Synes trøjen falder fint i tråd med en sportschau udsendelse fra 74.https://youtu.be/dsmLoPiIERg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB Ny hjemmebane-trøje
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægFair nok, man kan lide sådan symboler eller kan være ligegyldigt dermed.
Men ser trøjen ikke som klubbens nedgang. Tror mere det er en del (naturlig bare en lille del) i en generelle strategi at skabe igen en større fynsk identitet og tilknytning til Odense by i klubben. Og det er ja en helt god ting.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg,
Det håber jeg da har været intentionen, i så fald synes jeg bare lidt, at det viser, at man fortsat har misforstået lidt, hvad der skal til for at folk får en stærkere tilknytning til klubben. Det bliver for floskuløst og lidt en prøven for hårdt efter min mening.
Man prøver at føre det videre at finde en forbindelse af tradition og innovation. At det ikke alt lykkes 100% hvad ledelsen gør, det ved vi ja godt. Men som sagt: trøjen er interessant for mig - og håber den næste kommer tætter til min drømmetrøje: klassisk, mere blåt, breddere striber, gerne uden de vinkler på skulderen og med så interessante detaljer de byggede ind nu."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
På OBstruktion har vi også givet vores mening til kende om den nye trøje. Vi er ikke helt positive over den.
http://obstruktion.dk/giv-os-striberne-tilbage/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægMen der er vel ikke den vilde forskel på den trøje som vi spille imod Real Madrid i:
På den er der da heller ikke nogen striber midt på trøjen.
Men igen, striberne de sidste mange år er blevet mindre og mindre, så det var vel bare et spørgsmål om tid før dette ville ske.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægNo offence, men det der er den mest cirkulære argumentation jeg længe har set.
Lad os bare kalde os FC Odense Sport & Event de næste to år, så vi får brandet den koncern lidt. Det er jo bare et navn, og spillerne skifter ikke og klubben spiller stadig i Odense. Nu har vi jo heddet OB i 130 år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægJa, men det er fandme ikke ret tykke striber den har.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment