Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Jo, det har du nok ret i. Der blev vist også kogt suppe i et par ugers tid på Bendtner til FCK, skal retfærdigvis siges. Men alt derudover er de da bedøvende overfor.
    Ja det er de, når de ikke kan bruge det til at promovere deres eget produkter som fx Ishocky og håndbold

    Comment


      JM overrasket og ked af det:
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-er-ked-af-det
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

          Det er egentligt ret bemærkelsesværdigt, og respekt for det, at JH erkender sine mangler. Han har fået løst de organisatoriske ting omkring akademi, faciliteter, samt stabiliseret klubben, og så har han simpelthen ikke evnerne til at rekruttere på et niveau, så det kan løfte OB yderligere. Han giver sådan set sine kritikere ret i, at han netop ikke er stærk nok til at løfte sportsligt, men at han har sine styrker i det politiske og organisatoriske spil.

          Kritikken hermed bekræftet, og så kan han da godt få et klap på skuldrene for de gode ting og det store arbejde. Men fint at komme videre nu, JH kan ikke løfte os mere.
          Og alligevel bliver han et vindue endnu ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

            Min kommentar var nu egentligt rettet imod "alle der er negative er subjektive, positivitet er udpræget objektiv" rytteren PNL, ikke dig. Din mening er dog også en subjektiv vurdering, ligesom min er, men "Hr. Alle negative er idioter" skulle lige prikke lidt til bikuben.

            MvH ChrisOB
            Det med at prikke til bikuben "lykkedes" jeg åbenbart godt med. De rødt markerede synspunkter, du anfører, ved jeg med sikkerhed, at jeg aldrig har anvendt på forum. Det må være et udtryk for din egen selvopfattelse, som jeg vil undlade at kommentere på. Smut du nu bare tilbage til bikuben og bliv der vinteren over, medens andlox og jeg hygger os i den lille, exclusive positive OB klub.
            God aften pnl

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

              Jeg kigger bare fremad og har fokus på hvilke konstruktive analyser, der kan pege på hvem vi skal have som erstatning i stedet for noget af kritikken som bliver bagudskuende og uden det store formål - i mit perspektiv.
              Sådan kan det siges - kort og korrekt

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Kan huske et interview med JH om sagen hvor han udtalte at buddet var en (sidste) forsøg at bringe Falk-lejren på banen for at udtale endelig hvad de vil fordi de trak det i længden allerede for flere måneder uden klare udtalelser og reaktioner til OBs henvendelser. Må sige at har aldrig oplevet JH så ærgerligt og emotionelt fordi han forholder sig ellers meget faktisk og med poker-face når han udtaler sig. Det har et helt stort troværdighed for mig.
                Og husker du ikke at Falk kunne ikke en gang vente til sommeren at bære den grimme FCK-trøje? Jeg har en helt klar holdning hvem var "skurken" i denne sag.
                Jeg husker også det interview, og er helt enig i din vurdering. DEN kamp var tabt på forhånd, og Falks personlige motivation var selvf. hans ambitiøse ønske om at spille på så højt niveau som muligt .. trøje-stuntet anser jeg mere som "ungdommelig dumhed" fra Falk, der sikkert også er blevet skubbet lidt på ham fra FCKs side for "lires skyld".

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Når man ser interviewet er det helt klart det indtryk jeg får. At hans arbejde er gjort og ved det kræver en anden at tage OB til næste skridt rent sportsligt.
                  Det har jeg den dybeste respekt for og det er måske den største ting han kan gøre for OB fremadrettet. Det er satme en mand med karakter.
                  Jeg har endnu ikke set interviewet men får det set senere i dag.
                  Som jeg har forstået på en del af de artikler jeg har læst, så var JHs overordnede opgave ved ansættelsen at få OB tilbage i top6. Det er nået både med placeringen sidste sæson, og også vores nuværende placering i denne sæson. Undervejs er så reformeret ungdomsarbejdet og facilitetsdelen er godt på vej. Samarbejdet amatørene er efter sigende også stærkt og meget bedre end det har været længe. Jeg hæfter mig også ved at NT (farmand) gerne havde fortsat samarbejdet. JH har uomtvisteligt ansvaret for at OB er flyttet til et bedre sted, end ved hans start.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                    Det er egentligt ret bemærkelsesværdigt, og respekt for det, at JH erkender sine mangler. Han har fået løst de organisatoriske ting omkring akademi, faciliteter, samt stabiliseret klubben, og så har han simpelthen ikke evnerne til at rekruttere på et niveau, så det kan løfte OB yderligere. Han giver sådan set sine kritikere ret i, at han netop ikke er stærk nok til at løfte sportsligt, men at han har sine styrker i det politiske og organisatoriske spil.

                    Kritikken hermed bekræftet, og så kan han da godt få et klap på skuldrene for de gode ting og det store arbejde. Men fint at komme videre nu, JH kan ikke løfte os mere.
                    Der kan jeg ikke være mere enig. Om det så er OB selv, som har ville give ham en værdig afsked, eller han virkelig mener det, så er det flot at stå frem og erkende sine mangler offentligt. Han får også et klap på skuldrene fra mig. Han efterlader klubben et rigtigt flot sted, med den rigtige træner, en spændende ungdomsafdeling og et stærkt superligahold, der sågar fra det nye år får et træningsanlæg der er en superligaklub værdigt. Nogen kunne måske have gjort dette bedre, men jeg tror bestemt også der findes folk der kunne have gjort det meget værre. Spændende hvad han finder på nu og mest af alt, om vi denne gang kan få rekrutteret en kompetent mand til at afløse ham.

                    Comment


                      Vi var i studiet i går aftes. Der måtte øl på bordet. Lyt eventuelt til vurderinger, tanker og namedropping, hvis du har lyst. :-)

                      JESPER HANSEN SPECIAL
                      Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                      Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                        Vi var i studiet i går aftes. Der måtte øl på bordet. Lyt eventuelt til vurderinger, tanker og namedropping, hvis du har lyst. :-)

                        JESPER HANSEN SPECIAL
                        For fanden, nu får jeg ikke lavet mere på arbejdet i dag... I kunne da godt have ventet til kl. 15 med at offentliggøre den ;)

                        EDIT: Igang med udsendelsen. Og nej, champage-metaforen blev ikke taget frem fordi jeg forventer OB skal vinde guld eller sølv. Andre end mig har forklaret i form af lange indlæg hvorfor de seneste seks år har været en ørkenvandring, og hvad Jesper Hansens rolle heri har været.
                        Last edited by fynsland_85; 11-10-2019, 12:56.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          – Da jeg startede her, var der rigtig mange, der var kørt metaltrætte, og det er jo det, jeg ikke ønsker. Da jeg startede, var der rigtig mange, der sagde, ‘Det kan du glemme alt om, det har vi prøvet’ og ‘Det kan ikke lade sig gøre’. Derfor har alting hernede jo lignet noget fra 30’erne, havde jeg nær sagt. Det er nogle af de ting, vi er lykkedes med, også selvom det tog længere tid, end jeg ønskede.


                          Det passer jo fint ind i nogle af vores teser - JH har simpelthen lykkedes med nogle praktiske, organisatoriske ting, som ingen andre åbenbart har magtet, gennem flere årtier.

                          Har stor respekt for, at han så selv siger at det er nu, at der skal andre til - at han faktisk har bidraget med det han kan.


                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                            Vi var i studiet i går aftes. Der måtte øl på bordet. Lyt eventuelt til vurderinger, tanker og namedropping, hvis du har lyst. :-)

                            JESPER HANSEN SPECIAL
                            Jegskynder mig lige at sige - LYT-LYT-LYT - det er i sandhed en god udsendelse, igen igen igen

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jegskynder mig lige at sige - LYT-LYT-LYT - det er i sandhed en god udsendelse, igen igen igen
                              Det ser jeg frem. Bliver nok først i morgen jeg har halvanden time. Jeg er spændt på om de denne gang går til stålet. Og om han denne gang slapper lidt mere af. Det tror jeg nemlig han godt kan gøre nu. Og han skal jo også have et andet job.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                                Det ser jeg frem. Bliver nok først i morgen jeg har halvanden time. Jeg er spændt på om de denne gang går til stålet. Og om han denne gang slapper lidt mere af. Det tror jeg nemlig han godt kan gøre nu. Og han skal jo også have et andet job.
                                jeg må desværre skuffe dig med at JH ikke deltager i egen høje person. Det er “kun” MD & the ratpack der evaluerer hans tid i klubben

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X