Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Hold kæft, hvor er du genial! Hvorfor har jeg ikke tænkt på det?! Jeg håber, at du er journalist, ellers så se at bliv det!
    Magge havde også tænkt tanken, kan jeg se. Den er faktisk nogle uger gammel, men den passede ikke lige ind, da vi bankede Nordsjælland

    Og jeg er journaliststudie-drop out. Jeg brød mig ikke om arbejdsforhold og miljøet.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Magge havde også tænkt tanken, kan jeg se. Den er faktisk nogle uger gammel, men den passede ikke lige ind, da vi bankede Nordsjælland

      Og jeg er journaliststudie-drop out. Jeg brød mig ikke om arbejdsforhold og miljøet.
      Han fik navnet ifb med en af sine tidligere "taler til nationen" .. men satme et genialt billede .. Jeg er på hvis der trykkes T-shirt eller laves en tifo med den :-)
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Magge havde også tænkt tanken, kan jeg se. Den er faktisk nogle uger gammel, men den passede ikke lige ind, da vi bankede Nordsjælland

        Og jeg er journaliststudie-drop out. Jeg brød mig ikke om arbejdsforhold og miljøet.
        Du har altså et talent i form af et kreativt hoved, papir på evnerne (eftersom du har bestået en optagelsesprøve), og modet til at droppe ud, kæmpe stor respekt herfra

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Han fik navnet ifb med en af sine tidligere "taler til nationen" .. men satme et genialt billede .. Jeg er på hvis der trykkes T-shirt eller laves en tifo med den :-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Du har altså et talent i form af et kreativt hoved, papir på evnerne (eftersom du har bestået en optagelsesprøve), og modet til at droppe ud, kæmpe stor respekt herfra
            Nah. Jeg ville sgu egentlig gerne have været journalist, men jeg kunne ikke fungere i miljøet. Det var ikke så meget et valg som en nødvendighed. Men tak for de pæne ord.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Hahaha - klasse!

              Man kunne endda have lavet en tilsvarende med vores angreb tidligere..

              Indtil for nylig havde vi kun Darko Bodul og Mathias Greve, men med Thomas Mikkelsen og 'Lado' har vi fået flere muligheder. Det er ikke én mand, der er løsningen for os, men vi har fire angribere, og det ser rigtig fint ud. Der har været en del udskiftninger i vores trup, men vi mener, at vi står godt rustet nu, siger Jesper Hansen.
              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...il-er-et-scoop

              Comment


                Hvor kan man bestille disse T-Shirts?
                kunne godt bruge en XL

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Ufatteligt, at der stadig findes mennesker, der endnu ikke har indset det indlysende, at JH begik en fejl med forsvaret i dette efterår. Alle ved det, inklusiv JH, længere er den ikke. Der blev begået en stor fejl, ærgerligt, og det koster, men en fejl er og var det, ikke at styrke forsvaret.
                  ER der mennesker der er uenige i at vi er for tyndt besat i forsvaret? Jeg synes ikke jeg ser mange af dem herinde, i hvert fald...

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    ER der mennesker der er uenige i at vi er for tyndt besat i forsvaret? Jeg synes ikke jeg ser mange af dem herinde, i hvert fald...

                    Mvh

                    MaxHH
                    Men ikke alle er enige i, at den fejl kan sætte os katastrofalt tilbage i forhold til at kunne udnytte potentialet i offensiven. Du er ikke. Du mener stadig, at der "bare" skal et par vinduer og et par justeringer til, så er den ved at være der. Hvad hvis den nuværende trup har fået så mange slag p.g.a en dårlig defensiv, at de til sidst mister troen på, at vi kan lykkes? For mig at se, kan dette kun løses ved at skifte hele midterforsvaret ud og give El Makrini en bedre makker. Allerede fra vinterpausen af. Sandsynligheden for, at det sker er selvfølgelig lille, men det er eneste vej ud af det.

                    Der skal justeringer til, som vi måske ikke har råd til. I mellem tiden kan vores udvikling gå i stå, for intet bremser udvikling mere end store nederlag. Som sker, fordi vi begår for mange fejl, individuelt og kollektivt, så panikken breder sig, så vi slet ikke har roen til måske at afværge nogle af de fejl.

                    Vi er ikke bare tyndt besat i forsvaret. Vi er katastrofalt tyndt besat i forsvaret. Og vores offensiv kommer til at lide under det. Hvis vi havde afværget 1-1 scoringen imod SønderjyskE, tror jeg vores offensiv havde sørget for, at vi havde vundet den kamp 3-0. I stedet tabte vi 1-2. Og sådan kan det fortsætte; sæsonen ud, hvis ikke vi får et nyt centerforsvar, en ny anfører og en ny central makker til El Makrini. Der virker.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Tror desværre ikke vi har råd eller prestige nok til at hente kvalitet spillere mere. Vi er i et dybt hul uden den store økonomiske pung. Så justeringer er nok det oplagte valg. Desværre.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                        Tror desværre ikke vi har råd eller prestige nok til at hente kvalitet spillere mere. Vi er i et dybt hul uden den store økonomiske pung. Så justeringer er nok det oplagte valg. Desværre.
                        Hvad bygger du det på?

                        Comment


                          Jeg er bange for at OB ikke har den ordlyd hos en spiller som vi havde engang. Vores status er faldet og vi er vel ikke engang i top 4 pt. Med det mener jeg at en spiller ikke kan regne med europæisk fodbold hos os længere. Omkring økonomi vil jeg mene at hvis en spiller som vi virkelig mangler koster 7-9 millioner og det er for meget for os så er der ikke meget at rutte med. Samtidig vil spillere i det prisleje være interessant for andre klubber og der er vi ikke 1 valget desværre.

                          Comment


                            Hvornår har OB nogensinde betalt 7 mio for en spiller??
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Hvornår har OB nogensinde betalt 7 mio for en spiller??
                              frit fra hukommelsen så synes da at jeg har hørt 9 mill. fo røde Ranaldo da han kom hjem fra Skotland...og Søren Andersen var vist heller ikke gratis
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                😆 lidt det jeg ville frem til. Hvis vi ikke vil betale for det. Får vi svært ved at få direkte kvalitet. Det skal vi selv forme. Vores mulighed kunne derfor ligge i at leje en kvalificeret forsvarsspiller som kun er idviklingsspiller i sin nuværende klub.

                                Comment

                                Working...
                                X