Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Fint, var som sagt heller ikke kritikken i sig selv, at jeg var efter, men at jeg personligt synes, at det bliver trivielt at skulle læse igennem de samme kommentarer igen og igen (som samtidig er på lavt niveau)
    +1

    Comment


      Kom så, Jesper, land nu den store nytårstorsk, vi venter på.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Fint, var som sagt heller ikke kritikken i sig selv, at jeg var efter, men at jeg personligt synes, at det bliver trivielt at skulle læse igennem de samme kommentarer igen og igen (som samtidig er på lavt niveau)
        Når man leverer arbejde på lavt niveau for ens hjertehold, så er det ikke underligt, man får "lavt niveau" tilbage... Det er svært ikke at blive "triviel" når man er så irriteret og følelsesmæssigt på bristepunktet i forhold til vores situation, som vi er.

        Det er jo ikke kun dét, at vi ikke leverer. Det er at vi skal høre på de samme floskler som "Vi er godt dækket ind" og des lige om og om igen, hvilket kun øger folks lyst til, gang på gang at give udtryk for deres foragt. Den kan du så mene er triviel, jeg mener det er retfærdig harme, der kun kommer, fordi folk er opgivende og desillusionerede overfor, hvad der er ved at ske med vores klub.

        Det er folks følelser, der står på spil her, og nogle er så bedre til at håndtere nedturen end andre.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Fuck af Jesper Hansen!!!!

          Comment


            Jesper hansen, skrid ad helved til!!!
            siden 1887

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
              Fuck af Jesper Hansen!!!!
              Jesper Hansen har i vinduet vist økonomisk ansvarlighed. Klap på skulderen til ham fra bestyrelsen, og en sæson mere i jobbet. Alt imens er skuden hastigt ved at gå til bunds, for at lande i 1.division. Hvor er det det deprimerende.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Hvad og hvor har han sagt noget?

                Comment


                  Jeg melder mig frivilligt som flyttemand, når han, i en forhåbentlig ikke så fjern fremtid, skal væk. Om det så skal til Horsens, Hamborg, Houston eller Hanoi, skal jeg nok hjælpe med at få bugseret hans lort væk i en allerhelvedes fart, og jeg skal gøre det ganske gratis af mit eget gode hjerte.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                    Hvad og hvor har han sagt noget?
                    Han har sagt, at vinduet er lukket.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Han har sagt, at vinduet er lukket.
                      Jeg venter i spænding på, at du forsøger at få folk til at mene, at det her ikke er så slemt.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Han har sagt, at vinduet er lukket.
                        😭😭

                        Comment


                          Bold.dk
                          siden 1887

                          Comment


                            Det er godt nok skuffende at det ikke er lykkedes at finde en angriber. Mon de er klar over hvad en evt nedrykning koster?

                            Comment


                              Det positive er at jeg har vundet 2,5 timer om ugen. I stedet for at se bold, så vil jeg kunne glæde mig over at jeg ikke brugte energi og frustrationer på OB, men fremover vil nøjes med at tjekke resultaterne om aften.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                                Jesper Hansen har i vinduet vist økonomisk ansvarlighed. Klap på skulderen til ham fra bestyrelsen, og en sæson mere i jobbet. Alt imens er skuden hastigt ved at gå til bunds, for at lande i 1.division. Hvor er det det deprimerende.
                                Jo men hva fanden er det så for en inkompetent bestyrelse vi har siddende? En nedrykning bliver langt dyrere....endnu en gang har JH forsøgt at fedte sig billigt igennem....og hidtil er det aldrig gået godt.

                                FFS....

                                Comment

                                Working...
                                X