Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Nogen der ved om Helveg eller Nedergaard rent faktisk ville være interesseret, hvis de blev spurgt ?
    Nogen der ved om Helveg eller Nedergaard rent faktisk ville have kompetencerne?

    Comment


      Jeg har skrevet en klumme om Jesper og det fejlede transfervindue:

      https://www.facebook.com/notes/skygg...88878294561323
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Nogen der ved om Helveg eller Nedergaard rent faktisk ville have kompetencerne?
        Nedergaard er ikke utænkelig. Helveg tvivler jeg stærkt på. Det helt store problem er jo nok, at der ikke en gang findes 14 mennesker i dansk fodbold der er kompetente nok til at være sportsdirektører i en fodboldklub anno 2017.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Jeg har skrevet en klumme om Jesper og det fejlede transfervindue:

          https://www.facebook.com/notes/skygg...88878294561323
          En fremragende klumme. Eneste anke er at bestyrelsens ansvar ikke nævnes. Men hvem læser denne klumme?Den er da egnet til FS.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Jeg har skrevet en klumme om Jesper og det fejlede transfervindue:

            https://www.facebook.com/notes/skygg...88878294561323
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              En fremragende klumme. Eneste anke er at bestyrelsens ansvar ikke nævnes. Men hvem læser denne klumme?Den er da egnet til FS.
              Vi har 1000 følgere på Facebook, og har ofte et "reach" (folk der har set artiklen i deres Facebookfeed) på mellem 15-20.000 mennesker.

              Det første udkast talte også om ledelsen, kommunikation og OB lige nu, men det var over dobbelt så lang. Jeg klippede det ned til lidt mere læsevenlig længde, og koncentrerede mig om transfervinduet.

              Tak for rosen.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Jeg har skrevet en klumme om Jesper og det fejlede transfervindue:

                https://www.facebook.com/notes/skygg...88878294561323
                Det er så spot on
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Se det er den klumme Martin Davidsen skulle have skrevet.
                  OB: Danske mestre i 2075/6

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                    Se det er den klumme Martin Davidsen skulle have skrevet.
                    Det nytter ikke noget at være gal på Martin Davidsen over, at han ikke er en anden, end den han er.

                    Vær i stedet gal på de danske medier over, at de ikke ved nok om OB til at komme med en kvalificeret kritik. Det gælder især vores egen lokalpresse, der er topmålet af fadøllet middelmådighed...
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Klaus Egelund ‏@klausegelund 6 min.for 6 minutter siden
                      Stor fokus/skepsis på #EfB transfervindue... men de har trods alt gjort noget. Personligt kigger jeg mere bekymret på #OB #transferdk #sldk
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Jeg har skrevet en klumme om Jesper og det fejlede transfervindue:

                        https://www.facebook.com/notes/skygg...88878294561323
                        Fantastisk klumme Onkel.. Den er spot on. Håber at Jesper Hansen læser den da den nok repræsenterer mening fra en stor del af de fynske fans..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Det nytter ikke noget at være gal på Martin Davidsen over, at han ikke er en anden, end den han er.

                          Vær i stedet gal på de danske medier over, at de ikke ved nok om OB til at komme med en kvalificeret kritik. Det gælder især vores egen lokalpresse, der er topmålet af fadøllet middelmådighed...
                          Enig

                          Comment


                            Dette var hvad Jesper Hansen burde gå ud og sige ifm Makrini

                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...e-solgt-phiri/

                            - Og vi erkender også, det kan blive svært, når nu vi går ind i de sidste måneder, men udover dette fromme ønske har vi også kigget på, at vores hold skal kunne levere gode resultater, så på trods af muligheder for at Lebo kunne forlade os nu, har vi prioriteret, vi gerne vil skabe et hold, som fansene kan holde med, og de andre spillere trives på. Derfor er vi glade for, han er hos os fortsat.

                            Comment


                              Sad lige og læste nogle af Jesper Hansens vanvittige udtagelser igennem tiden. Det her opsummere meget godt, den drømmeverden manden lever i. Han er helt ude af stand til at vurdere egne evner.

                              Jesper Hansen, hvorfor er Steen Nedergaard blevet fyret?
                              - Steen har lavet et godt stykke arbejde, men vi har kigget på hele organisationen i respekt for økonomien. Jeg kommer selv fra et job i Horsens, hvor jeg også havde scouting ind under kasketten, så opgaven er ikke uvant for mig. Men det betyder selvfølgelig, at der kommer til at ligge mere arbejde hos mig og trænerteamet.
                              Det er vel ikke optimalt, at du nu skal varetage endnu flere opgaver?
                              - Det ved jeg nu ikke. Det er jo egentlig den måde, jeg arbejdede på i Horsens. På den måde er der ikke så meget nyt i det for mig, selvom OB selvfølgelig er en helt anden klub. Men der er også en større organisation og dermed ressourcer omkring klubben. Jeg har hele tiden set mange fodboldkampe, og det er i mit dna, at jeg gerne selv vil se spillerne, selvom vi både har haft scouts og trænerteamet til at se mange kampe.

                              Skal du så til at rejse mere til udlandet for at scoute? Som Steen Nedergaard hidtil har gjort.
                              - Der er sket meget i OB det seneste års tid, og vi skal finde ud af, hvordan vi skal gribe det hele an fremadrettet. Hvis vi skal scoute i udlandet, bliver det mig, men det kan også godt være, at vi skal finde flere spillere herhjemme. Vi kunne godt have et ønske om at have flere danske spillere i vores trup.
                              http://www.bt.dk/fodbold/derfor-fyrer-ob-klublegende

                              Han snakker og snakker. Det helt store problem, er, at manden ikke kan se, han har begrænsninger. Hans enorme tro på egne evner, de resultere i at han ikke kan indse fejl.

                              Har Jesper Hansen nogensinde indrømmet en fejl? Jeg husker ham kun komme med undskyldninger, vi er uheldige, det er andres skyld. Det kunne være vildt interessant, hvis nogen spurgte ham direkte, har du begået en fejl? Fordi jeg er bange for, at inde i mandens hovede så har han gjort alt perfekt, det er bare uheld og kritiske fans, der gør alt, hvad han rør ved det eksplodere og går op i flammer.

                              Jeg er virkelig ked af, at han får lov og ødelægge OB. Er der nogen af hans støtter tilbage? Det kunne være vildt interessant, hvis der var en af hans støtter tilbage, som kunne fremvise en lægejournal, som sagde at vedkommende ikke var komplet sindsyg, og vedkommende vil sætte et par ord på, hvorfor han/hun ikke mener, at Jesper Hansen er skadelig for OB.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Jeg har skrevet en klumme om Jesper og det fejlede transfervindue:

                                https://www.facebook.com/notes/skygg...88878294561323
                                Flot skrevet Riffel! Det er absolut det bedste skriv jeg længe har set, og det er som altid en fornøjelse at læse med. Det kan du godt være stolt af.

                                Jeg håber nøglepersoner i klubben, og gerne Jesper Hansen læser med. Det beskriver rigtig fint de tanker vi alle sammen går rundt med. I hvert fald størstedelen.

                                Tak for et glimrende indspark til debatten om Jesper Hansen, og tak for fornøjelsen oven på skoddagen i går.

                                Jeg er kæmpe fan af dig/jer som styrer Skygger over Ådalen. Det er sgu værd at følge med i.

                                Comment

                                Working...
                                X