Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Vi har da en del cm' er?? Udfordringen for mig er nu mere venstre side hvor vi kun har Emil hvis Falk ryger. Alternativerne er JBL eller til nøds Kirke/Ari og måske Diarra ... Og når jeg nu gerne ser en afgang af Emil så ...

    Men denne ...http://mobil.bold.dk/nyt/ob-boss-fokus-paa-en-ny-keeper

    Der skal altså ske noget ... Jesper Hansen fra Evian???
    Hvis Ari står først i køen må de andre ikke være særligt gode i KN's øjne
    Mon ikke at Greve kunne tiltænkes en plads på VK?
    Det er vidst noget med at kantspillerne ikke er rene kanter og de skal trække mere ind i banen i overgange med backen. Det tror jeg godt Greve kunne

    Men ja. En ny målmand er godt nok nødvendig snarest muligt. Og meget gerne JH..
    Er sikker på at de har tilbudt ham noget. Men grunden til det ikke er sket endnu må være at han venter på noget bedre eller de ikke kan blive enige med Evian

    Comment


      Mon ikke Falke spiller indtil vinduet er ved at lukke, og man der henter en klar førstemålmand ind. Det er jo heller ikke nødvendigt at gå i panik endnu, hvis vi kan få en klassekeeper en af de sidste dage inden vinduet lukker så er han da værd at vente på. Desuden afhænger kvaliteten af vor nye nr. 1 nok også af salg af profiler, som kan give en god slat penge ind i puljen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Mon ikke Falke spiller indtil vinduet er ved at lukke, og man der henter en klar førstemålmand ind. Det er jo heller ikke nødvendigt at gå i panik endnu, hvis vi kan få en klassekeeper en af de sidste dage inden vinduet lukker så er han da værd at vente på. Desuden afhænger kvaliteten af vor nye nr. 1 nok også af salg af profiler, som kan give en god slat penge ind i puljen.
        Det håber jeg godt nok ikke sker. En skade til en af vores keepere og vi er virkelig på røven...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det håber jeg godt nok ikke sker. En skade til en af vores keepere og vi er virkelig på røven...
          Skulle dette utænkelige ske i en af de første par kampe, ja så må Høghen bare stå stand by��

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Skulle dette utænkelige ske i en af de første par kampe, ja så må Høghen bare stå stand by��
            He he Men ville godt nok ikke være tryg ved at Radza skulle stå i nogle superliga kampe hvis Falke blev skadet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              He he Men ville godt nok ikke være tryg ved at Radza skulle stå i nogle superliga kampe hvis Falke blev skadet
              Der blev sagt Høgh!
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Der blev sagt Høgh!
                Ham er jeg helt tryg ved

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                  Mon ikke Falke spiller indtil vinduet er ved at lukke, og man der henter en klar førstemålmand ind. Det er jo heller ikke nødvendigt at gå i panik endnu, hvis vi kan få en klassekeeper en af de sidste dage inden vinduet lukker så er han da værd at vente på. Desuden afhænger kvaliteten af vor nye nr. 1 nok også af salg af profiler, som kan give en god slat penge ind i puljen.
                  Vi har bare spillet rigtig meget af sæsonen før vinduet klapper i og først der skal vi til at spille en ny keeper ind. Det kan komme til at betyde rigtig mange point .. Specielt med det startprogram vi har ... Og så er vi i suppedasen igen ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Skulle dette utænkelige ske i en af de første par kampe, ja så må Høghen bare stå stand by��
                    Haha, ligesom mod Stuttgart, hvor vi kun havde Ousager som keeper (Carroll var på juleferie, og Alexander Lund Hansen var taget retur til Norge). Der måtte Sterobo sidde på bænken som 2. keeper - i en Europa League kamp

                    Comment


                      Det store interview med JH her. Dejlig læsning og dejlige indrømmelser

                      http://www.bt.dk/superligaen/ob-dire...nder-os-sammen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det store interview med JH her. Dejlig læsning og dejlige indrømmelser

                        http://www.bt.dk/superligaen/ob-dire...nder-os-sammen
                        Stor respekt for at anerkende, at man har været udygtig og uheldig med nogen ting. Det er der mange der har svært ved. Tror jeg må have justeret JH barometeret lidt op inden længe.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Stor respekt for at anerkende, at man har været udygtig og uheldig med nogen ting. Det er der mange der har svært ved. Tror jeg må have justeret JH barometeret lidt op inden længe.
                          Det tror jeg også at jeg skal have gjort. Men for virkelig at komme op og ringe skal han have justeret det sidste i truppen dvs 2-4 stykker af marginal spillere ud og 1-2 topspillere ind

                          Comment


                            Lidt træls at journalisten ikke lige får spurgt om hvordan målmandsjagten går og om vores ageren i resten af vinduet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Det tror jeg også at jeg skal have gjort. Men for virkelig at komme op og ringe skal han have justeret det sidste i truppen dvs 2-4 stykker af marginal spillere ud og 1-2 topspillere ind
                              Den gode start rent pointmæssigt giver også lige is i maven til den sidste del af vinduet. Troede egentlig vi fik en ny målmand, Falk sælges, Anders K hentes, og så var vi der; men synes det lugter af lidt mere aktivitet efterhånden. 3 afgange og 3 ind lyder ikke helt urealistisk, men en del afhænger måske af Falk-salg.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Stor respekt for at anerkende, at man har været udygtig og uheldig med nogen ting. Det er der mange der har svært ved. Tror jeg må have justeret JH barometeret lidt op inden længe.
                                Respekt for det , men syntes også det har/er tydeligt at der er hentet for mange spillere ind som ikke har haft kvaliteten . Som jeg hele tiden har påpeget så ville det give mere mening for mig at hente færre , men bedre spillere med den økonomi vi har haft . Lado , Kryger og TM ligner for mig stadig panik køb især fordi det meget længe var åbenlyst at vi skulke hente spillere til de pladser . Men denne sommers vindue har bestemt været mere end godkendt og jeg justerer også mit barometer op når vinduet er slut når truppen er endeligt på plads og det samlede billede står klart . Det vil give yderligere plusser hvis vi kommer af med overskydende spillere .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X