Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB Ny hjemmebane-trøje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Synes trøjen falder fint i tråd med en sportschau udsendelse fra 74.https://youtu.be/dsmLoPiIERg

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Fair nok, man kan lide sådan symboler eller kan være ligegyldigt dermed.
      Men ser trøjen ikke som klubbens nedgang. Tror mere det er en del (naturlig bare en lille del) i en generelle strategi at skabe igen en større fynsk identitet og tilknytning til Odense by i klubben. Og det er ja en helt god ting.
      Præcis, - jeg forventer ikke, at en trøje med byens symboler, pludseligt fra den ene dag til den anden konverterer gamle B1909 eller 13 tilhængere. Men den rammer ind i relationen til byen, - hvilket jeg har svært ved at se det negative i.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        ,
        Det håber jeg da har været intentionen, i så fald synes jeg bare lidt, at det viser, at man fortsat har misforstået lidt, hvad der skal til for at folk får en stærkere tilknytning til klubben. Det bliver for floskuløst og lidt en prøven for hårdt efter min mening.
        God idé betyder ja ikke altid godt klaret. Og man kunne have klaret det bedre. At beholde breddere striber, måske et sort element i striberne og de detaljer med ormen og øjet. Innovation betyder ja ikke automastisk en fordel. Og for meget innovation kan blive en ulempe. Men tror ikke at man ødelægger - eller vil ødelægge - klubbens tradition dermed.
        Man prøver at føre det videre at finde en forbindelse af tradition og innovation. At det ikke alt lykkes 100% hvad ledelsen gør, det ved vi ja godt. Men som sagt: trøjen er interessant for mig - og håber den næste kommer tætter til min drømmetrøje: klassisk, mere blåt, breddere striber, gerne uden de vinkler på skulderen og med så interessante detaljer de byggede ind nu.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Jeg synes hverken der er særligt fed eller særligt grim, faktum er nemlig bare, at det ikke er en OB-trøje.

          Jeg forbander den dag vi lavede den kontrakt med Hummel. Tabermærke der laver tabertøj.
          Hummel er håbløst ....
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            #95
            Savner Puma.....

            Comment


              #96
              Hej BIF.
              Hummeltyper her.

              Når I skal fejres i 2024, hvad så med hvid trøje og hvide sokker, men shorts er i blå/gul?
              Fed idé, ikke?

              Hilsen Baldrian og venner.
              Team Coke & Yoga
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #97
                Da trøjen er på billedet, låner jeg lige tråden her. Hvad i alverden er det for et vildt dragelignende monster i baggrunden? Gad vide om Victor frygter for sit job. Kan i ikke lige forklare mig meningen med dragen?


                Comment


                  #98
                  Det er Lindormen som beskytter øen, den er på et par kirker og rådhuset og sådan noget. Mener det savn skulle stamme fra 1600 tallet hvis jeg husker rigtigt.

                  Comment


                    #99
                    På OBstruktion har vi også givet vores mening til kende om den nye trøje. Vi er ikke helt positive over den.

                    http://obstruktion.dk/giv-os-striberne-tilbage/

                    Comment


                      Men der er vel ikke den vilde forskel på den trøje som vi spille imod Real Madrid i:


                      På den er der da heller ikke nogen striber midt på trøjen.

                      Men igen, striberne de sidste mange år er blevet mindre og mindre, så det var vel bare et spørgsmål om tid før dette ville ske.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Men der er vel ikke den vilde forskel på den trøje som vi spille imod Real Madrid i:


                        På den er der da heller ikke nogen striber midt på trøjen.

                        Men igen, striberne de sidste mange år er blevet mindre og mindre, så det var vel bare et spørgsmål om tid før dette ville ske.
                        Den har striber, den anden streger. Markant forskel.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Den har striber, den anden streger. Markant forskel.

                          MvH ChrisOB
                          Ja, men det er fandme ikke ret tykke striber den har.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            No offence, men det der er den mest cirkulære argumentation jeg længe har set.

                            Lad os bare kalde os FC Odense Sport & Event de næste to år, så vi får brandet den koncern lidt. Det er jo bare et navn, og spillerne skifter ikke og klubben spiller stadig i Odense. Nu har vi jo heddet OB i 130 år.
                            Nej, det har vi faktisk ikke. De første to år hed klubben Odense Cricketklub

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Ja, men det er fandme ikke ret tykke striber den har.
                              Men stadig striber, såvel rent visuelt som praktisk. (De er lige bredde) Den nye er både rent praktisk og især visuelt streger og ikke striber. En OB trøje skal have blå og hvide striber - og har den ikke det, er det ikke en OB trøje og kan aldrig blive det. Der kan stå OB på, men det er denne altafgørende historiske detalje, der gør det komplet ligegyldigt, at der er mange velmenende og måske endda fede detaljer ved den.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Det er en ODENSE trøje IKKE en OB trøje..
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X