Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg er helt 100 på at hvis Falk sælges, så kommer der ikke en erstatning, ellers kommer den næste vindue...
    Vel også fair nok at man ikke køber en HK når vi har Desler,Greve og Lucas til den plads...
    Men så skal pengene bare bruges et andet sted på banen. Eller mange steder

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Man er jo giga-nervøs for at stå med 1 point i fem kampe efter FCK-kampen. Så er OB nede i suppedasen evt. på sidstepladsen. Det tror jeg ikke at man har nerverne til.
      de næste 6 runder hedder;

      OB - FCK
      EFB - OB
      OB - VFF
      SDJR - OB
      FCN - OB
      OB - SDJR

      bliver det sådan en præstation som i dag - så kan alt jo være ligemeget. Men let ser det ikke ud. FCK bliver nok ikke mere end 0 p.

      EFB ser ud til at være kommet i gang. VFF hjemme - den SKAL give 3 point, vi skal helst holde os fri fra nedrykningsræset.
      Sdjr to gange....de kommet godt fra land - skulle helst kaste point af sig men kræver vi finder noget fight frem
      FCN - de har desværre fået gang i bruniho.....ser giftigt ud.

      Det er endnu ingen katastrofe - men der skal godt nok strammes markant op. Og efter de næste 6 runder har vi et mere retvisende billede af hvordan vores sæson bliver

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Vi bliver f****** savet midt over, der er gigantiske mangler på holdet, vores sæsonstart er nu så elendig at den kun overgås af katastrofen sidste efterår, og det er ikke engang meget den sæson sidste år er bagefter...

        ... men lad os tage det helt roligt, vinduet er ikke slut, meget kan ske endnu... min bare r*v... vi kan nå at få høvl af FcK også, det er vist det vi kan sige er mest sikkert inden vinduet lukker...
        Jeg er også rolig. For jeg har omfavnet "La la land". Prøv det. Hvor lorte pudses af og tålmodighed er et mantra over alt andet. Inklusiv realisme.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Forsvaret sejler helt forfærdeligt i dag; men Jesper Hansen var altså hverken på banen eller på bænken, og det er dér, der skal tages ansvar for den her præstation. Oliver Lund har ellers startet fint, men er meget ringe i dag, Kent hader åbenbart Lasse Nielsen (hvilket JH heller ikke kan tage ansvar for, det må Kent gøre), og generelt underpræsteres der over hele linjen.

          Den her kamp gør ondt. Og selv om truppen har mangler, så er det ikke acceptabelt at slå op i banen på den måde, som vi så i dag. Og det må være spillernes og trænerens ansvar i første række.

          Bagefter kan vi så tale om, at vi har behov for forstærkninger; men én eller to spillere havde jo ikke reddet os fra den røvfuld vi fik og den totalt uinspirerede indsats, der blev leveret. Jeg er stadig fan af Kent, men den her.... den var sgutte god. Puha, Kent, puha, drenge.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Forsvaret sejler helt forfærdeligt i dag; men Jesper Hansen var altså hverken på banen eller på bænken, og det er dér, der skal tages ansvar for den her præstation. Oliver Lund har ellers startet fint, men er meget ringe i dag, Kent hader åbenbart Lasse Nielsen (hvilket JH heller ikke kan tage ansvar for, det må Kent gøre), og generelt underpræsteres der over hele linjen.

            Den her kamp gør ondt. Og selv om truppen har mangler, så er det ikke acceptabelt at slå op i banen på den måde, som vi så i dag. Og det må være spillernes og trænerens ansvar i første række.

            Bagefter kan vi så tale om, at vi har behov for forstærkninger; men én eller to spillere havde jo ikke reddet os fra den røvfuld vi fik og den totalt uinspirerede indsats, der blev leveret. Jeg er stadig fan af Kent, men den her.... den var sgutte god. Puha, Kent, puha, drenge.
            Enig. Jeg er væsentlig mindre rolig i forhold til Jesper Hansen end jeg var da han kom hertil, men lige den her sidder bestemt også på Kents skuldre. En midtbane med Ari, Makrini og Kryger er vel omtrent den mindst kreative vi kunne stille, og med Lasse Nielsen ude af forsvaret havde han også svækket os der... Jeg forstår ikke helt hvad han håbede at opnå med dagens opstilling, men det lykkedes ikke på NOGEN måder...

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Enig. Jeg er væsentlig mindre rolig i forhold til Jesper Hansen end jeg var da han kom hertil, men lige den her sidder bestemt også på Kents skuldre. En midtbane med Ari, Makrini og Kryger er vel omtrent den mindst kreative vi kunne stille, og med Lasse Nielsen ude af forsvaret havde han også svækket os der... Jeg forstår ikke helt hvad han håbede at opnå med dagens opstilling, men det lykkedes ikke på NOGEN måder...

              Mvh

              MaxHH
              Enig , og så er Falk ikke angriber uanset hvor mange gange han bliver prøvet deroppe .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Enig , og så er Falk ikke angriber uanset hvor mange gange han bliver prøvet deroppe .
                Ikke i en 4-4-2 nej...
                han kunne godt spille fløjangriber i en 4-3-3 IMO

                Comment


                  Det gamle skudsmål http://m.bt.dk/?redirect=www.bt.dk/f...-lim-i-lommen&
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Falder meget godt i tråd med at Jesper Hansen i Horsens tiden, godt nok kunne sælge Gilberto for et anseeligt millionbeløb men ikke var i stand til at hente nogen form for erstatning. Kunne han ikke se behovet for at erstatte en så stor profil. Senere blev der dog hentet store navne, som Magne Sturød og Henrik Toft.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Falder meget godt i tråd med at Jesper Hansen i Horsens tiden, godt nok kunne sælge Gilberto for et anseeligt millionbeløb men ikke var i stand til at hente nogen form for erstatning. Kunne han ikke se behovet for at erstatte en så stor profil. Senere blev der dog hentet store navne, som Magne Sturød og Henrik Toft.
                      Som jeg skrev andet steds så var det betydeligt lettere for JH at hente "affaldsspillere" fra de andre klubber dengang der var forbrugsfest hos de øvrige klubber , for der var niveauet højere blandt "affaldet . Derfor kunne man hente Lodberg , Spellmann osv . Og så havde han en heldig hånd ( godt set ) med at fiske Gill . Men da festen sluttede blev de gratis spillere ringere og det blev sværere for Horsens at finde spillere , og så begyndte det at gå ned ad bakke efter de toppede i 2012 . I 2012 havde de et pænt overskud takket være salg af især Gill , men erstatningerne blev ikke hentet med rette niveau og Horsens raslede ned og er som følge deraf faldet helt sammen økonomisk nu .
                      Måske nogle med forstand på regnskaber kan kigge på hvordan de har klaret sig 2012/13/14 og se om boblen blev blæst for hårdt op ?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...d-mange-udloeb

                        spørgsmålet er så, om dem vi gerne vil forlænge med vil forlænge med os.....
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...d-mange-udloeb

                          spørgsmålet er så, om dem vi gerne vil forlænge med vil forlænge med os.....
                          Falk er det helt store spørgsmål; Emil er åbent (men regner med farvel); det er Lasse Nielsen vel også (igen regner med farvel). Håber naturligvis på og regner måske også med forlængelse med Magnus og Casper Radza, Anders Thomsen har vi ikke set meget til, men håber naturligvis altid på egne talenter. Kryger, Azer, Diarra og Tørnæs siger vi nok farvel til; det kan så åbne op for andre muligheder. Det ligner 6-8 mand ud; dertil kommer Hallgrimur og Ari til næste vinter.

                          Jo, der bliver gang i svingdøren; og det bliver næppe top kvalitet, vi kan hente ind til alle de pladser. Scouting bliver en helt afgørende faktor...

                          Comment


                            JH om næste transfervindue sommer 2016 med alle de kontraktudløb der er

                            http://www.fyens.dk/sport/Udskiftnin...rtikel/2782806

                            edit. Kan se at lign var postet

                            Comment


                              Forlæng med talenterne og evt. Lasse Nielsen. Er der ikke forlænget med Emil og/eller Falk inden december bør de sælges til vinter..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Følgende spillere har kontraktudløb i OB inden for det næste år:


                                Maksym Koval - Målmand - 30. 2016 MÅSKE
                                Casper Radza - Målmand - 30. juni 2016 MÅSKE
                                Michael Tørnes - Målmand - 30. juni 2016 NEJ
                                Lasse Nielsen - Forsvar - 30. juni 2016 MÅSKE
                                Magnus Pedersen - Forsvar - 30. juni 2016 JA
                                Mohammed Diarra - Forsvar - 30. juni 2016 NEJ
                                Azer Busuladzic - Midtbane - 30. juni 2016 MÅSKE
                                Emil Larsen - Midtbane - 30. juni 2016 NEJ
                                Lasse Kryger - Midtbane - 30. juni 2016 NEJ
                                Anders Thomsen - Angreb - 30. juni 2016 NEJ
                                Rasmus Falk - Angreb - 30. juni 2016 JA

                                Comment

                                Working...
                                X