til fans, kan kommunikere på det niveau, som det kræves i en topklub som OB? jeg tvivler igen: Med ham er OB gået tilbage til nogle gamle mindre positive dyder som lukkethed og manglende kommunikation, og manglende forståelse af fans og fankultur.

                        Men ok, vinder man på banen, er vi jo alle glade :-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Nu skal det med i ligningen, at de 60 % er fra et højt niveau, og andre klubber har skulle det samme. Det skal altså ikke hedde sig, at vi er den klub med et suverænt laveste budget, for det er vi ikke, bare lige så det er på plads.
                          Overordnet set, er det gået temmeligt godt for klubbens generelle udvikling, siden vi lossede Christensen, Skovl Hansen og siden Bech ud, og der spiller JH da en rolle ingen tvivl om det. Men inden han bæres i guldstol, skal man vist også lige huske på, hvordan historikken har været. Hvor havde OB idag været uden talentafdelingen? og de spillere, som har været gode for klubben. er spillere, som var helt oplagte at hente, pga. tidligere kendskab, men ok, man køber selvfølgelig også et netværk, når man hyrer en sportschef, og der har JH da haft nogle gode kort på hånden: KN og MS f.eks. Eneste rigtige gode signing uden for det umiddelbare nære netværk, har indtil nu kun og udelukkende være Festersen.

                          Så det synes jeg altså skal med til historien. Har JH et stærkt nok netværk og scoutingevner? Jeg mangler endnu at se bevis på det. Der har været mange mystiske panikkøb og halsløse gerninger. En anden ting er, om JH er en historefortæller, en der sælger klubben udaf til, en der skaber forbindelse til fans, kan kommunikere på det niveau, som det kræves i en topklub som OB? jeg tvivler igen: Med ham er OB gået tilbage til nogle gamle mindre positive dyder som lukkethed og manglende kommunikation, og manglende forståelse af fans og fankultur.

                          Men ok, vinder man på banen, er vi jo alle glade :-)
                          Fuldstændig enig. Men hvis man skulle vælge ville jeg vælge en Jesper "uld i mund" Hansen over en talentløs Plabre Poul any day of the week

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlæg
                            At reducere lønomkostninger med 60% og samtidig få holdet på rette bane - efter en længerevarende rutsjetur - jo det synes jeg faktisk er imponerende.

                            Under JH har vi hyret en af DKs bedste trænere (efter min mening). Plus klassekøb som Makrini, Festersen, Zohore og AK. Grytebust virker til at være et nyt pletskud, som man gik efter allerede sidste sæson.
                            Du svare, på det der passer bedst ind i din dagsorden, og du håndplukker argumenter for at bevise din pointe. Vi må bare konkludere, at du er meget nemmere at imponere, end jeg er

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlæg
                              At reducere lønomkostninger med 60% og samtidig få holdet på rette bane - efter en længerevarende rutsjetur - jo det synes jeg faktisk er imponerende.

                              Under JH har vi hyret en af DKs bedste trænere (efter min mening). Plus klassekøb som Makrini, Festersen, Zohore og AK. Grytebust virker til at være et nyt pletskud, som man gik efter allerede sidste sæson.
                              Ok, Makrini og Zohore skal han også have. Zohore især for et godt videresalg, Makrini er god, men heller ikke mere, synes, han er for ringe i sin boldomgang, men alt taget i betragtning en fin spiller.

                              Men altså, Kirkeskov, Tørnæs, Koval, Kryger, Skogseid, Dalgaard, Thomas Mikkelsen, Løfquist, O'Brien, Jeppe Hansen, Djuric har vel alle været uden den store nytte. Og så er jeg heller ikke voldsomt imponeret af Ari, Lund, Lucas Jensen og HJ. Kan være, de bliver bedre. Jeg vil stadig påstå, at uden det forarbejde, der var gjort i talentafdelingen, havde det set rigtig skidt ud.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Ok, Makrini og Zohore skal han også have. Zohore især for et godt videresalg, Makrini er god, men heller ikke mere, synes, han er for ringe i sin boldomgang, men alt taget i betragtning en fin spiller.

                                Men altså, Kirkeskov, Tørnæs, Koval, Kryger, Skogseid, Dalgaard, Thomas Mikkelsen, Løfquist, O'Brien, Jeppe Hansen, Djuric har vel alle været uden den store nytte. Og så er jeg heller ikke voldsomt imponeret af Ari, Lund, Lucas Jensen og HJ. Kan være, de bliver bedre. Jeg vil stadig påstå, at uden det forarbejde, der var gjort i talentafdelingen, havde det set rigtig skidt ud.
                                Det er sjovt, jeg ser Makrini som vores vigtigste spiller...

                                Mvh

                                MaxHH

                                Comment

                                Working...
                                X