Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
"Men det, vi i Danmark kan gøre, er, at konkurrere på tilgængelighed, nærvær og relationer. "
Jeg var også til et lille møde, hvor jeg uddybede min holdning, og der blev sagt, at det arbejdede man på i forvejen. Jeg kom også med oplæg til, hvordan man kunne dække talenterne, ved at man inddrage unge talentfulde skribenter fra lokalområdet i et indholdsrigt uddannelsesforløb, som ikke ville koste klubben en krone.
Men som med så meget andet i den klub, så taler man med den ene, mens den anden stikker kniven i ryggen på en, en tredje er ligeglad,og en fjerde løber med sladder, en femte passer sin egen butik og kun tænker på sig selv, en sjette synes alle fans er idioter osv. osv.
Tror, alle der er kommet med noget engagement og vilje til at forandre OB, men samtidigt også haft den vildskab og kritiske sans, som er grundstenen til engagement, de bliver hørt venligt på, men reelt ignoreret og i sidste ende taget i røven.
OB kunne være Danmarks vildeste klub på fanscenen, hvis man tog sine fans alvorligt.
Comment