Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB Ny hjemmebane-trøje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Smag og behag er forskellig, jeg bryder mig ikke om de meget smalle, blå striber. Jeg kunne fint have gået med til et sort indslag som et cadeau til fortiden, men mit umiddelbare indtryk er, at den er et fejlskud. Har vi nogen sinde haft så smalle striber før?
    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      Nogen der eventuelt kan uddybe kritikken lidt? På Facebook livestreamet virkede det til at folk tog ret godt imod den.
      Kan ikke sige at den er grim. De blå striber er for små for mig men kan god lide detaljerne som viser en forbindelse til byen og klubbens historie. Hvis det lykkes at komme til kampen lørdag vil jeg købe en - med "Tingager" på ryggen.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #48
        Nej. Bare nej.

        Det er ikke længere en blå/hvid stribet trøje, men en hvid trøje med striber.
        Den sorte striber synes jeg er en ok gimmik. Lindormen synes jeg er ok cool. Odins øje ligner en knap i nakken. Jeg har det fint med logoet.

        Jeg vil aldrig nogen sinde lade mig se i den trøje. Jeg går hellere til hofbal iført aprilsnartrøjen fra sidste år.

        Det var jchristos anmeldelse af trøjen.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Folk er idioter. Trøjen som sådan er da hæderlig. Det er bare ikke en OB-trøje. En OB-trøje har blå og hvide striber. Den der er hvid med blå detaljer.
          Jeg synes hverken der er særligt fed eller særligt grim, faktum er nemlig bare, at det ikke er en OB-trøje.

          Jeg forbander den dag vi lavede den kontrakt med Hummel. Tabermærke der laver tabertøj.

          Comment


            #50
            Altså som sådan kan jeg egentlig godt lide ideen om at der tænkes i anderledes baner så vi ikke altid får de samme brede striber. Men når man nu vælger at lave striberne så tynde, så kunne man godt have gjort ærmerne blå med hvide hummel mærker for at kompensere for det meget hvide i trøjen.

            Comment


              #51
              Jeg ved ikke hvad det er for nogle "striber" folk taler om. Er det de der blå streger? Streget hjerte, streget blod.

              Comment


                #52
                5 dage.....

                Længere skal vi tilbage for at finde en ny Hummel trøje der faktisk er fed, og og, har striber i stedet for streger. Her har de endda også fået plads til en masse gøgl.

                https://aabsport.dk/nyheder/2017/maj/nu-er-den-her/

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Folk er idioter. Trøjen som sådan er da hæderlig. Det er bare ikke en OB-trøje. En OB-trøje har blå og hvide striber. Den der er hvid med blå detaljer.
                  Enig, problemet må være at den ikke er knyttet tæt nok til "striberne".
                  Ryggen ser forfærdelig ud, fronten er heller ikke god.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #54
                    Forstår udemærket, at trøjen kommer til at dele vandene, så vovet som den er. Mit umiddelbare indtryk er dog, at det er en mega fed trøje, der på en og samme gang, hylder fortiden, byen og bringer et frisk pust ind i vores trøje tradition - den kunne nemt bliver en af mine all time favoritter, af trøjer fra nyere tid.

                    Og så fatter jeg ikke Hummel trash talk, men det er nok ligesom religions debatter.

                    Thumbs up her fra, - afventer dog den endelige dom, til jeg rent faktisk har haft den i hænderne.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                      Forstår udemærket, at trøjen kommer til at dele vandene, så vovet som den er. Mit umiddelbare indtryk er dog, at det er en mega fed trøje, der på en og samme gang, hylder fortiden, byen og bringer et frisk pust ind i vores trøje tradition - den kunne nemt bliver en af mine all time favoritter, af trøjer fra nyere tid.
                      Nej, der pisses på fortiden, ved at fjerne det symbol der har fulgt klubben i generationer, og som er et af de største, hvis ikke dét største kendetegn ved OB. Det er trist, at man ikke som minimum kan lade os have det i fred.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                        Forstår udemærket, at trøjen kommer til at dele vandene, så vovet som den er. Mit umiddelbare indtryk er dog, at det er en mega fed trøje, der på en og samme gang, hylder fortiden, byen og bringer et frisk pust ind i vores trøje tradition - den kunne nemt bliver en af mine all time favoritter, af trøjer fra nyere tid.

                        Og så fatter jeg ikke Hummel trash talk, men det er nok ligesom religions debatter.

                        Thumbs up her fra, - afventer dog den endelige dom, til jeg rent faktisk har haft den i hænderne.
                        Vovet, katastrofal, snotdumt - det er vel som øjnene ser det. Den direkte spytter på fortiden ved sin udformning - flot eller ej.

                        Den burde ikke dele vandene, hvis man holder af fortiden og de traditioner, der ligger bag.

                        Så burde man hade den som pesten.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Nej, der pisses på fortiden, ved at fjerne det symbol der har fulgt klubben i generationer, og som er et af de største, hvis ikke dét største kendetegn ved OB. Det er trist, at man ikke som minimum kan lade os have det i fred.
                          Hvad er det der er fuldkommen fjernet?

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                            Hvad er det der er fuldkommen fjernet?
                            Striber.

                            I stedet er der indsat nogle streger med forskellig afstand til hinanden, nogle af dem er endda ikke blå. Det har INTET med en OB-trøje at gøre, og jeg er enormt skuffet over, at klubben har ladet sig føje af de tosser fra Hummel, og har solgt ud af klubbens kendetegn.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Striber.

                              I stedet er der indsat nogle streger med forskellig afstand til hinanden, nogle af dem er endda ikke blå. Det har INTET med en OB-trøje at gøre, og jeg er enormt skuffet over, at klubben har ladet sig føje af de tosser fra Hummel, og har solgt ud af klubbens kendetegn.
                              Netop!

                              Hvis man googler "striwerne" på billederne får man følgende:
                              https://www.google.dk/search?q=striw...w=1680&bih=920

                              Googler man "stregerne" er resultatet:
                              https://www.google.dk/search?q=striw...ch&q=stregerne

                              Case closed!

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                                Hvad er det der er fuldkommen fjernet?

                                Her er et billede af ældre OB-dato.


                                Her er ét af endnu ældre dato.

                                Kan du se hvordan striberne er lige lange?



                                Her er den seneste, før den i dag. Kan du se hvordan striberne følger HISTORIEN?

                                Kig så på den nyeste og spørg så én gang til, hvad der mangler.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X