Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Det er egentligt ret bemærkelsesværdigt, og respekt for det, at JH erkender sine mangler. Han har fået løst de organisatoriske ting omkring akademi, faciliteter, samt stabiliseret klubben, og så har han simpelthen ikke evnerne til at rekruttere på et niveau, så det kan løfte OB yderligere. Han giver sådan set sine kritikere ret i, at han netop ikke er stærk nok til at løfte sportsligt, men at han har sine styrker i det politiske og organisatoriske spil.
Kritikken hermed bekræftet, og så kan han da godt få et klap på skuldrene for de gode ting og det store arbejde. Men fint at komme videre nu, JH kan ikke løfte os mere."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
Min kommentar var nu egentligt rettet imod "alle der er negative er subjektive, positivitet er udpræget objektiv" rytteren PNL, ikke dig. Din mening er dog også en subjektiv vurdering, ligesom min er, men "Hr. Alle negative er idioter" skulle lige prikke lidt til bikuben.
MvH ChrisOB
God aften pnl
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Jeg kigger bare fremad og har fokus på hvilke konstruktive analyser, der kan pege på hvem vi skal have som erstatning i stedet for noget af kritikken som bliver bagudskuende og uden det store formål - i mit perspektiv.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Kan huske et interview med JH om sagen hvor han udtalte at buddet var en (sidste) forsøg at bringe Falk-lejren på banen for at udtale endelig hvad de vil fordi de trak det i længden allerede for flere måneder uden klare udtalelser og reaktioner til OBs henvendelser. Må sige at har aldrig oplevet JH så ærgerligt og emotionelt fordi han forholder sig ellers meget faktisk og med poker-face når han udtaler sig. Det har et helt stort troværdighed for mig.
Og husker du ikke at Falk kunne ikke en gang vente til sommeren at bære den grimme FCK-trøje? Jeg har en helt klar holdning hvem var "skurken" i denne sag.
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Når man ser interviewet er det helt klart det indtryk jeg får. At hans arbejde er gjort og ved det kræver en anden at tage OB til næste skridt rent sportsligt.
Det har jeg den dybeste respekt for og det er måske den største ting han kan gøre for OB fremadrettet. Det er satme en mand med karakter.
Som jeg har forstået på en del af de artikler jeg har læst, så var JHs overordnede opgave ved ansættelsen at få OB tilbage i top6. Det er nået både med placeringen sidste sæson, og også vores nuværende placering i denne sæson. Undervejs er så reformeret ungdomsarbejdet og facilitetsdelen er godt på vej. Samarbejdet amatørene er efter sigende også stærkt og meget bedre end det har været længe. Jeg hæfter mig også ved at NT (farmand) gerne havde fortsat samarbejdet. JH har uomtvisteligt ansvaret for at OB er flyttet til et bedre sted, end ved hans start.
Believe OB
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Det er egentligt ret bemærkelsesværdigt, og respekt for det, at JH erkender sine mangler. Han har fået løst de organisatoriske ting omkring akademi, faciliteter, samt stabiliseret klubben, og så har han simpelthen ikke evnerne til at rekruttere på et niveau, så det kan løfte OB yderligere. Han giver sådan set sine kritikere ret i, at han netop ikke er stærk nok til at løfte sportsligt, men at han har sine styrker i det politiske og organisatoriske spil.
Kritikken hermed bekræftet, og så kan han da godt få et klap på skuldrene for de gode ting og det store arbejde. Men fint at komme videre nu, JH kan ikke løfte os mere.
- Likes 1
Comment
-
Vi var i studiet i går aftes. Der måtte øl på bordet. Lyt eventuelt til vurderinger, tanker og namedropping, hvis du har lyst. :-)
JESPER HANSEN SPECIALDet koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!
Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af skarven Se indlægVi var i studiet i går aftes. Der måtte øl på bordet. Lyt eventuelt til vurderinger, tanker og namedropping, hvis du har lyst. :-)
JESPER HANSEN SPECIAL
EDIT: Igang med udsendelsen. Og nej, champage-metaforen blev ikke taget frem fordi jeg forventer OB skal vinde guld eller sølv. Andre end mig har forklaret i form af lange indlæg hvorfor de seneste seks år har været en ørkenvandring, og hvad Jesper Hansens rolle heri har været.Last edited by fynsland_85; 11-10-2019, 12:56.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
– Da jeg startede her, var der rigtig mange, der var kørt metaltrætte, og det er jo det, jeg ikke ønsker. Da jeg startede, var der rigtig mange, der sagde, ‘Det kan du glemme alt om, det har vi prøvet’ og ‘Det kan ikke lade sig gøre’. Derfor har alting hernede jo lignet noget fra 30’erne, havde jeg nær sagt. Det er nogle af de ting, vi er lykkedes med, også selvom det tog længere tid, end jeg ønskede.
Det passer jo fint ind i nogle af vores teser - JH har simpelthen lykkedes med nogle praktiske, organisatoriske ting, som ingen andre åbenbart har magtet, gennem flere årtier.
Har stor respekt for, at han så selv siger at det er nu, at der skal andre til - at han faktisk har bidraget med det han kan.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af skarven Se indlægVi var i studiet i går aftes. Der måtte øl på bordet. Lyt eventuelt til vurderinger, tanker og namedropping, hvis du har lyst. :-)
JESPER HANSEN SPECIAL
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJegskynder mig lige at sige - LYT-LYT-LYT - det er i sandhed en god udsendelse, igen igen igenGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
Det ser jeg frem. Bliver nok først i morgen jeg har halvanden time. Jeg er spændt på om de denne gang går til stålet. Og om han denne gang slapper lidt mere af. Det tror jeg nemlig han godt kan gøre nu. Og han skal jo også have et andet job.
Believe OB
Comment
Comment