Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB Ny hjemmebane-trøje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
    Kan du forstå en hentydning - fra en person der specifikt ikke gider at debattere med dig, fiser den ind med det her indlæg, eller skal det skæres yderligere ud i pap?
    Gotcha. Du er total ignorant.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
      Det er modtaget, - og det synes jeg er enormt uheldigt! Jeg ønsker ingen af mine medfans, en sådan oplevelse, men jeg vil fanme ikke anfægtes på min fanstatus, fordi jeg ikke er ramt på samme følelser og rent faktisk synes godt om trøjen (hvilket jeg heller ikke har opfattet er kommet fra din side).
      👍
      Og min kærlighed med klubben er ikke afhængig af en trøje-design.
      Det er helt o.k. at man kan lide den trøje, være begejstret om den, være skuffet eller hade den design. Det er "bare" en trøje spillere bærer for en eller to år - mens vi har en historie af 130 år.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Og min kærlighed med klubben er ikke afhængig af en trøje-design.
        Det er helt o.k. at man kan lide den trøje, være begejstret om den, være skuffet eller hade den design. Det er "bare" en trøje spillere bærer for en eller to år - mens vi har en historie af 130 år.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Og min kærlighed med klubben er ikke afhængig af en trøje-design.
          Det er helt o.k. at man kan lide den trøje, være begejstret om den, være skuffet eller hade den design. Det er "bare" en trøje spillere bærer for en eller to år - mens vi har en historie af 130 år.
          No offence, men det der er den mest cirkulære argumentation jeg længe har set.

          Lad os bare kalde os FC Odense Sport & Event de næste to år, så vi får brandet den koncern lidt. Det er jo bare et navn, og spillerne skifter ikke og klubben spiller stadig i Odense. Nu har vi jo heddet OB i 130 år.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            No offence, men det der er den mest cirkulære argumentation jeg længe har set.

            Lad os bare kalde os FC Odense Sport & Event de næste to år, så vi får brandet den koncern lidt. Det er jo bare et navn, og spillerne skifter ikke og klubben spiller stadig i Odense. Nu har vi jo heddet OB i 130 år.
            Er ikke absolut tilfreds med trøjen. Ville absolut ønske og preferere det mere klassisk og savner rigtig brede striber men kan rigtig god lide de detaljer de byggede ind og den idé med den sorte stribe.
            Men ændrer det noget på dig når du står på Stiften? For mig ikke.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #81
              Pas på, her kommer et positivt indlæg😀

              Jeg synes den nye trøje er mega lækker - stilren, nytænkende, fynsk historie, dansk historie, OB'sk historie. Den har alt, hvad ingen andre af de utroligt kedelige traditionelle klubtrøjer i DK har og det synes jeg er unikt og mega lækkert.
              Om det er striber/streger/linjer etc. er ligegyldigt for mig, så længe den er blå og hvid eller hvid og blå.

              Godt det snart er fars dag👏

              Pas på blodtrykket og god aften til alle 😀

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                No offence, men det der er den mest cirkulære argumentation jeg længe har set.

                Lad os bare kalde os FC Odense Sport & Event de næste to år, så vi får brandet den koncern lidt. Det er jo bare et navn, og spillerne skifter ikke og klubben spiller stadig i Odense. Nu har vi jo heddet OB i 130 år.
                Og nej, helt ærlig, det er en sammenligning jeg kan ikke følge. Vi taler om bredden af striber ikke om en ny klub/et nyt klubnavn.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  No offence, men det der er den mest cirkulære argumentation jeg længe har set.

                  Lad os bare kalde os FC Odense Sport & Event de næste to år, så vi får brandet den koncern lidt. Det er jo bare et navn, og spillerne skifter ikke og klubben spiller stadig i Odense. Nu har vi jo heddet OB i 130 år.
                  OB har spillet i meget varierede versioner af stribede trøjer igennem de seneste 130 år. Da vi slog Real Madrid ud var striberne eksempelvis stort set kun placeret omkring skuldrene. Det er da rigtigt at den nye trøje er en af dem der skiller sig mere ud og det er da forståeligt at mange reagerer negativt på det. Personligt synes jeg faktisk den er meget fed. Men det er smag og behag.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Og nej, helt ærlig, det er en sammenligning jeg kan ikke følge. Vi taler om bredden af striber ikke om en ny klub/et nyt klubnavn.
                    Sammenligningen er langt ude, ja, men hvis du ligger der her mantra ned over dine beslutninger, som du skrev:

                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Det er "bare" en trøje spillere bærer for en eller to år - mens vi har en historie af 130 år.
                    Ja, så kan du jo legitimere at lave alle mulige ændringer. Jeg synes ikke det er i orden at lave en radikal ændring af klubbens helt store kendetegn, hjemmetrøjen. Man skal være en del af distriktspsykiatrien for i det mindste ikke at kunne indrømme, at det her er en radikal ændring. Jeg synes heller ikke, at det er okay at lave en radikal ændring af logoet. At tilføje eller fjerne et par stjerner der henviser til historien eller at pille lidt ved proportionerne er ok, men OBs logo skal aldrig være en tiger eller noget andet pjat. De mange mange års historie tilsiger netop, hvorfor det ikke skal laves om.

                    Jeg tror at de færreste, vil genkende den her nye trøje som en OB-trøje, hvis de ikke ser logoet og teksten derpå, og det er det som jeg har et stort problem med.

                    Comment


                      #85
                      Jeg kan godt li' at der er de små detajler - det er fedt tænkt.
                      Men nøj, hvor er jeg ked af at se, at OB nu skal til at spille i FCK-light-hvide trøjer med sporadiske tynde, blå streger.

                      I de mere end 30 år jeg er kommet på stadion, og mange år før det, har OB spillet i blå- og hvidstribede trøjer. Det gør OB så ikke længere, kan jeg konstatere.

                      Det er sgu en ommer
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        OB har spillet i meget varierede versioner af stribede trøjer igennem de seneste 130 år. Da vi slog Real Madrid ud var striberne eksempelvis stort set kun placeret omkring skuldrene. Det er da rigtigt at den nye trøje er en af dem der skiller sig mere ud og det er da forståeligt at mange reagerer negativt på det. Personligt synes jeg faktisk den er meget fed. Men det er smag og behag.
                        Det er korrekt, men striberne var stadig klare og tydelige på ærmerne og på siderne. Det kan jeg ikke se, at de skulle være nogen steder på den her trikot. Tilgengæld har vi været så heldige at få grimme Hummel-vimpler på ærmerne igen.

                        Comment


                          #87
                          @sheed: naturlig er det er en ændring. Men er det derfor også en katastrofe?
                          Det er helt o.k at have de forskelligste indstillinger til det. Og hvis den nye trøje sårer dig og andre i sådan en form så beklager jeg det virkeligt.
                          Men hænger det personligt ikke så højt.
                          (AK kan gerne spille iternet kilt lørdag - hvis ham bare scorer 3 kasser ;-))
                          Trøjen mangler breddere striber men på anden hånd elsker jeg symboler som lindormen, øjet, etc.. Så sammenfattet er det helt o.k. for mig. Og vil købe en lørdag og hvis vennerne her i Tyskland spørger mig om den nye trøje under fodboldtræning så kan jeg fortælle om mange interessante ting som er tilknyttet med min klub. Om betydning af den sorte striber, om symbolet med øjet (et symbol vi var ja allerede længe i klubben, har flere klistermærker med det, "Vi er Odins drenge" ...). Så er tilfreds med det, det er en interessant trøje, selvom det er ikke en optimal trøje.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            @sheed: naturlig er det er en ændring. Men er det derfor også en katastrofe?
                            Det er helt o.k at have de forskelligste indstillinger til det. Og hvis den nye trøje sårer dig og andre i sådan en form så beklager jeg det virkeligt.
                            Men hænger det personligt ikke så højt.
                            (AK kan gerne spille iternet kilt lørdag - hvis ham bare scorer 3 kasser ;-))
                            Trøjen mangler breddere striber men på anden hånd elsker jeg symboler som lindormen, øjet, etc.. Så sammenfattet er det helt o.k. for mig. Og vil købe en lørdag og hvis vennerne her i Tyskland spørger mig om den nye trøje under fodboldtræning så kan jeg fortælle om mange interessante ting som er tilknyttet med min klub. Om betydning af den sorte striber, om symbolet med øjet (et symbol vi var ja allerede længe i klubben, har flere klistermærker med det, "Vi er Odins drenge" ...). Så er tilfreds med det, det er en interessant trøje, selvom det er ikke en optimal trøje.
                            For mig betyder de symboler der er tilføjet stort set intet, for de har intet med klubben at gøre. (Undtagen de sorte striber, som jeg til gengæld ikke synes giver mening) Jeg er født i Odense, opvokset her og bor her, men de symboler der har jeg absolut intet forhold til. Jeg synes personligt at overtro er noget pjat, inklusiv asatro, og selvom bynavnet kommer sig af røverhistorier fra asatroen, så siger sådan nogle halvreligiøse fiktive påfund mig ikke en skid på min klubs trøje.

                            Prøv at tage fat i virkeligheden i stedet for, nemlig de 130 års historie som klubben har. Der er mange begivenheder, symboler, årstal og personer der for mig vil give mere mening at hylde på en fodboldtrøje.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              For mig betyder de symboler der er tilføjet stort set intet, for de har intet med klubben at gøre. (Undtagen de sorte striber, som jeg til gengæld ikke synes giver mening) Jeg er født i Odense, opvokset her og bor her, men de symboler der har jeg absolut intet forhold til. Jeg synes personligt at overtro er noget pjat, inklusiv asatro, og selvom bynavnet kommer sig af røverhistorier fra asatroen, så siger sådan nogle halvreligiøse fiktive påfund mig ikke en skid på min klubs trøje.

                              Prøv at tage fat i virkeligheden i stedet for, nemlig de 130 års historie som klubben har. Der er mange begivenheder, symboler, årstal og personer der for mig vil give mere mening at hylde på en fodboldtrøje.
                              Fair nok, man kan lide sådan symboler eller kan være ligegyldigt dermed.
                              Men ser trøjen ikke som klubbens nedgang. Tror mere det er en del (naturlig bare en lille del) i en generelle strategi at skabe igen en større fynsk identitet og tilknytning til Odense by i klubben. Og det er ja en helt god ting.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Fair nok, man kan lide sådan symboler eller kan være ligegyldigt dermed.
                                Men ser trøjen ikke som klubbens nedgang. Tror mere det er en del (naturlig bare en lille del) i en generelle strategi at skabe igen en større fynsk identitet og tilknytning til Odense by i klubben. Og det er ja en helt god ting.
                                ,
                                Det håber jeg da har været intentionen, i så fald synes jeg bare lidt, at det viser, at man fortsat har misforstået lidt, hvad der skal til for at folk får en stærkere tilknytning til klubben. Det bliver for floskuløst og lidt en prøven for hårdt efter min mening.

                                Comment

                                Working...
                                X