der bliver spurgt til angriber tørken i efteråret.....undskyldningen bliver at ser man over hele 2016 så har ak og fester stadig et flot snit.....
Ja det var lidt "sjovt". Der skulles trækkes en linie nu. Bare ikke lige omkring angriberne. Der er det tæt på de bruger Mitis mål til at fortælle der ikke er krise.
"Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
Det skræmmer mig ret meget, da han bliver spurgt mht. nedrykning, at det ikke er noget, der er fokus på...
Jeg kunne godt tænke mig, at man rent faktisk forholdt sig til den potentielle risiko, der er. Det lyder næsten som om, man ikke tror på, det kan lade sig gøre at rykke ned. Måske misforstår jeg bare ordene...
tjo - det har jo længe været noget rod - summere han jo meget godt op. Om Carrol virkeligt kunne møde fuld op aner jeg ikke noget om - men er det rigtigt er det jo helt væk.
Og så syntes jeg nu han vrøvler temmeligt meget mht Ove P.;
"...som Troels Bech forsøgte at etablere faldt igen fra hinanden med ansættelsen af Ove Pedersen, som simpelthen ikke har format nok til at være træner i en klub som OB."
Ove P blev hentet ind med ét formål - at redde vores røv....
Det skræmmer mig ret meget, da han bliver spurgt mht. nedrykning, at det ikke er noget, der er fokus på...
Jeg kunne godt tænke mig, at man rent faktisk forholdt sig til den potentielle risiko, der er. Det lyder næsten som om, man ikke tror på, det kan lade sig gøre at rykke ned. Måske misforstår jeg bare ordene...
godt så var det ikke bare mig der hørte forkert. Hvad fanden er det for en indstilling at have....det er ikke et tema?? Og Jesper gu er det da et tema - vi ligger næstsidst - efter et virkeligt ringe efterår......så jo det er et tema - og måske derfor du burde have gjort liiiidt mere for rent faktsik at styrke truppen....klaphat
Vi er en enkelt kamp(Randers kampen) fra at alt hvad der er blevet sagt hele vinteren det smuldrer... og selv hvis vi får point der, jamen så er situationen jo den at det bare kan være den næste kamp der smuldre det i stedet... Vi har ikke rigtig råd til at træde ved siden af længere. En enkelt måske to gange, så er løbet ved at være kørt... (i hvert fald hvad angår ikke at være bagud på point til gruppespillet)
Spørgsmålene er jo egentlig fine nok, især i tv-interviewet med Sandie, men det er vand på en gås. Han synes selv han gør et skidegodt stykke arbejde, der ikke kan stilles spørgsmål ved, og at vi ikke kan rykke ned, fordi vi siger han at vi ikke kan.
Han udstiller sig selv.
"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Spørgsmålene er jo egentlig fine nok, især i tv-interviewet med Sandie, men det er vand på en gås. Han synes selv han gør et skidegodt stykke arbejde, der ikke kan stilles spørgsmål ved, og at vi ikke kan rykke ned, fordi vi siger han at vi ikke kan.
Han udstiller sig selv.
Må indrømme, at han fremstår lettere patetisk på et niveau, så jeg faktisk får ondt af manden. Synes, det fremgår ret klart, at han lider, det gør ondt på ham. Han har helt sikkert, gjort sit bedste, og vil det bedste. Men desværre er det bare ikke godt nok.
Ved ikke, om jeg overfortolker ham, men sådan virker det på mig.
Comment